- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Yettel topik
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
Hirdetés
-
Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
ph Alaposan összetömörítette a PCIe 5.0 x4 SSD hűtését szolgáló vizes rendszert az ADATA.
-
Megjelenési dátumot kapott a Conscript
gp Az I. Világháborús horror játék jövő hónapban érkezik.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
bunnyhu
senior tag
válasz barcalaci84 #30308 üzenetére
Ó dejó, köszönöm! Ami fontos, a Mission: ISS , Vader: Immortal benne van, az apollo:11Hd érdekes módon nincs, de azt legrosszabb esetben steamen megveszem újra, és persze az is lehet megy. Hát majd kiderül
https://divecenter.hu
-
MPowerPH
félisten
válasz barcalaci84 #30333 üzenetére
No, koszi a megerositest, nem voltam benne biztos.
rockit: Ha nem az Amazon, akkor a Caseking is jo, tulajdonkeppen Nemetorszag legnagyobb online szamitastechnikai oldala. Nem simlisek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
abéla
senior tag
válasz barcalaci84 #30333 üzenetére
Azért ezt fenntartással kezelném, mármint, hogy a 970 elég CV1-hez, mert esetmeben DK2-höz is kevésnek bizonyult; sokkal jobb élmény volt a +30-40%-os 980ti és kb ue. volt Oculus S-nél a 980Ti--> 2070s esete;
Szóval sztem VR-nél a minimum req. az a sz*r élmény szinonímája:
elmenni elmegy, de minek?
Aztán majd jön a "rosszullettem-és-egyébként-is-hülyeség/3dTV-ség-ez-az-egész" duma![ Szerkesztve ]
hootka!
-
bunnyhu
senior tag
válasz barcalaci84 #30371 üzenetére
Nemmondod basszus. Hát ha ez lesz, tökönszúrom magam.
Ilyent csinál egyébként. Ez most lockolt motionReprojectionMode tehát 45FPS, látszik hogy a VGA és a CPU is alig terhelt, és az is, hogy elsötétedik majd visszajön a reverb képe.https://divecenter.hu
-
bunnyhu
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz barcalaci84 #30368 üzenetére
Ugye nem mind1, mit jatszol. Simnel garantalt a rosszullet(nekem nem vol soha), vagy a szemed elfarad, es meg a kanyarok sem adjak ki, ha gyenge a hardware.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz barcalaci84 #30381 üzenetére
Nem tudom mi az az SRS. En Michelisszel es Baldival szoktam korozgetni, de sima AC -t csak a Nordon. Most mar vagy 1 eve be sem leptem. Viszont nekem nagyon zavaro a 45FPS ACC -ban is. Azonnal eszreveszem, hogy valami nem jo.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bunnyhu
senior tag
válasz barcalaci84 #30385 üzenetére
Köszi, kipróbálom. Szimezésnél én se használnám, ezért bosszant, hogy bejön az az ablak és kell a kontroller hogy eltüntessem.
Tényleg, ha valaki van a környéken egy combos géppel esetleg Reverb-bel, írjon már rám! Ki kéne próbálni máshol, de a haverjaim akik szóbajöhetnek olyan 150km-re vannak.
Ki szeretném szűrni, hogy a reverb a hibás és akkor gari vagy a gépem, és akkor úgyis már cserélni kéne.
Szóval Csepel szigeti vagy környéki (BP stb) kolléga kerestetik egy órás projectre, win10 és erős gép jó VGA (DP1.3). Cserébe kipróbálhat egy reverb-et ha épp nincs neki, de a legjobb lenne ha van, és akkor lehetne pl. kábelcserét is nézni![ Szerkesztve ]
https://divecenter.hu
-
fulton
addikt
válasz barcalaci84 #30401 üzenetére
Köszönöm Király, nekem CV1 van és teljesen meg vagyok elégedve a követéssel játék élvezettel 2 szenzor mellett. Akkor ilyen lesz a Rfit S is igaz? mert akkor bátran ajánlom neki. Feltéve ha megtudom a szemgolyó PD jét
[ Szerkesztve ]
-
arelim
tag
-
kiskuplung
őstag
válasz barcalaci84 #30486 üzenetére
Oda van írva, hogy jobban le kellett volna ragasztani a proximity szenzort (meg mondja is)
-
Enton
addikt
válasz barcalaci84 #30608 üzenetére
Szóval a g2-vel is várható egy újabb revízió és akkor simán ugyanúgy engedik szélnek mint az origi reverb-et.
"just because they are spelled the same doesn’t mean they are the same" And "just because they are not spelled the same doesn’t mean they are not the same" Mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
bunnyhu
senior tag
válasz barcalaci84 #30618 üzenetére
Az mondja azt, hogy nincs eszköz - csak azután veszi észre, hogy ki-bedugtam.
https://divecenter.hu
-
izomman1
senior tag
válasz barcalaci84 #30633 üzenetére
Itt van 4 nagy cím ami a Steam VR leírás szerint nem támogatja a WMR headset et elvileg , mert nincs ott a jele vagy ezek mennének szintén csak nincs frissítve megfelelően a Steam VR oldal?
[link]
[link]
[link]
[link]
Sebastian jó fickó mindig azt a headset et sztárolja amit éppen tesztre kap 4 hónapja a Pimax 8kX től volt elájulva múlt évben a Pimax 5k plustól előtte meg a Samsung Odyssey től ( utóbbi pixelességben nem volt valami nagy szám előre lépés főleg hogy nem ment minden vele bár a színek és a fekete jó volt benne)
Sima Reverb ről itt van pár videó mennyivel jobb a pixel Pimax vagy Index és sima Reverb hez képest.. Nem látok átütő élességet bár kétségtelen élesebb . Mondjuk ez szabad szemmel jobban átjön majd .. (G2 ről kéne ilyen összehasonlító lencse videó de azt még Sebastian se tett fel nem is értem miért ?? ) Sima Reverb VS többi headset videók : [link]
Kétségtelen a magasabb felbontáson élesebb a kép , de sokkal élesebbnek nem mondanám és fotó realisztikustól még messze van , mert még mindig látszanak a pixelek. Picit jobb pixel sűrűség , de rosszabb játék támogatás , jelentősen kisebb FOV és 144 hz helyett csak 90 hz nem tudom megéri e a váltást nagyon vacilálok... :S Igaz én szerettem a WMR headsetekbe, hogy könnyen mozgatható nincs base station ... ami nálam egy nagy előny is meg hátrány is egyben..Apropó úgy nehéz a váltás, hogy augusztusba kapom elvileg ingyen a Pimax tól ( ha betartják mert jó rég várom) a MAS-t hozzá ami elvileg pont ilyen Valve stílusó audió lesz ( pre order volt Black Friday kor régen és ajándékba ígérték hozzá amit email en most vissza is igazoltak tehát hangzás és kényelmem is egy szinten lesz csak a pixelesség nem ) Ha elő rendeled a REverb et csak egyenlőre a bankkártyán az egyenleget zárolják ugye? De nem vonják le.. és bármikor gondolom törölhető az elő rendelés és felszabadul a pénz vissza utalásra se kell várni nem? Köszi az infót![ Szerkesztve ]
-
bunnyhu
senior tag
válasz barcalaci84 #30643 üzenetére
Ó, ez a sima HP-vel is előjön. Most, így CV1-ről váltva roppant kilóg a lóláb elég sok játéknál, szimplán nincs felkészülve ilyen felbontásra se a textúra se az objektum felbontása.
Az új G2 kontrollerhez szerintem nem kell majd újrabindelés, mert úgy néztem simán lekoppintották az oculus kiosztást ami meg támogatott.https://divecenter.hu
-
izomman1
senior tag
válasz barcalaci84 #30643 üzenetére
Egyik kedvenc játékom a Asgard's Wrath .
Az új HP Reverb kontrollerét ez az Oculus os cím csak akkor fogja támogatni , ha jön ki a játékban egy update vagy elég a steam VR -ban egy layout ot csinálni hozzá? -
Iludka
tag
válasz barcalaci84 #30793 üzenetére
nekem is gyanús a történet de olyan olcsón adja, hogy lehet 1 próbát megérne azért is írtam nemrég ide a fórumra hátha már valaki vásárolt tőle.
-
bunnyhu
senior tag
válasz barcalaci84 #30793 üzenetére
50db-ot kábel nélkül? És tisztességes ember komolyan elgondolkozik azon, hogy ilyenből vegyen? Lehet én vagyok UFO de elvből nem veszek meg olyant, amiről baromira látszik, hogy simlis beszerzés (nem akadok úgy fogalmazni, hogy lopott). Mert elvem, hogy ha ilyen cuccot veszek azzal elősegítem a bűnözőket, ergo ha tőlem lopnak egy büdös szavam se lehet.
Laci: Az a műanyag cucc amúgy a legkevesebb, 3D nyomtatóval pár forintért legyártják neked ha nem akarod az egyszerű szigszalag-kábelkötöző opciót.
https://divecenter.hu
-
MPowerPH
félisten
-
izomman1
senior tag
válasz barcalaci84 #30851 üzenetére
Ez nem sima 8k hanem 8k plus ami jobb képet ad elvileg mint a sima 5k plus bár a forumokat ahogy olvasom azt írják jobb a kép tényleg de kicsit lágyabb nem olyan éles. A Pimax 5k plus vágja kicsit a pixelekkel a képet és azért élesebb .
De ha van kakaló alatta akkor lehet úgy húzni a supersamplinget, hogy élesebb kép legyen.. itt olvasgatok róla : [link] -
MPowerPH
félisten
válasz barcalaci84 #30859 üzenetére
Igen, sima 8k, sima pentile pixel LCD. A vas miatt aggodok, az ala mar keves, Ampere meg csak osszel jon.
Don't Tread On Me
-
kennystyle
tag
válasz barcalaci84 #30860 üzenetére
"Guardiant simán ki tudod kapcsolni az Oculus home-bán..."
Tök jó, és hogy ?? Mert ott amit lehet kikapcsoltam (wall és grid), mégis kéri a következő indításnál ugyanúgy, hogy állítsam be.
-
Magyarfarkas
tag
válasz barcalaci84 #30860 üzenetére
Amíg csak egy hangot hallasz, addig neked az a legszebb! Én majdnem leszedtem az enyémről és raktam is volna rá a Koss Porta Pro-t ha nem megy eladásra
Facebook csoport: https://www.facebook.com/groups/magyarvr/ Discord:https://discord.gg/qTQ8SC8DhQ Bigscreen magyar mozi: https://www.facebook.com/groups/385665283175091
-
MPowerPH
félisten
válasz barcalaci84 #30902 üzenetére
Na most mi az az atlag IPD? Ez miatt aggodok, mert a Reverb -nel ugye nem allithato. En minimum kozeleben hasznalom a CV1 -el.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz barcalaci84 #30907 üzenetére
Ez hasznos info, koszi. Nekem pont olyan 63,5-64 -es.
Orulok neki, hogy rabeszeltetek a valtasra, remelem ezzel mar nem jarom meg. HP garos egyebkent meg 19 honapig. HP support milyen, van vele tapasztalat? Pl. ha csak a kabel szall el, gondolom nem kell visszakuldenem a teljes pakkot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz barcalaci84 #31033 üzenetére
Ezt nem tudom. A wines hulyeseget nem lehet lekapcsolni. Jo lenne, ha az nem futna, ha hasznalom a hmd -t.
Nem ertem, miert csak 1db negyzetben tudtam navigalni. Valszeg a miatt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Jacek
veterán
válasz barcalaci84 #31114 üzenetére
Akkor ezért nem láttam még ezt, én mindig felélesztem a cuccot és automatice elindul a WMR, csak ezután turkálok a steamban.
-
MPowerPH
félisten
válasz barcalaci84 #31114 üzenetére
Automatice indul a WMR, ahogy felrakom a fejszettet. SteamVr csak utana lett elinditva. De sejtem, hogy valami szimplan osszeakadt.
Don't Tread On Me
-
a2d2
addikt
válasz barcalaci84 #31219 üzenetére
Akkor marad a két külön Oculus fiók de az drága mulatság lesz.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
a2d2
addikt
válasz barcalaci84 #31234 üzenetére
Na akkor nem is olyan rossz a helyzet mint gondoltam.
A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
veterán
válasz barcalaci84 #31234 üzenetére
Köszönöm a tippet, majd PC-n nézem.
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
barcalaci84
őstag
válasz barcalaci84 #31279 üzenetére
bár a lista nem tökéletes
például a MOSS -ra azt írja h unplayable és valami error van startnál...
kipróbáltam most is gyorsban és tökéletesen működik bármiféle hiba nélkül...
Asgard wrathra teljesítménygondokat ír , de nálam 1080ti val reverben max settingsen teljesen jól fut ( supersamling 100-ra vettem vissza , de ide nincs is szükség rá) néha az ASW kapcsol , de ha nem lett volna kint a teszt kedvéért az ASW indikátor (amit végre steamvr dashen is lehet állítgatni és nem kell ini fájlban turkálni ) , akkor észre se vettem volna...szóval a listához képest is jobb a helyzet...
[ Szerkesztve ]
-
neverless
tag
válasz barcalaci84 #31352 üzenetére
köfi, így akkor kevésbé idegesen folytatom tovább az izgulást
-
Sziszifeca
őstag
válasz barcalaci84 #31350 üzenetére
De megvan, és csak be akartam másolni a megfelelő helyre..
Nem az Oculuson vásárolt.>>Youtube/Sziszifeca<<
-
Sziszifeca
őstag
-
Gigi01
őstag
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz barcalaci84 #31384 üzenetére
Persze, hogy mást látsz a headsetben, mint a videókban. Viszont ezek tudják annyira szemlélteni a különbséget, hogy el tudd képzelni nagyjából milyen lehet a másik headset, van-e szükséged rá, megéri-e váltanod rá. Ha nem tudod elképzelni, pláne ha volt az összehasonlításban szereplő headset valamikor is rajtad akkor nem a videóval vagy a módszerrel van baj.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz barcalaci84 #31384 üzenetére
Igen, ezek az osszehasonlitasok nagyon csalosak. Foleg a kulonbozo fenyessegel mukodo kijelzok miatt is. Amit most neztem az utolso G2-es osszehasonlitasban is az Index-nek sokkal jobb kontrasztja volt es gyakorlatilag OLED fekete volt a kep az ED resznel. A valosaban meg nem az, vagy minimum nincs olyan durva kulonbseg a masik kettohoz merve.
Arra jok ezek a videok hogy az SDE merteket azert latod benne hogy mi a helyzet az egyes HMD-knel.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izomman1
senior tag
válasz barcalaci84 #31384 üzenetére
OK..Kiderül jövő hét hétvégén , hogy mennyivel jobb egy nagyobb felbontású készülék szem és szem összehasonlításban..:-) Reverb 1 G szintű képe van elvileg a Pimax 8k plusnak is.. amúgy nem sokkal bár elmaradhat a 2G hez képest.. srácnak szinte mindig ugyanazon részletekbő van meg a vidi összehasonlítás ha két vidit össze nézed nem sok különbség bár van a G2 javára talán.. ? [link] [link] (Sebastian mondjuk screen door -t 8k X el egy szintre mondta , ami megegyezik a 8k plussal ugye.. )
-
izomman1
senior tag
válasz barcalaci84 #31392 üzenetére
Valami olyat írt, hogy Reverb 2G neki átmenet megvárja míg kiforr ( megjelenik) a 8k X talán szelídül az ára és utána ugrik rá :-) Én azt sejtem a 8k X még valószínűleg változni fog ahogy megjelenik a NVIDIA új kártyája jön az új 2.0 display port kimenet rajta ami már lehetővé teszi a nem csak 75 hz es képfrissítést 4k ba szemenként. Tehát lehet lesz egy fejlettebb kábeles megoldás 90 vagy mégtöbb hz re ami egyenlőre a szűk keresztmetszete a 8k X nek..
Én azért teszek egy próbát a 8k plus al, mert a panel elvileg ugyanaz és a képfrissítés akár 110 is lehet felskálázva. Viszont a supersamplingel számításaim szerint elég éles képet tudok kapni szintén legalább is Sweviver videóiból ezt látom. [link]
Ami azt jelenti nem sok értelme van az X felárának. Tény, hogy jó erős gép kell, hogy így tudd hajtani a 8k plust , de az X nek is oda kell tolni a kakaót ha éles képet akarsz nativan.. Apropó valaki tudja native felbontást könnyebb kevesebb GPU val tudsz renderelni mint supersamplingest? kevesebb számítás igényes vagy megegyező? Én azt gondolom, hogy ugyanazon erőforrás igénynyel jár bár biztos élesebb valamivel a kép ahogy a videón egy hangyányit látszik. RTX 2080 TI vel húzottal is éppenhogy el tudja 2x 4k ban érni a 75FPS-t ..
[link] [link] annyi a csalóka, hogy valaki GTX 1060 -1070 el megveszi a 8k plust és néz ki a fejéből miért olyan homályos hát persze mert nincs alatta kakaó a hivatalos gépigény csalóka.. akkor már érdemesebb 5k plust választani amihez elég a gép és élesebb képet kapsz..[ Szerkesztve ]
-
zpeti2
tag
válasz barcalaci84 #31392 üzenetére
De hiányozni fog, 8kx is tervben van, csak az előző generációra is három évet kellett várni a bejelentési dátumhoz képest. Ez a 8kx-nél se változott a mostani álapotot figyelve. Szerintem "talán" jövő ilyenkorra kapnám meg ha most előrendelném.
A masterses talin próbáltam, aztán volt egy első sziriás hibás reverb nálam, meggyőző volt a különbség, tényleg ég és föld. A g2-n pont azokat a hibákat javították amik miatt nem vettem javítot reverbet.
Csak a próba után derül ki, hogy megtartom, vagy tovább adom.
Nem tudom mi igaz belőle, de már több embertől is hallottam, hogy a samu is tervez odyssey utódot, nagyobb fov, hasonló felbontás, kiderül lehet olcsóbban is meglehet úszni a nagy fovot. -
Dyingsoul
Topikgazda
válasz barcalaci84 #31387 üzenetére
Nem a CV1-hez hasonlítok... Elég sok headsetet próbáltam már, az Index és a Pimax-ek maradtak ki csak jah meg a Reverb. . Egyébként ha már sok headsetet kipróbálsz akkor bőven átjönnek az ilyen összehasonlító videókban látott különbségek nekem legalább is nem esik nehezemre elképzelni, ha volt rajtam az egyik HMD és mellé tesznek egy képet, hogy ilyen a másik, akkor milyen lehet mikor felveszem. Nyilván nem pont ugyanolyan, mint amilyennek elképzeli az ember, pont ezért volt meglepetés számomra a Rift S és a Cosmos képe is pozitív értelemben.
De egyébként most nem rólam van szó, te állítod, hogy semmit nem érnek ezek az összehasonlító videók pedig neked ha jól emlékszem Rift S-ed is volt most pedig Reverb-öd van. És én csak azt mondom lehet, hogy neked nem ér semmit, de ezért izomman-re meg rám kár loloznod...[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
izomman1
senior tag
válasz barcalaci84 #31404 üzenetére
Hát igen nem mindegy. a felbontás nagyság. ... lens videókon a supersampling egyfajta plus csalóka élességet tud adni nagyon is befolyásolja a minőséget. nem mindegy hogy homályosan vagy élesen jelenik meg ugyanis az adott számú objektum stb. Azonos renderelt felbontáson érdemes csakis összehasonlítani a készülékelet máshogy értelmetlen. annyival ezt kiegészíteném, hogy mivel a Pimaxnek nagyobb FOV ja van normálba is jelentősen, ott ezért azonos kép élességhez nyilván még nagyobb felbontásra van szükség evidens, hogy a közép 100 as FOV régióba amit vizsgálunk ugyanazon pixel számot meg kell megkapja az eszköz és ne egy ledegradált pixel szám alapján döntsünk mennyire éles vagy nem..
-
Raymond
félisten
válasz barcalaci84 #31404 üzenetére
"a valve index 1.4x-es supersamplinget használ a kijelzőjének felbontásához képest
ez a steamvr alapbeállítás (100%) és ezt a trükköt vive pro is használja..."Az osszes Vive ilyen az elsotol kezdve.
"pl rift s-en miért nincs supersampling ezekben a videókban ha az index 140%-ost (kb 9millió pixel mint a reverb natívja) ?"
Van rajta, mint ahogy minden PC-s HMD-n is van mert az amit ott irsz az nem az a supersampling amirol alltalaban beszelunk. Amit 100%-nak latsz a Steam-ben az az alap felbontas es a lencsek torzitasa miatt minden HMD magasabb felbontason fut az alap 100% beallitason mint a kijelzok fizikai felbontasa. A Rift CV1-nel 1.33 a Rift S-nel pedig 1.24-1.28 kozott attol fuggoen mennyi valojaban a display terulet kihasznalasa szemenkent mert ott veszik valami az egy darab kijelzo miatt.
Szerk: itt az ertekek:
1080 x 1200 -> 1512 x 1680 = Vive
1080 x 1200 -> 1344 x 1600 = Rift CV1
1280 x 1440 -> 1648 x 1776 = Rift S (Quality Mode)
1280 x 1440 -> 1504 x 1616 = Rift S (Performance Mode)
1440 x 1440 -> 1593 x 1593 = Windows MR Gen 1A HP Reverb-nel szinte alig raknak ra mert a display pixelsurusege akkora hogy nem igazan kell mar, annal 2208x2160, gondolom az ujnal ugyanez lesz.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz barcalaci84 #31408 üzenetére
Nem hiszem hogy ennek ertelme lenne feltolni az S-t, attol hogy ott a plusz supersampling meg nem lesz a kijelzonek fizikailag nagyobb felbontasa. A magas felbontasu kijelzonek pont az lenne az elonye hogy nem kell akkora supersampling az alaphoz kepest. A Rift S-ben a mas kijelzo es tobb subpixel miatt is eleve alacsonyabb a render resolution mint a CV1-nel volt. Egy 2160x2160 kijelzonel jo eselyel az Oculus is semmilyen vagy minimalist valasztana mint a HP tette.
A G2-nel nem hinnem hogy emelnenek, ott az uj lencse inkabb nagyobb sweet spot-ot hoz. Erdekes volt egyebkent TW videojaban hogy az osszehasonlitasnal azt vettem eszre hogy a g2 kepe eles ugyan, de csak kozeppet es a szelek fele sokkal nagyobb volt az elmosodas mint az S es az Index eseteben plusz volt ott eleg chromatic aberration is. A video vegen aztan emlitette hogy nala prototipus van es hogy ez majd a konzumer verzional nem igy lesz. Meglatjuk, de ha a lencsek az Index-bol vannak akkor minimum olyan kepet lehetne elvarni mint annal lathato. Remelhetoleg kevesebb glare-el
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz barcalaci84 #31403 üzenetére
Nem, nem jól érted. Magyarul írtam, olvasd el még egyszer ha elsőre nem sikerült megérteni.
Ez a téma amit a felbontással ide keversz meg nettó butaság. De Raymond szépen megírta, hogy miért. Ez egyébként az összefoglalóban is benne van már egy jó ideje bár lehet jobb lenne átnevezni vagy áttenni más hová csak hát akkor épp a VD és a Quest kapcsán jött fel a téma.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
barcalaci84
őstag
válasz barcalaci84 #31418 üzenetére
Ez annak idején volt érdekes mikor az odysseyt és a vive pro-t hasonlitgattak...
Elvileg ugyanaz a fizikai felbontas a két headsetnek és OLed mindkettő és valahogy ezekbe a
Default beállításos összehasonlítás videokban a vive pro jobban nézett ki...
A Samsungos 140%ra kellett állítani h a vive pro alap tender resolutionjan legyen...
Így egyből más lett a leányzó fekvése és eltűnt az előny :) (mert sose volt, csak a valve, meg a vive sokkal jobban megtolja ezeket az értékeket mint a konkurencia...)[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz barcalaci84 #31418 üzenetére
Meg mindig a nyers szamokra koncentralsz de ahogy mar irtam ez nem ugyanaz a HMD-k kozott mivel mas a kijelzok felbontasa es masok a lencsek is. Az Odyssey es Vive pro pedig kulonosn problemas osszehasonlitas ugyanis eleg sok kavaras volt a WMR default render target felbontasban. Ahogy lent lathatod eredetileg 1593x1593 volt az 1440x1440 kijelzokon. Ez egyertelmuen tul alacsony, nem lesz 1:1 sampling a lencsek kozepen. Parszor kavartak es javitottak rajta igy ha jol tudom most mar magasab ha a renderTargetScale a WMR vrsettings file-ban 1.0 es ennek van ertelme. A masik Odyssey kuriozum az volt hogy annal valamilyen oknal fogva a horizontalis meg picivel a kijelzo nativ felbontasa alatt is volt eloszor. Tehat 1428x1776 felbontast hasznalt. Ezek most mar mind javitva vannak elmeletileg es az alapnak 1764x1764 kene hogy legyen a sima WMR-nal 1.0-an.
"A Samsungos 140%ra kellett állítani h a vive pro alap tender resolutionjan legyen..."
Ez az ami problemas - HMD A beallitasait nem aszerint kell beallitani hogy HMD B felbontasa meglegyen, ugyanis teljesen mas kijelzo es lencsek vannak es a normalis alap 1.0 (100%) render resolution ugy van a gyartok alltal kivalasztva hogy a lencsek kozepen ahol legelesebb a kep a fizikai kijelzo pixelei es a szamolt kep pixelei 1:1 arany legyen a torzitas es nagyitas utan. Az hogy eredetileg miert csak kb +11% volt a WMR-nal az a fejlesztocsapatnak kene megvalaszolnia (lehet meg is volt, nem olvastam az ossze reddit hozzaszolast toluk ) de a Vive +40 es az Oculus +24% /+33% kozti kulonbseg abbol adodik hogy az utobbinal kisebb a FOV es a lencsek is masok. De zomeben a FOV miatt, nem kell annyi oversampling mert nincs akkora FOV es nincs az az extrem torzitas se a szeleken amit kompenzalni kene.Tehat Vive/Index/Rift ugy van beallitva hogy a kep kozepen 1:1 az arany, a Reverb-nel pedig meg undersampling van de mint ahogy irtam ugy nez ki a HP-nal ugy dontottek "jovanazugy" mert igy legalabb limitaltak hogy mennyi loero kell a rendereleshez es ugy gondoltak a kijelzo fizikai pixelsurusege miatt ugyse lesz negativ hatasa. Ahogy latjuk igazuk volt
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz barcalaci84 #31424 üzenetére
"Én azt gondolom h összehasonlításnal nem a Default render resolution a releváns egy vásárlónak."
De hát azon használja mindenki alapból, amikor bedugja a gépbe!
Amiről te beszélsz pont az lenne a csalás a felbontással... A headsetet hagyod defaulton, B-t meg az A felbontásához igazítod. Na ez az aminek semmi értelme."Hanem h ugyanazon gepigeny mellett melyik néz ki jobban, rosszabbul.."
Tehát akkor egy Pimax 8K Plust, egy HP Reverb-öt, és egy Rift S-t úgy hasonlítanál össze egy through the lens tesztben, hogy veszed a Pimax 8K Plus render resolution-t és azt állítanád be a HP Reverb-ön, majd a Rift S-en is, ugye?
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz barcalaci84 #31427 üzenetére
De használok supersamplinget. Csak az a nagy helyzet, hogy nem ugyanazt látod a mondjuk a Reverb-ben és egy Rift S-ben amit a Reverb felbontására skálázol... A natív felbontás mindig szebb, azaz SDE mentesebb képet eredményez, mint a supersampling-el elért kép.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen