Hirdetés
-
Computex 2024: jönnek a HYTE THICC Q60 utódai
ph A cégnél megkedvelhették a vízhűtéseket, mert egy 360 mm-es és egy olcsóbb 240 mm-es verziót is piacra dobnak.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Többet költenek a PS5 felhasználói
it Csökkennek a PlayStation 5 konzol eladásai, de a Sony szerint nincs miért aggódni, mert a felhasználók többet költenek.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sinisi
senior tag
Nem tudom, hogy mennyi a max amennyit hosszabíthat egyszerre (eddig azt hittem, hogy 60 nap). Ezen én is fennakadtam korábban, de igen, egyoldalú ha Ő hoszabbít, ez van (és ez nem a vevő ellen szól hanem pont a védelme érdekében). Olvass vissza, a korábbi hsz-ek egy része erről szól.
Megnyugtatásként: nálam is volt már olyan, hogy meghosszabbította. Végül megérkezett minden ilyen termékem. Természetesen a védelmi idő kitolása nem garancia a csomag megérkezésére, de azért némi türelmet lehet (én szoktam) tanúsítani az eladó irányába (persze nem 3 hónapot!!)
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
-
Sinisi
senior tag
Ma érkezett meg annaka rendelésnek az uccsó csomagja amit úgy adtak fel, hogy kettőt a 3-ból egy helyről (ezek érkeztek meg hamarabb) és egyet egy másik helyről (ez érkezett meg most). Most már engedte az értékelés leadását mindháromra (amíg csak kettőt erősítettem meg a 3-ból, hogy megérkezett addig arra a kettőre sem engedte az értékelést)
-
Sinisi
senior tag
Létezik olyan, hogy az aliappal való megrendelésnél nem engedi a free shippinges opciót amit böngészőben elérhető választásként látok?
-
Sinisi
senior tag
Melyik a "jobb" a kettő közül?
POS Malaysia vagy a China Post Ordinary Small Packet Plus?
Vagy mindegy is? mert pár napot leszámítva ugyanannyi időt ír a megérkezésre. -
Sinisi
senior tag
válasz pirosvilamos #16777 üzenetére
Ok! Köszi ! Most akarok leadni egy adag rendelést és akkor át is állítgatom mindet a China Post-ra.
-
Sinisi
senior tag
Nekem egy termékkel sikerült kifognom egy olyan boltot amivel mázlim volt mert pár órával a rendelés után már fel is adta (e-hó 11.-én nyitot, így lehet, hogy csak pedálozik). Bár a boldogsághoz még kell a logisztika is!
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
válasz Norbi29 #16800 üzenetére
Szerintem igen, nyomjál nyugodtan egy cancelt. Ha a 60-napot meghaladja a szállítási idő bár a te javadra dönthetnének full refund ügyben (amibe amúgy nem vagyok biztos az ünnepek miatt, másrészről ünnepek ide, ünnepek oda ha 60 napos on time a rendelés akkor miért ne ítélnék meg a full refundot) de az nem lenne fer az eladóval szemben ha az ünneplés után meg megérkezik a csomagod, nem?
-
Sinisi
senior tag
Igen, a 60 nap valóban nagyon ráérős még. Cancel dispute (a védelmi időn beül ezt újra lehet nyitni).
Mindjárt ránézek az én csomagomra mert most kaptam egy értesítést, hogy feladtak még egyet a tegnapi rendelésemből. Kíváncsi vagyok, hogy ez pontosan mit jelent. Gondolom azt, amit neki is válaszoltak, hogy az ok., hogy beadja a feladó a logisztikára de ha azok nem továbbítják akkor ott fog rostokolni az ünneplés alatt.
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
válasz pulutodurumo #16850 üzenetére
Akkor megnyugszok és legátolom a paranoiámat, (de azért biztos ami biztos, kitörlöm a sütiket)
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
Igen, azt én irtam mert nekem úgy tűnt (amíg meg nem kaptam az infót), hogy nagyon hasonló a jelneség, csak azzal a különbséggel, hogy így még az ember beleegyezését sem kell feltétlen kérniük. Mert ha úgy látják, hogy mit böngészek az adott ip-ről, hogy nem vagyok bejelentkezve akkor tudnak célírányosan reklámokat, termékeket megjeleníteni számomra. Nem akarok mert off lenne, de tudnék ilyen magyar áruházra példát hozni. Nem kell belépni, csak böngészni az oldalán és amiket az ember megnéz ahhoz hasonló kis reklám popup-ok jelennek meg más oldalak böngészése közben (gondolom össze vannak kötve ezzel a webáruházzal ezek az oldalak...)
-
Sinisi
senior tag
válasz nincsnév007 #16860 üzenetére
Nekem sem jött össze minden rendelésnél az, hogy szorgosan minden rendelésem feladják még az ünneplés előtt. Van egy bolt ahonnan több terméket is rendeltem és remaining: 14 days 22 hours 32 minutes-t ír a feladásig... Szóval ennek a megérkeztére (sóhaj) van esély, hogy még (sokat) kell várnom...
[ Szerkesztve ]
-
Sinisi
senior tag
Még nem csináltam ilyet de a place order után még nem kell egyből fizetni, tehát én azt próbálnám meg, hogy amikor ahhoz a részhez érek, hogy adjam meg a kártyá adatait, vagy ha el van mentve a kártya akkor a fizetés megerősítésre kattintás előtt megszakítanám a folyamatot. Pl. bezárnám az ablakot.
-
Sinisi
senior tag
válasz #16729600 #16905 üzenetére
Komolyan amióta oszlopos tagja igyekszek lenni az alis közösségnek egyre távolabb kerülök a nagyobb összegű rendelés leadásától... pedig eredetileg az volt a cél, hogy majd az itteni vélemények alapján kiismerve a dinamikát idáig jutok majd el... Azért remélem változik ez majd az ellentétes irányba is.
-
Sinisi
senior tag
válasz GeryPc #16906 üzenetére
Jó az amit a fórumtárs írt! Egy próbát mindenképp megér max a rendőrök illetékesség hiányába elutasítanak (de ha nem így van akkor máris nyeregben vagy)! Ellenben a nagykövetségtől már érdemi segítségre is jóval nagyobb eséllyel számíthatsz (ott talán jobban is értenek az ilyesmihez)...
De, hogy ne offoljuk szét a topikot, most, hogy várakozó állásban vagy egy kérdés erejéig ugorj be ide, hátha...
-
Sinisi
senior tag
válasz Moncsa111 #16994 üzenetére
Nálam is volt korábbról egy closed termékem, amit a feladó zárt mert nem fizettem érte ki a váltságdíjat (dupla rendelés esete forgott fenn). Szóval jó eséllyel az eladó zárta nálad is és nem az volt, hogy valaki feltörte a fiókodat . Azt a részét nem tudom, hogy mi ilyenkor a metódus a pénzedet illetően, mert ugye én nem fiztettem... Írtál már az megérdeklődő üzit eladóknad a jelenséggel kapcsolatban?
-
Sinisi
senior tag
Ezt a biztosításos részét soha sem értettem meg rendesen a postánknál. Mert ha veszek plusz "szolgáltatáskén" értéknyilvánítást akkor ha elveszik... megkapom azt az összeget (még ha nem is valós az a pénzbeli érték) amiért fizettem... tehát így simán túl tudja biztosítani magát az ember...
"Teljes körű biztosítás – Az értéknyilvánítás küldeményének teljes körű biztosítását jelenti: amennyiben küldeményén összegszerűen feltünteti tartalmának (valós) pénzbeli értékét, a küldemény elveszése, megsemmisülése, sérülése vagy hiányossága esetén a feltüntetett összeg alapján kártérítést fizetünk Önnek."
Konkretizálva itt ezen a címszó alatt: LEVÉLPOSTAI KÜLDEMÉNYEKHEZ IGÉNYBE VEHETŐ SZOLGÁLTATÁSOK minél többet fizetek anál több lóvé jár ha...
-
Sinisi
senior tag
Ezt arra írom, hogy a vámosok meg tudják saccolni valami alapján, hogy mennyi az annyi valójában, még ha más is van ráírva értékként a csomagra. Gondolom mert érdekük.
A feladásnál ha fizet az ember akkor elfogadják a pénzét és nem firtatják, hogy valós-e az az értéknyilvánítás. Gondolom mert ez esetben nem érdek a valóságnak megfelelő érték megállapítása.
Nem tudom, hogy mi lenne akkor, hogy ha megfogják a vámon a csomagot, "megállapítják" a valós értéket (ami most legyen kevesebb mint amennyit nyiváníttattak neki feladáskor) és ezután veszik el a csomag. Ekkor is kifizetik a nyilvánított értéket?
-
Sinisi
senior tag
válasz gabee82.0 #17193 üzenetére
Szerintem próbáld meg úgy, hogy belépsz a boldba és bal szélen kicsit lejebb a Service Center ablakocskában találsz olyat, hogy:
Chat now!
Contact Now (talán itt tudsz neki üzenetet hagyni)Illetve ha van konkrét kiszemelt termék akkor a terméklapon szintén bal oldalon:
Contact Seller:
Contact NowContact Seller:
Itt lesz a neve az eladónakDe ez nem vásárló! hanem az eladó, szóval max ha írsz neki, hogy szeretnél xy-al értekezni akkor rajata kereszül közvetve (Ő ír neki, a vevő válaszát pedig bemásolja...)
Szerintem vásárlóval nem lehet, hiszen vele nem kerültél kapcsolatba...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs