Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz bot1978 #10989 üzenetére

    Nem a gyorsaság a lényeg, hanem hogy milyen messze kerülsz a szenzortól, illetve hogy mindig van-e legalább két szenzor, ami rálát az adott kontroll pontra.

    Elmélet: a Rift szenzorok kamerák, így minél messzebb állsz egy szenzortól, annál kevesebb pixel jut egy adott kontroll pontra. Minél kevesebb a pixel, annál jobban bekavar a zaj. Minél zajosabb a kontroll pont képe, annál pontatlanabb a tracking.

    Gyakorlat: ahogy Raymond is írta, 3x3m játékér körül a 3 és a 4 szenzor között nincs lényegi különbség és már a 3x3m játéktertet is csak a userek kb. 5%-a engedheti meg magának. 4.5x4.5m fölött már lehet értelme a 4 szenzornak, mert lehetnek olyan helyzetek, amikor mind a 3 szenzortól túl messzire kerülnél.

    Ha tehát van egy csak VR-ezésre kialakított nappalid, emeleted vagy alagsorod, akkor érdemes elgondolkodni a negyedik szenzoron. :DDD

Új hozzászólás Aktív témák