- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Realme 8 - az igazi nyolcas
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
beg
veterán
-
Topikgazda
válasz quicky98 #9855 üzenetére
Majd akkor látod amikor a svéd és a holland posta rendszerben is megjelenik miután Kínából oda érkezik.
Ez például (február 1-én fizettem és másnap volt szám elektronikusan igényelve) február 15-én indult meg Kínában, majd látható csak 22-én jelent meg a nyomkövetése. Ezek nem kamu számok.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz quicky98 #10233 üzenetére
Nem tudsz semmit értelmes dolgot tenni, vársz mert 20-án csak feladta, jön, a szállítási védelem 60 napjába gondolom belefér.
Én is kifogásoltam az egyik emberkénél, hogy nyomkövetős kínai postát írt a feladásnál, megnyugtatott, hogy China Post bélyegző van a borítékon. A kis hüle, nem érti a Registered szó tartalmát. -
maj-viktor
őstag
válasz quicky98 #10233 üzenetére
Az aliexpress-en a vásárlásaim 90%-a ilyen... pontosabban az olcsóbb vásárlásaim ~10-20$ alatti!
Ha 60napon belül nem jön meg, refund! Ennyi! (~45nap körül indítok case-t... ekkora már megszoktak jönni, ha mégsem, akkor vita és refund)AZ EU-s ppostás csomagoknak meg van egy olyan "velejárója", hogy csak akkor kezd el élni a szám, ha a tranzit országba megérkezik.... így a SE - svéd, NL - holland, CH - svájci, DE - német, stb.
Szóval türelem... fake TN-re mondjuk 30nap után, amúgy meg 45nap után nyitok case-t... ha megjön legfeljebb lezárom, ha nem 60nap-ja van!JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Topikgazda
válasz quicky98 #10248 üzenetére
Várjál még., az olcsó -ingyenes- szállításokra ez van írva 15-60 days, normális még az, hogy ha a 51 napon érkezik meg. Legtöbben 45 nap után érdeklődünk az eladónál, ha addig nem érkezik meg és úgy 55. napon Open dispute.
Nekem 6 napja a magyar vámon ücsörög a csomagom ami nem éri el a vámolásos értékhatárt. 40. napra jött, ha mindjuk a 45. napon dispute-t nyitok, körberöhög az eladó, mert erről ő nem tehet. -
maj-viktor
őstag
válasz quicky98 #10248 üzenetére
Bennem a "régi PayPal határidő ragadt meg", így 40-45nap után indítok case-t... aztán szerencsére legrosszabb esetben close-olhatom, mert megjön! (de ezek mind ilyen "fake TN"-esek sajna... az a 10$ alatti ali velejárója)
Amúgy 60napot vállalnak, szóval ennyit "várni kell"... azért a 45nap is speciális eset, mármint minden vásárlás más és más... kérdések a processing time-ok, stb. fake TN!
Ha élő TN van, akkor várok 60napig... fake TN esetén is akkor, ha pl. azt jelezte, hogy nem lesz "Registered", akkor hagyom... ha viszont "átvert" és Registered volt az adatlapon és bead egy TN nélküli trackinget, akkor morcos tudok lenni és akár 2-3hét után rányitok case-t... kell látni az adatlapot, hogy jó tanácsot tudjon adni az ember! De először általában mindig az eladó felé írok / írunk.... és csak utána case-lünk... pláne eszkalálunk! Elöször az eladóval próbálunk meg kommunikálni! utána vonjuk be az ebay / paypal / aliexpress-t
Aliexpress ugyebár 60nap
PayPal régen 45nap, most felemlték már 180napra a "refund határidőt"!(#10249) Norby86
Nem lebaszásképpen, de saját névvel - saját címmel - saját kártyával kéne használni és akkor nincsenek ilyen problémák...
(az e-mail cím sztem elég egyértelműen "beragad"... szal más e-mail címmel)[ Szerkesztve ]
JunkieeeBoy.blog.hu - FaceBook.com/MadeInCsajna & FaceBook.com/DronHUN
-
Sinisi
senior tag
-
Sinisi
senior tag
-
Sinisi
senior tag
válasz quicky98 #15769 üzenetére
Ok, hogy Te le tudod fordítani és el is küldöd nekik (pl. befényképezed az eredetit), csak az a kérdés, hogy elhiszik-e így, illetve az is, hogy mennyire tudnak angolul. Én a helyedbe lehet, hogy megkeresném ezzel az alit is párhuzamosan, esetleg a postán is érdeklődnék, hogy mit intéztek pontosan, melyik szerv irányába ilyesmi, és tudnak-e adni neked abból a "hivatalos" dokumentból ami pl. a jegyzőkönyv, és a konkrét lépésekről amit intéztek (csak, hogy meglegyen ha elakad, elsikkad valahol a dolog).
-
Sinisi
senior tag
válasz quicky98 #15771 üzenetére
Na amúgy ez egy érdekes kérdés, kíváncsi vagyok esetleg a tapasztaltabb kollégáknak mi a véleményük, mert szerintem ez egyértelműen minőségbeli probléma ami mint vitanyitási alap jó is lehetne. De jó lenne lefényképezni a csomagot stb... Másrészről meg a felelősség kérdése jön szóba. Szerintem az eladó felel neked és majd ő ha akarja követelei a szállítmányozó cégtől.
Mindenesetre azt jól tetted, hogy írtál az eladónak, mert ezzel megadtad az esélyt, hogy vita nélkül rendezzétek a problémát.
Talán a purchase protection időt lehet, hogy meg lehetne hosszabbítani de ezzel is várd meg, hogy mit írnak mások, hogy egyáltalán lehet-e ilyen esetben.
[ Szerkesztve ]
-
quicky98
csendes tag
válasz quicky98 #16162 üzenetére
+ mivel a szerk. Ido lejart
Sikerult annyit kinyomoznom hogy a zsak amiben az en serult,hianyos csomagom is volt meg tartalmazott eleg sok ilyen csomagot.Azutan keresgeltem a neten is ahol masok is panaszkodtak arra ,hogy a malaj postanal eleg surun elofordul ilyen.Valaki nagyon enyves kezu vagy csak szeret kib*ni az emberekkel.Sem a posta ,sem a Vam nem hajlando nekem masolatot kuldeni a jegyzokonyvrol ,igy a diaputeba beirtam ,hogy az elado kibel erdeklodjon...
Más!:
Ha a dispute megnyitas utan nincs olyan resz,aho egyezkedni tudok az eladoval mert ott valamilyen aliexpress judgement van akkor nem is szolhat bele az elado? Lp-s malaj TN volt ,ezert nem is ertem ezt.Penteken dont az Ali,kivancsi leszek a vegere! Szep estet! -
Topikgazda
válasz quicky98 #16683 üzenetére
Nem történt kézbesítés, nincs delivered bejegyzés, nem kaptad meg. Az eladó rendezze az elvesztés miatt a Postával.
Nálad ez van:
21.12.2016 16:55 Sorting Hungary At HungaryHa kézbesítik ezek a bejegyzések vannak:
05.01.2017 14:11 Pos Laju Sorting Hungary at Hungary
07.01.2017 09:53 Magyar Posta Left sorting center
09.01.2017 12:37 Magyar Posta Item delivered. Szeged postaÍrd vissza nekik, hogy ez az igazolás, hogy nem kaptad meg és addig a feladó, eladó rendelkezik a küldemény felett. Majd őt kártalanítja a Posta, nekik meg vissza kell adni a pénzt.
Érthetik úgy, hogy te küldted vissza, nem volt szerencsés ezt bizonygatni.[ Szerkesztve ]
-
kirkri
addikt
válasz quicky98 #16680 üzenetére
Milyen reason-al nyitottad a dispute-ot?
Én azzal nyitottam volna, hogy nem érkezett meg a csomag. És nem részleteztem volna, hogy vissza lett küldve, hiszen az Ali is csak azt látja, hogy nem kaptad meg a csomagot.
Elég hülye a helyzet, mert most neked kell bizonyítani azt, hogy valóban vissza lett küldve.
(#16684) V/: Látom hasonló a gondolatmenetünk.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
válasz quicky98 #16686 üzenetére
Sajnos ebbe nagyon belekeveredtél. Mivel a küldött képeken rajta van a TN, így még azt sem tudod eljátszani, hogy véletlenül összekeverted a csomagokat és hagyják figyelmen kívül amit írtál.
Egyébként nem azt írták, hogy nincs igazad, csak azt, hogy leellenőrizték és amit állítasz, hogy visszament a csomag, az nem bizonyítható és amennyiben van róla bizonyítékod, akkor küldd el. (viszont ilyen információt meg a posta a címzettnek nem ad ki.)
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
-
kirkri
addikt
-
Sinisi
senior tag
válasz quicky98 #16689 üzenetére
Nekem a postai maillal kapcsolatban az az érdekes, hogy így, hogy nincs hivatalos dokument arról, hogy mi történt (amivel bizonyítani is lehetne az ali felé a történtetket) gyakrolatilag ez olyan mintha bemondásra kellene elhinnem a posta sztoriját. Mint ahogy a feladó is azt kéri, hogy bizonyítsd az állításod...
Ha meg nem érkezik meg a burkolat, értesítés a maláj postától a feladóhoz, akkor akár a Mo. posta is lenyúltta volna a küldeményt.
Szrerk.: Mert hogy ellenőrzöm/bizonyítom, hogy nem így történt ha nem ad ki hivatalos dokumentet vagy legalább egy igazolást arról, hogy mi történt?!
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
válasz quicky98 #16693 üzenetére
Még lehetne egy olyat csinálni, hogy betelefonálsz a postára, felírod a telefonbeszélgetés azonosítóját, kimondatod velük a dolgokat. Bemész és kikéred (bár a rendelkezésre bocsájtás nem tudom, hogy mit jelent, de csak lehet már kérni belőle egy másolatat).
Perzse ez csak magyarul lenne meg, és nem tudom, hogy milyen bizonyító ervővel bír.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
- Garmin Forerunner 55 - bemelegítő kör
- LEGO klub
- Facebook és Messenger
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Autós topik
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- További aktív témák...