Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ispy

    veterán

    válasz Casoli #1708 üzenetére

    Nem tudom ugyanarról beszélünk, de ezt írta a kolléga:
    A szék ferde mint az állat, jobbra lejt, majd 1 cm-rel van lejebb a jobb széle

    Igen, nálam ez szemét, már ha ülni szeretnél a széken, nem csúszdázni.

    De mindegy is, nem értem miért véded ennyire elvakultan az IKEA-t, szerintem egyáltalán nem vásárlóbarát a garanciakezelésük és a házhoz szállítási díjuk sem, és igen, én is morcos lennék, ha 3k el kéne égetnem az autóval csak azért, mert selejtes széket kapok.

    Azt meg hagyjuk már, hogy szegény kereskedő, meg gyártó, meg akárki. Ha én az IKEA áruházban vásárolok, akkor pont le....om, hogy ki gyártotta azt a széket, azt majd az IKEA bokszolja le a beszállítójával, én tőle vettem, vele állok jogi viszonyban. És senki nem hibáztatta a pénztárost. A számtech boltok meg más tészta, ők nem a saját terméküket forgalmazzák, nem is szidtam a merlint, amikor 2 hónapig volt a tápom garanciába, mert tisztában vagyok vele, hogy ők visszaküldték, kb. ennyit tehettek. De 2 nap alatt elvitték, és 2 nap alatt meghozták az újat, szóval az ő részüket rendben letudták.

    Ez meg:
    Fogjuk már fel, hogy a kereskedő(k) nekünk tesznek szívességet, hogy a távoli gyártók termékeit a seggünkbe hozzák pár száz vagy ezer forintért cserébe.

    LOL, majd ha ingyen teszik ezt, akkor megköszönjük nekik, addig viszont pénzért teszik, amit a vásárlok fizetnek ki, nem jótékonyságból.

    [ Szerkesztve ]

    "Debugging is like being the detective in a crime movie where you're also the murderer."

Új hozzászólás Aktív témák