- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok! OTP-s topikba is írtam, de hátha itt tapasztaltabb topiklalkók vannak a témával kapcsolatban.
Igényeltem OTP webkártyát, végre megérkezett az üzenet, hogy megvan. Tettem is rá összeget a főszámláról, látszik is, mikor belépek. Ma vásároltam volna Aliexpress-ről, de ezt az üzenetet kaptam:
"Payment failed
Oops, something went wrong there!Before attempting the purchase again, we recommend you to check your order history to see if the payment successfully processed."
Mi lehet ennek az oka? Esetleg aktiválnom kellene előbb egy itthoni webáruházban a kártyát, vagy hasonlók? Köszönet a segítségért!
-
RoSSo3
senior tag
válasz 1amarr #16835 üzenetére
azt hittem, ennél profibban megy a dolog náluk! először bemegyek, igényelem, mondják, 1-1,5 héten belül meg is küldik az adatokat. nem történt semmi, újra bementem, mondják, hogy itt nem történt igénylés. mondom de jó most végre megküldték az adatokat, de nem működik mi jön még?
-
RoSSo3
senior tag
Nem, MasterCard.
Köszi a tippet, kerestem, hogy hol lehet eltávolítani a kártyát, de nem találtam, Google pedig az Alipay-t keverte be a történetbe, azon nem vagyok regisztrálva. A profiloldalnál az Account settings-ben nem találtam ilyen opciót, csak email, jelszó csere, ilyesmi.
Néztem a számlatörténetet, semmi, megmaradt a 20.000 Ft. Még várok holnapig, hátha csak a banki idő miatt késik? Bár a másikkal is este fizettem, azt hiszem, az azonnal ment - elvileg egy boltban is tudunk fizetni bármikor. -
RoSSo3
senior tag
Köszi! Nincs fent az app, de ezt akkor ma kipróbálom, hátha!
update: működött!! mobilon letöröltem az előző kártyát és ha már feltettem az appot, megpróbáltam mobilról kifizetni a rendelést. sikerült, befogadta! most várok 24 órát, és ha nem jelenik meg a tegnapi két sikertelen próbálkozásom, akkor kifizetem a második rendelést is.
köszönet!!!!!
[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Szuper, még új vagyok ebben a témában, köszönöm az extra infót! Egyébként lehet tudni valamit arról, hogy mi ennek az oka? Miért éri meg, hogy én mobilról adom le a rendelést? (Megkapnak valami plusz adatot, vásárlási szokást, böngészési előzményt, vagy hasonlókat)? Valami előnyük biztos származik abból, ha erre invitálnak . laikusként gondolom.
-
RoSSo3
senior tag
-
RoSSo3
senior tag
sziasztok!
egy furcsa esettel találkoztam. rendeltem egy csomagot Győrbe az Ali-n. van egy nyomkövetési szám, mely az Ali oldalán keresztül "temporary unavailable", azaz ott nincs nyomkövetés róla. gondoltam megnézem, hogy a Posta oldalán mi a helyzet. és azt látom, hogy tegnap sikeresen kézbesítették a csomagot, de Szentesen!
kérdezném, hogy akkor most ez csak egy kamu regisztrációs szám, és teljesen véletlenül egyezik egy másik csomagszámmal (de azért fura, mert a feladási dátum is napra pontosan stimmel), vagy lehet, hogy utána kéne kérdeznem?
érdekes! elfordult már ilyen valakivel?
[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
válasz UberMutant #26606 üzenetére
nem tudom, mennyiben segíthet a nyomkövetési szám, mert csak annyi látszik rajta, hogy szegedi elosztóközpont, majd Szentes volt a csomag útja.
de írom: RP080841435CN
-
RoSSo3
senior tag
köszi a válaszokat!
akkor valószínűleg ugyan ez a feladó, ugyan ebbe az országba egy nap több csomagot is feladhatott, és talán csak copy-paste-el megadta mindenkinek azt az egy csomagszámot. mivel elég friss a dolog, november 9, ezért még bőven benne vagyunk a protection-ben, csak az ne legyen, hogy tényleg rossz helyre ment és én meg hiába várok.bennem biztos lenne annyi, hogy ha tévesen jön hozzám egy csomag (de eleve nem is értem, ajánlott küldeményt hogy adhatnak oda valaki totál idegennek), akkor a csomagon lévő infók alpaján rákeresek fb-on, de legalább egy sms-t dobok az illetőnek, hogy van nálam egy csomagja.
-
RoSSo3
senior tag
Na ez jó! Válaszolt az eladó a Győr helyett Szentesen kézbesített csomagról. Azt írta, hogy bocsánat, de a rendszer rossz tracking kódot adott meg, és ez az igazi: UH221334985TR
Mondom ok, megnézem a nyomkövetésnél. Célország: Törökország, Isztambul Egyre jobb, még messzebb kerültünk a megoldástól
Megírtam neki, hogy keressen mást, mert ez sem az igazi
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Létezik, hogy valami gond legyen a Posta nyomkövetési rendszerével? 2 csomag nyomkövetése is áll, már jó ideje.
Aliról érkezik csomagom, 4-e óta itt van már a helyi Logisztikai Központban. Pénteken hívtak fel, hogy ajánlott külföldi csomagom érkezett, letétbe helyezik a hozzám közeli postán, hétfőn, azaz ma átvehetem. (Bevett gyakorlat, vagy 4x hívtak ezzel.) De a nyomkövetés még mindig meg sem moccant, ugyan az: Január 4, Feldolgozás/szállítás alatt, helyi Logisztikai Üzem.
Pár óra múlva bemennék érte, de most nem tudom, minek higgyek, a telefonnak, vagy a nyomkövetésnek.
Illetve Január 7-én adtam fel egy sima levelet Angliába, elsőbbségi, ajánlott. 8-án érkezett a Nemzetközi Kicserélő Központba, azóta semmi frissülés. Tapasztalataim szerint ez így nem stimmel, kétlem, hogy 7 nap alatt meg se moccant volna.
Ti tapasztaltatok fennakadást mostanában?
-
RoSSo3
senior tag
Azért jónak ezt semmiképp nem nevezném! Nem hozzák ki, értesítés sem jön, csak hívnak, ha külföldi ajánlott jön, hogy menjek be a postára érte. December óta van ez a "rendszer" nálunk (Győr). Meg is lepődtem, mikor hívtak, hirtelen azt hittem, hogy valami fennakadás van, pl. vámkezelni kell a csomagot. De bőven határérték alatt voltam, szóval nem ez volt a helyzet, egyszerűen kevés az ember, és így oldják meg. (Mondjuk nem tudom, mennyivel könnyebb telefonálgatni mindenkinek, mint bedobni az értesítőt?)
Köszi a linkeket! Bár az említett oldalak is csak ugyan azt mondják, bár az egyik mára egy "Sikertelen kézbesítés" bejegyzést adott. Bízom benne, hogy már itt van, és nem a Logisztikai Központban. Eddig mindig frissült rendesen a Posta nyomkövetési oldala, de most valahogy fennakadást észlelek.
[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Ha az egyik rendelésemben 5 tétel van, és a csomag nem jött meg (március eleji rendelés), akkor nincs más mód az "Open dispute"-re, mint az összes terméknél megindítani a vitát? Tehát nem lehet teljes csomagra? Mivel semmi nem érkezett meg. Nem találtam ilyen opciót, hanem minden egyes terméknél külön lehet csak.
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok! Van bármi fejlemény a Pick Pack pontos új megoldásról? Nekem is jött egy email, hogy az Ro***EE nyomkövetési számú csomagom megérkezett Európába, a Meest fogja hozni. Aztán tegnap jött az SMS, hogy a csomagom átvehető egy közeli Pick Pack ponton. Nem kicsit lepett meg - de utánaolvasgattam itt a forumban, nem vagyok vele egyedül.
Tudni valamit arról, hogy ez milyen csomagoknál fordulhat elő? Azért nem lenne rossz tudni róla, mi van, ha valaki mozgáskorlátozott?
Valami rendszert biztosan ki kellene találni arra, hogy a Postát mentesítsék, szerintem is jó lenne a megcsörgetéses megoldás, én is szívesen bsesétálok érte - csak jelezzenek valahogy... -
RoSSo3
senior tag
Igen, megnéztem, és valóban, nálam is az "Aliexpress Standard Shipping" a feladás módja. Furcsa - a PPP-n, amikor mondtam, hogy a csomag Kínából jött, az eladó hölgy csak tátotta a száját
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok! Nekem is gond van OTP virtuális kártyával való fizetéssel. CSC_7200015 hibakód.
Épp lejár 1. hóban a virtuális kártya, már az újat adtam hozzá, interentes kód beállítva.
Applikációban és böngészőben is próbáltam, ugyanaz.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- További aktív témák...