- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Még erősebb lehet a Dimensity 9400
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
ph A 7.30-as verzióval a korábban bemutatott sötét mód is javult.
-
Dragon's Dogma 2 - Máris túl a 3 millión
gp Továbbra is nagyon sokan döntenek úgy, hogy megvásárolják a folytatást.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
válasz repvez #11580 üzenetére
Ha azonos alapot veszunk mondjuk a DCS-t akkor azt egy gyengébb géppel is tudod futtatni akár 3 monitoros sorrundba is mig VR-ben nem.
Tudod, de hogy? Ez az amit nem lehet megfogni, ezért mondom, hogy az összehasonlításhoz egzakt számok kellenének! Azzal a kijelentéssel nem lehet mit kezdeni, hogy gyengébb géppel tudod 3 monitoron futtatni, VR alatt meg nem. Ez így értelmezhetetlen számomra... már csak azért is, mert VR alatt is lehet gyengébb géppel játszani, csak nem lesz jó az élmény, mint ahogy monitoron sem jó az élmény, ha nincs meg a megfelelő FPS szám. A drasztikus különbség az, hogy VR alatt behánysz.
A folytatáshoz az kéne, hogy fix grafikai beállítás mellett 1.0-s PD-l tesztelni kéne VR alatt és monitoron is a DCS-t, hogy lássuk a különbség csak az eltérő pixel szám miatt van, vagy azt meghaladóan nagyobb a VR gépigénye. Amíg ezek az eredmények nincsenek a kezünkben, addig nem fogunk tudni továbblépni, mert csak kijelentések vannak tények nélkül...
PEdig hagyományos verziónál is ráhuzhatod a 1,5 ös szorzót.
Nem, monitoron nem lehet PD-t állítani!
Egy kicsit mögé látni a dolgoknak, nem csak a PR szöveget olvasni.
Nem igazán értem milyen PR szövegre gondolsz, vagy ezt hogy érted. A mögé látáshoz pedig előbb konkrét számok kellenének, ha ez megvan, akkor lehet nyaggatni valami hozzáértőt, hogy adjon választ a pixelszámon túli eltérés okáról. Már, ha van...
Egyébként egyszerűsítve kb arról van szó, hogy az élvezhető látványhoz sokkal több pixelt kell a GPU-nak kiszámolnia mint egy monitor esetében. Egy 3 monitoros 1080p-s rendszeren alapból éles a kép amit látsz, nem kell plusz erőforrás ahhoz, hogy távolabbra is élesebben láss.
VR alatt meg kapásból azzal kell kezdeni sok játékban, hogy az SS/PD-t 1.5-re állítod, hogy egyáltalán értékelhető képélességet kapj, vagyis indulásnál közel dupla pixelszámot kell kiszámolni egy 3 monitoros rendszerhez képest.
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ukrajnai háború
- Autós kamerák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hobby elektronika
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs