- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Yettel topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petyka3
aktív tag
Nem mertem a német raktárat, mert ott a seller's shipping method szerepelt és még véletlenül se szerettem volna, ha véletlenül Kínából küldik (+áfa), a spanyol meg egyértelműnek tűnt, hogy GLS-el küldi.
Ha tudsz olyat javasolni, aki leteszteli és cikket ír róla, akkor annak a rendelkezésére bocsájtanám, ha már majd kijátszottam magamat vele. -
-
-
ArthurShelby
addikt
Az összefoglalót már elolvastam (reméltem hogy ott választ kapok és nem kell ilyen egyszerű kérdést föltennem, amire talán gáz, hogy nem tudom a választ).
A kártya mastercard, az sem gond.
Amit beillesztettél képet arra már nem emlékszem (gondolom már megcsináltam valamikor anno), a gondom a kártya hozzáadásánál van, ott is a jelszóknál.A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
bYt
csendes tag
Köszi a választ, tuti minden tétel német posta minden tétel (Ships From Germany). Egy tracking szám, 4 tétel (7 db termék)
Valószínű egybe is csomagolta a 7 dobozt, de ilyen fehér műanyag kötözővel fogta össze őket. Ebből csak a 2 nagyobb csomag jött meg. A csomagon levő matrica szerint 7.5 kiló a cucc ami megjött az csak 3,5. A magyar posta szerint az országba a német postától már csak ezzel a 3.5 kg-val jött be. Erről adtak is angol nyelvű igazolást, hogy küldjem el az eladónak, mivel csak ő kérhet kártérítést én nem, mivel az országon kívül keletkezett a hiány. Arra gondolok hogy Németországban széteshetett/szétszedhették a csomagot és csak egy része jutott el hozzám. -
Mazso8
csendes tag
Közben 5 napig ahogy mondtad is, zárolva volt a pénz a számlámon. Már azt hittem hogy simán visszakapom, így hogy ne csússzak ki az akcióból megrendeltem újra a cuccot ami egyébként egy robotporszívó. Most minden rendben ment, kaptam emailt is, és a rendeléseimnél is megjelent. Azóta már postára is adták. Majd ma reggel mikor megnéztem a számlámat azt láttam, hogy az eddig zárolt összeget megkapta az Ali. A rendeléseimnél még mindig nem látszik. Lehetséges hogy ennek ellenére azt is küldeni fogják? Vagy ha mégsem akkor maguktól visszaküldik majd a pénzt?
-
nxk
csendes tag
Ráírtam a postNL-esekre, ezt a választ kaptam: "I get that you are curious about the status of your parcels. Your parcels were sent through the Netherlands to the country of destination. For further information about your parcels I recommend you to contact the sender or local postal organistion for the information. The sender can, if necessary, start an investigation about your parcel. I hope you get an update soon. Kind regards, Helma."
Most erről arra következtethetek hogy mégiscsak a magyar megérkezést jelenti az utolsó frissítés? De az MPL meg azt mondja hogy nem érkezett még meg.. A hollandok szerint meg már tovább küldték?Idő közben az eladó is visszaírt, miszerint már az országban vannak a csomagok 13.a óta..[ Szerkesztve ]
-
nxk
csendes tag
A feladó üzenete csak ennyi volt: "Dear friend, the parcel has been in your country now, please wait for sometime, it will be to you soon. Please don't worry about it.".
De ha azt mondod ez normális, akkor várok rá, nem probléma. Csak mindenki mást mond, ezért gondoltam hogy hozzátok fordulok, akik már szinte szakértők ebben, hogy hátha tudtok valami infóval szolgálni hogy mi is megy most végbe. -
tillatrilla
senior tag
Húúú,ez nagyon fárasztó volt,pláne kevés angol nyelvtudással.
Először kifogtam egy robot ügyfélszolgálatost,majd sikerült egy emberrel konzultálnom a végén. Adtak egy linket,amire kattintanom kellett az email címem igazolása miatt,majd valami volt-e vitám valakivel kérdés után írjam le,mi a bajom mező. Bemásoltam oda azt,amit fentebb leírtam,persze,ahogy a fordító angolul vissza adta.
Kb. 5 nap,mire választ kapok.
Jelenleg akkor várakozó helyzetben vagyok.
Megírom majd,ha kapok választ. Köszönöm az eddigi segítséget!!Üdv: Attila
-
dzsi23
addikt
Általában Singapore Post-tal küldik, ha a standard shipping-et választom, ezért is választom mindig azt, ha nem drágább a china post registered air mail-nél.
Viszont, ha a rendelésnél benézek a szállítási információkba, akkor a szállítónál "Aliexpress Standard Shipping" szokott szerepelni, attól függetlenül, hogy Singapore Post-tal küldik olyankor.
Most viszont ePacket van odaírva, ez zavart meg, a tracking infó sem frissül, és az EMS rendszerében sem szerepel ez a szám... na, mindegy, majd ideér, amikor ideér. -
azsem2
újonc
Sziasztok!
Megérkezett a csomagom Kínából...
Nem kértek semmilyen igazolást vámügyintézéshez. A "vámmentes" pecsét sem volt rajta. A terméket július 19 éjjel rendeltem, 24.-én kaptam az üzenetet hogy feladták, ma pedig megérkezett. Szóval elég gyorsnak tűnik számomra. Semmilyen papírt nem kért a posta, a csomagra 10 USD volt írva értéknek, de nem én kértem hogy ezt írják rá. Egyébként egy 1Gb-os ROCK64-et rendeltem a gyártó oldaláról. (Szóval nem ali.) -
Bigemperor
senior tag
A helyzet az, hogy már levonta az ali, ma megjelent a bankkivonatomon is, ezt a panaszommal együtt elküldtem az alinak a chat-en, állítólag pár napon belül kivizsgálják.Ilyet még nem láttam, hogy a rendelésnek nyoma sincs, a pénzt ugyanakkor leemelték.szerencsére nem nagy tétel, kb 23 dolcsi, de akkor is roppant bosszant,várom a fejleményeket.
-
Bigemperor
senior tag
Amikor a regisztrációt és rendelést követő pár nap múlva ugyanarról a gépről léptem be, mint korábban egy másik fiókkal, mindenféle azonosítót kért, amit megadtam, mégis hibát írt. Kérdem én, miért ne használhatnánk 2 fiókot akár egy gépről, mindenki ezt teszi akár sokkal több fiókkal is? Na most, amikor a belépési hiba felmerült, inkognitómódban léptem be, egyébként ez érdekes módon -ha nagy ritkán kísérletezzem is vele- soha, sehol nem volt probléma. A regisztráció és rendelés korábban érdekes módon rendben lement, bármiféle "rejtőzködés" nélkül, a fizetés megtörtént, majd a kedves ali eltüntette a rendelésem, a pénzem, na ez ami nem korrekt. Amikor pár nap múlva csekkoltam, akkor nem tudtam előbb belépni, majd inkognitómódban sikerült, de se rendelés, se korábbi visszaigazoló e-mail, semmi, Nem gondolom, hogy ez megfelelő eljárás egy cég részéről.
-
dzsi23
addikt
-
Bigemperor
senior tag
Az ugye megvan, hogy a többség több reggel van fent a rendelős oldalakon, ez már szinte természetes is, gyanítom Te sem teszel másképp. Most akkor Te tulajdonképpen mit is szeretnél mondani a sejtelmes utalásokkal? Nem vpn-ezem, a Te verziód szerint tehát, amikor normál módban rendeltem, fizettem, leemelték a pénzt, az rendben volt az alitól, és szerinted az is, amikor eltüntették mindezt, nem is küldtek visszaigazoló mailt és nem engedtek belépni előtte ugyanarról a gépről, amit egy másik felhasználó is használt? Hol itt a korrektség az ali részéről, mitől inkorrekt ha ezek után inkognitóban használtam az oldalát?
De tudod mit, mondok mást. Semmi gond, nem kell sem a regisztrációmat fogadni, nem kell rendelést sem elfogadni, megvagyok nélküle. DE akkor nem kell a pénzemre sem rátenyerelni, mert ezesetben NEKIK sincs ehhez semmi joguk, ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
ArGa
csendes tag
Köszi, megnyugtató válasz!
Igen a 3500-at olvastam, hogy írtad- bár mivel én még a múlt hónapban rendeltem meg a szolgáltatásukat remélem, hogy 3000 ért csinálták meg. Őszintén, nem az az 500 forint számít, hanem hogy ilyen lassan dolgoznak... és ezért innéttől még jobban fogok figyelni, hogy ne kelljen soha többé vámoltatni semmit. Sem a magyar postának fizetni. Hibáztam, kifizetem, nagyobb rendelésnél pedig vámmentes raktárból, UNION belül stb fogok rendelni. -
Bigemperor
senior tag
#24997"Nem egészen ez a történet. A normális magyar banki rendszer meg sem engedné hogy ukrán vagy kongói tartózkodási helyre mutató, vagy sehova se mutató helyről számla, bankkártya műveletet hajstanak végre.
A te p címed, ami dinamukusan változhat miért titkolandó? Mit látnak?
Ez a rövid verzió."No offense.
A fenti a korábban általam írt kommentet is érintő hozzászólásod, erre reagáltam.Nem gondolom, hogy elítélhető volna inkognitómódban azok után bejelentkezni, amit csináltak. Arról nem beszélve, hogy eddig kétszer chat-en felvettem a kapcsolatot velük, a másodiknál ígérték, hogy felterjesztik magasabb fórumhoz, de eddig semmi és ami még dühítőbb, hogy semmi nyoma, hogy tennének valamit[ Szerkesztve ]
-
Nimda
addikt
Tehát amikor beírom az új kártyaadatokat, van három mező, az alipay kód, majd az új alipay kód és ennek az ismétlése? Most akkor melyik melyik? ha nem tudom azt a fizetési kódot akkor hogy adok hozzá új kártyát? elvileg ez nem a régi kártyához tartozott? zavaros ez nekem
Másképpen néz ki most a kártya hozzáadási felület mint az összefoglaló szerinti. Régen elsőre sikerült minden de most nem akarja az igazságot.
[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
Köszi válaszod igen a Holand postára érkezik azt tudom csak azért 07.13 óta semmi érkezés, az igazság, hogy nem szerették volna küldeni a powerbankot fekete színben mivel nincs nekik csak fehérbe, de én ragaszkodtam a feketéhez. Erre jött a TN és, hogy feladták. Az oldalukon evvel a táblázattal már megjegyzésként vámolás eljárásra vár opció van.
Na a TN számot meg mostanában nem ajánlják kiírni mivel van olyan amit át tudnak irányítani. Ezelőtt mindig beírtam de most a kép csak 28 KB így gondoltam nem terhelő még mobil számára sem.
Várok türelemmel.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Watcher45
tag
Én is olvastam többször ezt a figyelmeztetést a fórumban. Nem arra gondoltak, hogy valamelyik kínai akar huncutkodni, hanem szerintem a postai utánküldés lehetőségre, bár a posta oldala most erre hibát dob fel nem tudom kérhető-e még a szolgáltatás. Magyarul egy másik címre kéri kikézbesíteni a címzett helyett a küldeményt a csaló az eredeti cím helyett. Nem tudom mennyire működőképes a dolog, mivel némi adminisztrációva és költséggel isl jár [link]
[ Szerkesztve ]
-
Beni2360
félisten
Ok értettem és olvastam tovább is. - LX379833678NL
A lényeg, hogy írtam az eladónak, hogy fake a TN mivel az első dátum után írta, hogy akkor küldi.
Erre jön a válasz, hogy kéri a paypal e-mailt, hogy vissza utalja a pénzt. Eredetileg sem akarta fekete színben küldeni csak fehérbe. Most írtam naki, hogy én már 6 éve ott vásárolok ő meg csak 2 éve eladó és mérges vagyok. Kíváncsi vagyok mikor utalja a pénzt vissza.
-------------------
nxk a track checkerben nálam is váltott 14.22 h-kor beérkezettre.[ Szerkesztve ]
Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
Beni2360
félisten
Értem de akkor arra, hogy hogy kamu a TN miért ajánlotta fel a visszafizetést?
Természetesen visszaküldöm azt a 12 dolcsit. Nem lennék tőle gazdagabb.Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro
-
ArGa
csendes tag
Hát képzeld! Gyakorlatilag ismét eltelt (ma estével) 1 hét, de még mindig ott jár, hogy csak nem akar a központi helyről tovább indulni a csomag.Tegnap telefonáltam- megnézte a nő- még nem indították el a helyi postára adást, tehát ha ma fel óhajták végre rakni, akkor sem hiszem, hogy pénteken megkapom, tehát újabb 3-4 nap várakozás ezekre a ki nem mondom milyen bandára! Persze ha elindítják ma... mert az sem biztos!
Az ügyintéző szerint "ráérős" a csomag, tehát nincs meghatározva, hogy mikor kell kiküldeni. Sem az, hogy 3 nap vagy 10 nap. Csak valószínűsíthető, hogy pár napon belül elkezdik küldeni,(mondja egy hét után) és onnéttól számítva még pár nap - a kézbesítési idő. Agyrém ez a Magyar posta és még fizetni is kell érte!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Marvel Snap
- Politika
- Mobil flották
- ZIDOO médialejátszók
- Projektor topic
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Computex 2024: Mini-ITX alaplapokat vár a Fractal két új háza
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen