Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • abéla

    senior tag

    válasz fatal` #52014 üzenetére

    Jaja, hasonló cipőben járunk.
    Tudom, a dk2-be is beraktam a szemüveget még az elején, de be voltam tojva, hogy karcol, így nem is mertem rendesen beigazítani (mint ahogy ezt utólag, már nem parázva megtettem).
    De pl ebből is tanulva, Rift S-ben már nem is rizikóztam.

    Ami viszont a rendelős lencsékkel gond(?), hogy ha többen használjátok ugyanazt a hmd-t, akkor ezeknek ki-be pakolása nem tűnik olyan jó ötletnek (kicsit rigid a vázuk - VR opti lencsék).
    A fentieken túl, részben ennek is köszönhető, hogy be lett szerezve ez a 2. riftS (na meg persze, hogy ennek a össz-képpontszáma mellett még megfelelő fps értéket kiizzad egy, a 2. gépben lévő 2070s is + mozgás-fluiditásban csak a sokkal drágább alt-ok hoznák ugyenezt).

    Egyébként a fenti szempontok -számomra fontos- magas prioritása végett, izgalommal követem az új psvr2 hmd pc-konverziójának folyamatát.

    Mert számomra megdöbbentő, hogy a quest2/pro-hoz képest mozgásmegjelenítésben, annak folytonosságában mennyivel előrébb jár a Sony új fejrevalója.
    Pl a már korábban linkelt YT vidiben, többek között: itt és itt azért elég látványosan kijön a különbség.

    Furi is, hogy itt a fórumon mintha ennek/ezeknek nem tulajdonítanának túl nagy jelentőséget :F (lehet túl sok a quest tulaj? ;] )

    Pedig hát játékélmény szempontjából az egyik, ha nem a legfontosabb jellemző a mozgás élethű, folytonos megjelenítése ...na meg, nem utolsósorban, a motion sickness-re is jótékony hatással van.

    [ Szerkesztve ]

    hootka!

Új hozzászólás Aktív témák