Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz #54625216 #5863 üzenetére

    Itt az is fontos hogy a jatekban milyen beallitasok voltak. Harom opcio van erre a grafikai beallitasoknal:

    HMD Image Quality
    Supersampling
    Anti-Aliasing

    Az utolso nem olyan lenyeges, ha valamelyik postprocess opciot valasztod (FXAA, SMAA, etc.), a masik ketto inkabb. A masik kettonel a HMD Image Quality ugyanaz mint a PPD a debug tool-ban, igy nem kell kulso programot hasznalni ehhez. Allitsd a debug tool-ban vissza alapra es a jatekban probald a beallitasokat. A ketto kombinaciojaval tudsz majd valami megfelelo kepminoseg es FPS kombinaciot elerni. Hagyhatod a debug tool-t futni hogy lasd a Performance HUD-ot es jatsz el a ket beallitassal. Probalj egy SS 1.0x es HMDIQ 1.5x beallitast eloszor, oszinten szolva 1.5 es 2.0 HMDIQ kozott en nem latok ertekelheto kulombseget. A problema ugyis leginkabb a pixel crawl amit a post process AA elmeletileg orvosolna, de hiaba allitjak a fejlesztok hogy mukodik ahogy kene en probalgattam FXAA es SMAA valtozatokat ott es alig volt kulombseg az OFF-hoz kepest.

    Szerk: Egyebkent ami segit sokat az a HUD szinek megvaltoztatasa az alap narancssargarol valami masra (pl. zold). Ezzel megteheted (plusz kulombozo beallitasokat is tesztelhetsz aranylag konnyen): [link]

    [ Szerkesztve ]

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák