- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vittorio7
őstag
válasz vittorio7 #1249 üzenetére
Most is kérte az eladó, hogy zárjam le a vitát. "Please close the case. Thank you very much"
Többször leírták, a három nap alatt, hogy küldenek egy új cuccot. Mi arra a garancia, hogy megkapom az új, hibátlan terméket, ha törlöm a vitát? Hogy tudom elmenteni amit írtak?
Előre is köszönöm a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vittorio7 #22005 üzenetére
Nem szoktunk fenyegetőzni negatív értékeléssel, hogy nyomatékosítsuk a kérésünket. Minek?
Ha dispute-nál az Aliexpress felé ezt elküldi az nem fog téged pozitív hozzáállásúnak minősíteni és az ilyen tiltott is a szerződési feltételek szerint.
Jelzed a problémát az eladónak és egyezkedtek, ha nem megy akkor indítasz dispute-t. Mivel az egyik nem jó annak kéred vissza az árát és azt, hogy ne kelljen visszaküldeni, mert ő küldött nem megfelelőt.
Mert esetleg ragaszkodhat ahhoz, mivel nem szándékos volt a hiba, ő természetesen visszaadja a pénzt, küld másikat, miután ezt visszakapta.
Ha nem akarod zárni, akkor nem fogadod el ezt az ajánlatot és így majd az AliExpress dönt.
Azt gondolom tudod, hogy amíg nem igazolod le a megérkezést, addig az AliExpress kezeli a vételárat, az eladó addig nem kap egy fillért sem, így majd ők adják vissza a pénzed.[ Szerkesztve ]
-
Flashy
veterán
válasz vittorio7 #24465 üzenetére
a paypal login e-mail címed a paypal azonosítód, arra tud utalni. ennek előnye az eladó számára hogy az aliexpressen nem lesz negatív nyoma. hátránya neked, hogy ha előbb zárod a vitát, nincs garancia hogy utal, valamint pénz fogadása jutalékos, tehát szólnod kell hogy többet utaljon, mert tőled vonják le. neked abból elvileg nincs hátrányod, ha nem fogadod el és az ali a javadra dönt az eladó fölött és visszakapod a pénzed.
-
Topikgazda
válasz vittorio7 #24467 üzenetére
Talán a PayPal díjazási táblázatban az oldalukon a 1. számú Melléklet Díjtáblázat rész.
De neked ezzel nem kellene foglalkozni, mert meg kell írnod neki, hogy beleegyezel, hogy az AliExpressen kívül legyen lerendezve és így ott neki nem lesz büntetés, (mert ez a PayPal dolog a bünti elkerülésről szól) viszont ő úgy küldje a pénzt hogy a nettó összeged a visszatérítendő vételár legyen, hogy ő fizeti a jPayPal jutalékot (bruttó összeg), eleve a küldő dönti el, hogy ki viseli és elev látja, hogy te mennyit fogsz kapni. El sem tudja téveszteni.
De egyébként 3,4%+90 Ft a tied, de a kínainak meg valószínűleg $-ban számolják és más összeg.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vittorio7 #27061 üzenetére
Miért lenne, ha nem kapod meg akkor a dispute a folyamat kezdete hogy a vásárlói védelem keretében a pénzed visszakapd. Ha hibásan kapod meg, nem te rontod el, akkor is kénytelen vagy valahogy igénybe venni a vásárlói védelmet.
De a szállításokban késések vannak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz vittorio7 #28051 üzenetére
6-án a 62-es postát felhívni 17:00 körül vagy bemenni, hogy nem ért oda a kézbesítő. De holnap reggel próbáld meg őket felhívni vagy bemenni, lehet hogy tudnak még segíteni elkapni. De 7-8-án még ott volt akkor ha bemész megkaptad volna.
A Nemzetközi Kicserélő Központba megy vissza, hogy ott meg lehet-e állítani azt nem tudom.
A címzés nem lehet hibás, ha addig eljut hogy kiadják a kézbesítőnek, legfeljebb az egy nagy balfácán. Bűzlik az egész dolog.
Ugye lakás címre volt kérve, nem pedig valami cég telephelyére?[ Szerkesztve ]
-
anadroid
senior tag
válasz vittorio7 #28053 üzenetére
Nekem a 06-1-333-7777 vált be.
Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.
-
Topikgazda
válasz vittorio7 #28053 üzenetére
A 62-es postát, de azon a számon (06-1-767-8282) a csomagra is rá tudnak nézni meg a helyi posta elérhetőségét is meg tudják mondani.
A munkahelyi címzés esetén többen jártak úgy mint te, a csomagos postások nem fix járatosok és így nem mindig találják meg a címzettet, mert mondjuk a portás szerint itt olyan nem is dolgozik, akkor a cím már nem is pontos. Sajnos nem jellemző az hogy telefonálna a kézbesítő, bár vannak kivételek.Ne ezt a számot hívd: MPL (Magyar Posta Logisztika) szolgáltatások: 06-1-333-7777 ez más.
-
Topikgazda
válasz vittorio7 #37010 üzenetére
Megint az AliExpress kotnyeleskedik, lehet hogy van ahol nehezen veszi fel a csomagot a szállító, de én nem azt tapasztaltam most. De biztos van ahol ez probléma.
De nem ez a megoldás.
Küldjön körlevelet az eladóknak, hogy aki nem tudja az eredetileg vállat határidőre feladni, az vegye le, jegelje a hirdetést.
Miért a vevő pénze álljon benne, amikor eleve tudja az eladó, hogy képes elküldeni vagy nem.Már írtam, fizetés előtt rá lehet kérdezni hogy mikor tudja elküldeni, van-e valami gátló tényező.Aztán aválasz függvényében vesszük meg.
-
fairi
addikt
válasz vittorio7 #37476 üzenetére
Ne aggódj nekem már március 3 óta több csomag ragadt be a kínai kicserélőben. nem mintha itthon jobb lenne a helyzet, egyik csomag az OLK-ba dekkol 9 napja. Ám legalább nemzetközi kicserélő szorgalmas, most fogta meg a vám egy 8 dolláros szobamérlegemet. Kész öröm hogy ott lelkesen dolgoznak, ha már máshol a pestis pusztít.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...