- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- AGM M7 - elnyűhetetlen okostojás
Hirdetés
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Norby86
őstag
Sziasztok!
Olyan problémával szembesültem hogy egy új bankkártyát szeretnék felvinni az Alipay rendszerbe úgy hogy az előzőt töröltem. Ez a kártya már az én nevemen van, előző viszont egy családtagom nevén volt. A gond ott kezdődik hogy felvittem a rendszerbe az új kártya adatait, de a kártyabirtokos nevét nem változtatta meg a rendszer, az maradt a régi. Viszont az Alipayban az én nevemmel regisztráltam, az persze más kérdés hogy az egyik családtagom bankkártyájával használtam eddig a rendszert. Egyszóval "beleégett" a rendszerbe az ő neve és akárhányszor próbálom azt hogy letörlöm a kártya adatokat, majd ismét felviszem a rendszerbe, újra és újra a családtagom nevét írja ki a kártya száma mellé.
Írtam ez ügyben az Alipay csetjébe ahol az egyik asszisztens miután leírtam a problémámat annyit mondott hogy várjak, vagy próbáljam meg másik böngészővel.
Megpróbáltam másik böngészővel, vártam is, de semmi... Már 12 órája várok. Most ilyenkor mit lehet tenni szerintetek? Volt valakinek már ilyen problémája?
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz maj-viktor #10229 üzenetére
Természetesen ha nincs más mód akkor igen, de azt hittem van erre más megoldás is. :/ Ha holnap sem lesz változás akkor csinálok új fiókot. De kérdés persze az hogy ha alipay fiókom törlöm, azzal egyúttal törlődik az aliexpressz fiókom is? Mert ott már elértem egy magasabb szintet, van pár 5*-os pontozásom, így azt nem szeretném elveszíteni.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz maj-viktor #10229 üzenetére
Gondoltam megírom, az elmúlt két napban háromszor is írtam az Alipay online helpdesk részlegének, de nem jutottam dűlőre velük. Értették amit leírtam, de csak olyan tanácsokat adtak hogy próbáljam meg másik böngészőbe, meg töröljem az előző kártyát a rendszerből (amit már réges-régen meg is tettem). De nem lett sajnos jobb... Sőt gondoltam hogy majd ha a veryfication-ban a profilomat elfogadtatom, átáll a kártya név is a nevemre, de ez sem történt meg, sőt most már a nevem is felcserélődött és a postai borítékon előbb lenne a keresztnevem aztán a vezetéknév. Úgyhogy azt hiszem az lesz amit ajánlottál, törölni fogom ezt a felhasználót.
Kérdés hogy ha én törlöm ami gyakorlatilag az aliexpress felhasználói fiókom is törli, akkor utána ugyan azon az email címen létre tudok hozni egy új fiókot? Vagy ilyen esetben "beragad" a rendszerükbe az email cím és egy másikkal kell megpróbálnom? Mert saját email címem és ezt használom paypalra is, nem akarok kát-három email címet használni.-Norbi-
-
Norby86
őstag
Most momentán mindkét kártyát letöröltem, mert mindekttőre a nagymuterom nevét adta ki mint kártya tulajdonos. Holott ugye, én szerettem volna felvinni a napokban elkészült saját bankkártyám adatait, többet között a saját nevemre szólóan. De nem...az ő rendszerük szerint hiába írom be a cardholder name mezőbe a nevem, akkor is a nagymuterom nevét böki oda. Ez formailag idegesítő, de elvileg más hatása nem lenne. Most derült ki az is számomra hogy eddig közel 40 terméket úgy vásároltam hogy a First és a Last name megvolt cseréle. Semmi gondom nemvolt ebből, postán rendesen érkeztek a csomagok és elől volt a vezetéknevem, utána a keresztnév.
Ezt tudom hogy nincs összefüggés a Caldholder name és a szállítási adatoknál megadott név között, csak idegesítő hogy szerinte miért van az én kártyám is a nagymuterom nevén, holott ez a sajátom és ezt be is irtam oda a két mezőbe (keresztnév-vezetéknév)Ezt az utolsó mondatod nem értem. Mit értesz ez alatt? Ha én most kitöröltem a kártyámat amire tévesen ő a nagymuterom nevét rakta be (hiába írtam be neki a nevem) akkor amint újra felveszem a kártyám, a rendszerük megint a nagymuterom nevét fogja oda tenni?
Mondjuk már háromszor felvettem és mindig az ő nevét tette oda, hiába írtam be az enyimet. pedig már verify a profilom, miután a személyit bekérték. Szóval lehetne annyi eszük hogy akkor a kártyabirtokos is én vagyok, ha már az én nevemen fut az egész profil.
Ott szúrtam el amúgy (csak erre akkor nem gondoltam) hogy felregisztráltam saját névre profilt, míg nemvolt bankkártyám a nagymuterom nevével regisztráltam fel az ő kártyáját. Most meg hogy lett kártyám és vinném fel az adatait, nem állítja át a nevemre. Nem tudom volt e valakinek ilyen problémája már, de nekem elsőre elég fura ez a dolog. Persze mint írtad is, ebből úgymond hátrányom nem származna, csak mégis, azért elég zavaró hogy oda nem az én nevem írja ki.
Természetesen pénz az van rajta, így abból tud vonogatni 0,01 dollárt.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz maj-viktor #10252 üzenetére
Nem szeretném ha az eddigi vásárlásaim elvesznének, plusz még várok 2 csomagot ami isten tudja hol van,mert a tracking szerint már 2 hete ferihegyen rostokol, de hozzám még nem érkezett meg. Szóval abban igazad lehet hogy valami ott beragadt, de az csak a legutolsó szempont nálam hogy én most mindent töröljek és kezdjem előröl a regisztrációt. Azért is kértem itt segítséget, hátha más mód is van erre hogy ezt rendbe hozzam. De sajnos úgy néz ki hogy egyenlőre nincs.
Amúgy az nem lehet hogy esetleg azért nem hajlandó át állítani a kártyabirtokos nevét az én nevemre, mert még 2 termék függőben van? Tehát ha azt majd én elfogadom hogy megérkezett, utána engedné?
-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz maj-viktor #10255 üzenetére
Akkor nincs más megoldás, megvárom míg megjön a két termék a reptérről és utána viszlát profil.
Az azért kár hogy ha egyszer regisztráltam egy email címet Alipay-ba amit utána törlök a rendszerből (magyarán törlöm az aliexpress fiókomat) utána már nem tudok ugyan avval az email címmel, de más néven regisztrálni. Illetve azért majd megpróbálom miután töröltem ezt a profilom, akkor már veszteni valóm úgy sem lesz, maximum nem engedi a reget arra a címre már.
Csak azért lenne jó azt a meglévő email címem használni, mert ez a fő levelezési fiókom.-Norbi-
-
Norby86
őstag
Végülis ez sem rossz ötlet, de még alszom rá egyet, lehet inkább akkor megcsinálom az új profilt.
Apropó, ha még is a te általad javasolt megoldás mellett döntök, ilyen esetben ugyanúgy van full refund és hasonlók hogy nem Alipay-en keresztül ment az utalás? Mert ha nincs, akkor maradok Alipay-nál.-Norbi-
-
Norby86
őstag
Persze hogy elolvastam. Csak én ezt nem tudtam hogy ez így is működhet. Én a kezdetektől fogva már több éve Alipay tag voltam. Meg azt sem tudtam hogy az sms védelem sem él idehaza, mivel amikor én beregisztráltam a telefonszámom az sms védelem miatt, kaptam egy sms-t, így gondoltam él a dolog. De akkor Alipay nélkül használom tovább az accountom. Köszönöm a segítséget meg az infókat!
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Esetleg ebben a topikban tudtok az Alibabával kapcsolatban is segíteni? Mert sajnos az Alibabás topik eléggé kihalt, pedig sűrgős segitségre lenne szükségem. Aki esetleg tudna segíteni ezügyben, kérem jelezze. Köszönöm!
Apropó, aliexpresszel kapcsolatos kérdésem is lenne.: Még november 14.-én, immáron lassan 60. napja rendeltem aliexpresszen egy forrasztópákát. Nem volt egetverően nagy összeg, de azért 3 ezer ft igy is volt. Azóta is várom hogy megérkezzen... A státusz szerint még szállítás alatt van, célországba elküldve. Postán is voltam, ott sem látnak többet és az eladónak is irtam mi van már a csomaggal aki ahelyett hogy irt volna választ, a szállítási határidőt kitolta először január 14-re, majd pár napja tovább tolta február 14.-re. Szerintetek ezt a csomagot temethetem, vagy ilyenkor mennyit érdemes még várni? 60 napot sosem vártam még egyetlen küldeményemre sem. :/
[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Előre is köszönöm a segítségetek!
Copy-zom alibabás topikban leirt kérdésem ide:
Még sosem rendeltem Alibabáról, csak aliexpresszről. Az expresszel meg is vagyok többé-kevésbé elégedve, de a babáról mik a legfrisebb vélemények? Mert kinéztem egy terméket aminek nagyon baráti ára van, szemben más oldalakkal ahol brutál sokba kerül. Furcsálom is hogy itt ilyen olcsón árulják, ezért is kezdtem el gyanakodni és inkább tőletek kérdezném meg: Mi a pontos menete a vásárlásnak? Van e plusz szálíltási költség stb.? Mert én azt látom a hirdetésben hogy US $8-10 / Unit és alatta Start Order. Ha erre rámegyek bejön egy ablak hogy hozzáadta a terméket a listához, de alatta semmilyen postaköltséget nem ír, még azt sem hogy free shipping vagy bármi.
Hogyan lehet ilyen esetben megtudni a postaköltséget? Vagy bátran rámehetek alul arra hogy Start Order és akkor adnak valami ajánlatot amit vagy elfogadok vagy nem? Hogyan működik ez pontosan?[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Igazságság szerint én 1 darabot vennék belőle, ami lehetséges is, direkt úgy állítottam be a keresőt hogy olyan termékeket mutasson amiből 1 darabot is lehet vásárolni. Na már most összehasonlításképpen más oldalakon 160 dollár körül van szállítással ugyan ez a termék ami itt 10 dollár. Ezért is gyanus hogy erre tuti rengeteg postaköltséget felszámolnának. De akkor nyugodtan rámehetek arra hogy Start Order ha megadtam a 10 dolláros árajánlatot és ők megirják nekem válaszba hogy mennyi lenne az annyi? Tehát amig nem bólintok rá, nem veszik le a pénzem? Mert Alipay-om is van, és nem szeretném ha közvetlen levennék azáltal ha rányomok a Start Order gombra.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Meg is jött a válasz amit nem igazán értek.
Dear Mr. Norbert
Happy new year! Wish you have a prosperous business in 2017!
This is Lily from Aiwell company, thanks for your inqury.
Regarding to your requirements, I will send you the email with all the specifications.
Pleae check it and any question just feel free to let me know, I will do my best to be your fullest support.Én konkrétan azt kérdeztem tőlük hogy ennél a terméknél ha egy darabot vásárlok belőle, mennyi lenne a postaköltség, mire az előbbi szöveggel válaszoltak.
Szóval sajnos ez nem járható út ahogy látom hogy előre közlik mennyi az annyi. :/ Szerinted bátran rányomhatok a Start Order-re és akkor már irnak egy ár ajánlatot amit ha drágának találok nemvagyok köteles elfogadni? Vagy ez a része hogy működik Alibabán?
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Életemben először vásárolni szeretnék az Alibabáról. Az aliexpresszen már tucatszor vásároltam, az nem gond, de itt elakadtam. Sajnos a termék amit vásárolnék az nincs fent az aliexpresszen. Egy elektronikai IC-ről lenne szó amiből minimum 5 darabot lehet rendelni ahogy olvastam és az jó is lenne nekem, azonban nem tudom a menetét itt hogyan kell rendelni. Először contact-olni kell az eladóval hogy "Helló Józsi, kéne nekem 5 darab ebből, mennyi a posta?" Vagy a Start Order gombra kell nyomni és várni? Kérem valaki világosítson fel a rendelés pontos menetéről. Erről a termékről lenne szó: [link]
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Köszi az infót! Írok akkor neki, bár most ünnep van, gondolom ott sincsenek bent jelenleg.
Ahogy látom Paypal-al is lehet fizetni akkor? A szállítási költségre én ezt az információt látom kiírva: "We can provide free shipping by e-Packet(or HK post).DHL,UPS,Fedex,TNT is alternative charges offer."
Szóval ha én az e-Packet (HK post)-al kérem a szállítást akkor elvileg egy fillérembe sem kerül a szállítási költség? Mert az a helyzet hogy ez egy filléres alkatrész így, de ha erre rádobnának egy magas szállítási költséget már nem érné meg nekem megvenni. Egy pár ezer forintos Bluetooth hangszóróba ment tönkre a töltésvezérlő IC ami konkrétan ez és idegesít hogy sem aliexpresszen, sem ebayen nem lehet kapni. Itt alibabán meg kicsit még el vagyok veszve és az angolom is elég rossz Nem lesz egyszerű ezt elintéznem ahogy látom külső segítség nélkül.-Norbi-
-
Norby86
őstag
válasz Flashy #25857 üzenetére
Hétköznapinak valamennyire hétköznapi, bár ha tudnám hogy pontosan mi helyettesíti beljebb lennék sokkal. De ez egy olyan IC ami nem elterjedt. Ha most rendelek is ilyen panelt amit mondasz, nem tudom hogy az abban lévő IC ugyan ezt tudja e ugyan evvel a lábkiosztással. Kapcsolási rajzot sajnos nem találtam róla. Annyit tudok hogy 4,2 voltos 800 mAh amit átenged és 2*3 azaz 6 lábú, egyik lábán bejön az 5 volt, másikon megy az akkumulátorra míg a maradék lábakból kettő arra van használva hogy a ledeket vezérelje. Tehát azt hogy ha piros a led akkor tölt, ha zöld meg feltöltődött és ezt kapcsolgatta. SOT23-6 a tokozása, de nem találok helyettesítőt.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Sziasztok!
Úgy alakult hogy az új bankkártyám miatt fel kellett vinnem a bankkártya adatokat az Alipay-ba (hogy aliexpresszen a megszokott módon fizessek) és itt vettem észre hogy a Settings menüben az SMS verification mobile phone menünél ha rákattintok, nem tudom módosítani az ezer éves telefonszámomat. Már régen új számom van. Ezt hogyan tudnám módosítani? Egyáltalán ez a szolgáltatás idehaza működik?
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Sziasztok!
Rendeltem még februárban egy 23 dolláros terméket az Alixpresszről ami a mai napig nem jött meg, tracking szerint Szingapurban megállt, ezért mivel a 60 nap lejárt, nyitottam vitát. Még sosem volt dispute pénz visszatérítési kérelmem az Aliexpresszen. Az eladó az 5 napból amennyi ideje volt arra hogy válaszoljon, az utolsó órákban volt hajlandó reagálni egy elég furcsa szöveggel hogy nyugodtan lezárhatom a vitát, ha nem kapnám meg a visszatérítést ők is vissza tudják téríteni. De elég rossz az angol tudásom, nem tudom mit is akart pontosan. Mivel lejárt a dispute idő az 5 nap, rányomtam hogy accept és ez jött be... azt látom hogy 0 dollárt akar vissza téríteni. Vagy rosszul látom?
Vagy megnyugodhatok hogy vissza kapom napokon belül a pénzem?[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Norby86
őstag
De ilyen nincs, akkor írok neki hogy küldje el az összeget. Nem nyelheti le, nem érkezett meg. Direkt vártam utolsó pillanatig hátha megjön, ő vele már korábban egyezkedtem hogy mi legyen, azt mondta várjam meg a 60 napot. Utána rögtön indítottam a vitát, amire 4,5 napig nem is válaszolt aztán küldte ezt az üzenetet. Ha nem adja vissza indítok egy újabb vitát hogy a vételárat nem képes az eladó elküldeni, aztán majd az Aliexpressz beszáll a vitába. Ha ez kell neki...
[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Norby86
őstag
De az sem számít hogy lejárt a dispute ideje? Mert már a vissza számláló 0-át mutatott. Én azért bátorkodtam lezárni mert nem értettem hogy most ha már kifutott az időből és nullát mutat a számláló akkor mi a teendőm. Ezt a 0 dollárt én akkor nem is láttam csak azt hogy üzent, a lezárás után láttam meg hogy 0 dollár. Most írtam neki hogy küldje a pénzt.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Szerencsére tudtam, sőt írtam az Aliexpressz központi helpdesknek és azt javasolta hogy nyissak újra vitát ne várjak az eladóra. Úgyhogy most újabb 5 nap és már nem zárom a dispute-t. Ha nem adja vissza a pénzt majd intézkedik az Aliexpressz. Kicsit erélyesebben jeleztem hogy nincs időm tovább várni, kérem a pénzem.
Ha nagyon szemétkedik gondolom úgyis intézkedik az oldal. Olyan nincs hogy mert lezárok véletlenül egy vitát beletörődöm hogy a pénzem lenyúlja és a termék meg sehol.[ Szerkesztve ]
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Na, végre egy jó hír akkor. Végülis 30.-án nyitottam a dispute-t, 5 nap telt el. Igaz közben én meg írtam a kínainak hogy a dispute-t töröltem és hogy akkor mikor küldi vissza a pénzt. De szerintem ez nem gond, mert ha problémázik majd szépen megmondom neki hogy felvettem a kapcsolatot a supportal és ők ajánlották hogy nyissam újra a Dispute-t. Maximum anyázik majd egyet magába, de ez hidegen hagy, csak a pénzem adja vissza. Soha többet ebből a shopbol. Eleve mikor már 50 nap eltelt írtam neki hogy még mindig áll a csomagom Szingapurba, 43 napja nem mozdult. Még akkor is azt írta hogy várjak... Más eladónál meg miután 40 nap alatt sem jött meg a termék sűrű elnézés kérés közepette már akkor vissza küldte a pénzt mielőtt letelt volna a 60 nap.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
A tegnapi problémámhoz kapcsolódóan a drágalátos kínai eladó ma írt nekem egy üzenetet miszerint "friend,the dispute still exists,the shipping company said the parcel checking in your country will take more than a month" Miközben világosan látszik hogy a csomagom azóta is Szingapurban van: [link]
Ilyenkor mit tudok tenni? Mert megpróbál nekem hazudni annak érdekében hogy a pénzt ne kelljen vissza adnia. Mit írjak neki? Szerencsére a vita továbbra is nyitott, csak engem az idegesít hogy át akar cseszni.-Norbi-
-
Norby86
őstag
Ez az a csomag amiről a vita folyik és ő ugye azt állítja hogy a csomag Magyarországon van, holott a tracking szerint nincs itt. Én is azt mondom hogy füllent, hazudozik hogy húzza az időt. De a Dispute nyitott, az idő meg halad és ha nem küldi vissza a pénzt majd beavatkozik az Aliexpress. Én tuti hogy még egyszer le nem zárom a vitát, hülye nem vagyok. Én csak azt nem értem ha valami ennyire egyértelmű tény hogy a csomag ott dekkol már több mint két hónapja, miért nem látja be hogy ez a csomag elveszett és küldi vissza a pénzt? Ezek annyit kaszálnak egy nap, és most 23 dollárt nem képes visszaküldeni.
Csak azért írnék neki valamit ha már írta nekem ezt a hazugságot amivel a tudtára adnám hogy akkor majd intézkedik az Aliexpressz ha nem hajlandó vissza adni a pénzem. De nem tudom ilyen esetben mit érdemes írni válaszként neki.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Rendben, akkor nem írok neki, várok hogy az Aliexpressz közbe lépjen. Amúgy ha ők közbe lépnek azt én hogyan fogom észrevenni? Külön írnak nekem, vagy csak azt veszem észre hogy megjött a pénz?
(#29493) fairi: Köszi hogy megnézted. Ott akkor valaki lenyúlta a szállítmányt vagy nem tudom, de sajnos ez a tényen nem változtat hogy az eladó egy hazudós gyökér. Már menet közben kértem hogy nézzen utána hol a csomagom hogy megakadt. Erre már akkor olyan üzenetet küldött miszerint irt nekik de nem válaszoltak, aztán mikor újból rákérdeztem egy hét után, már azt írta legyek türelemmel. Eddig tartott a türelmem. Ez egy elektromos cigi shop, vagyis azzal foglalkozik, szóval nem hiszem hogy ez a 23 dollár földhöz vágná őket, mivel sokan vásárolnak tőlük. Ellenpélda is akadt nemrég amikor haverom rendeltetett velem egy csomagot ami nem jött meg 60 napon belül, írtam az eladónak, írta nyissak vitát és vissza küldi a pénzt. Nyitottam, és már két nap után ott volt a számlámon a teljes összeg mindenféle komplikáció nélkül. A végén adok neki 1 csillagot az tuti.
-Norbi-
-
Norby86
őstag
Sziasztok! A minap írtam a problémámmal kapcsolatban miszerint az eladó át akar verni, nem hajlandó a refundot kifizetni bőven most már 70 nap után sem. Szóval a vitát ujra nyitottam mert még időben voltam és most megint írt hogy kb könyörüljek meg rajta mert duplán kell visszafizetnie a refundot vagy mi és pár nap türelmet kérnek. Persze hülye lennék elfogadni főleg hogy a címsorban ott van hogy no return, no refund.
Kérdésem hogy most azonnal nyomjak rá a reject gombra vagy várjam ki a hátralévő 4 órát a dispute-ból?
-Norbi-
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Horgász topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Nintendo Switch
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Stellar Blade
- További aktív témák...