- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- iPhone topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pojakcs
senior tag
Szerintem nem igazán normális állapot ,ha ennyire fogy az olaj a motorból, sürgősen nézesd meg egy normális szerelővel! A hiányzó olajat is töltsed fel ,mert károsodhat a motor. Nem tudom mennyi kilómétert futott az S60-sod, de tippre lehet hogy a turbó "kopása" miatt kajálja az olajat. Gázadásra kékes füst a kipufógóból? Mert akkor a motorban ég el éppen az olaj.
Üdv: Csaba
-
Versus82
aktív tag
-
Versus82
aktív tag
-
pojakcs
senior tag
Ha szerelő lennék ,lehet hogy én is tudnék ekkora marhaságot mondani. Utána meg majd hozzad generálozni a motort hozzánk, hisz az nekünk jó üzlet.
Az olajcserén spórolni, nem jó jel az álmoskönyv szerint. Eddig egy 850-es benzinesem volt, 10 ezrenként cseréltem, nem is volt semmi baja a motornak kb. 300000km futásteljesítmény után sem. Most egy V70-es dieselem van, ez is megkapja 10ezrenként a friss olaját. Nem szeretek motort generáloztatni.Üdv: Csaba
-
Integra
titán
-
Integra
titán
ilyen halál vagy ekkor van valóban, vagy pedig teljes központi elektronika elszállt.
én először tuti az akksit nézném meg, berakni egy másikat aztán gyújtást rá.
ha akkor se mukkan meg, akkor ott valóban gond van.
de ezt nekik gariban kell mindent cserélni azonnal
minden esetre zsírúj autóban a zsírúj akksi nem szokott csak úgy lemerülni.
nem szabdna. nekem a gyári akksik 8 évet bírtak[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
CYBERIA
őstag
Hát nem tudom, index fórumon kérdezted-e, ott muszáj lesz valakinek tudnia.
Balázzs: több az anyag, de még akkor is jobban kopik. Igazából az a lényeges, hogy mennyi törődést kap a motor, ha szakszerűen van kezelve, akkor bármelyik sokat elmegy.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Na most az a motor van kb. 200 lóerő. Ha nyomsz egy nagy gázt, akkor egyből lehet tudni, hogy első-, vagy összkerekes .
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
Basszus, 1 lóerővel tévedtem.
Kipörgésgátló? Az én V70-esemben még ki lehet kapcsolni, de amúgy is érzékelni, ha megcsúszik, plusz jelez a műszerfalon.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
CYBERIA
őstag
"De ebben a hóban jól jön..."
Hol van itt hó?Ha automata volt, akkor sem valószínű, egyes fokozatban kb. akkora az áttétel, mint manuálisnál, és még a leggyengébb benzinmotor is tud 140 Le / 220 Nm-t.
Ha a kipörgésgátló ki van kapcsolva, akkor azt már alapból jelzi.
Na mindegy, nem olyan lényeges dolog ez, de 200 Le első keréken nem marad meg.
Nagy gáz, kis kuplung, és máris tudod, hol a hajtás. Ha ez sem elég, akkor egy kis ívet kell adni a keréknek, kanyarban még jobban érezni.Ja, ajánlott irodalom: [link]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Integra
titán
a ford a gigászi mivoltába bukott bele
nem volt technológiájuk, nem volt tqm, egyáltalán, a költséghatékonyság nem szerepelt a listán, ahogy a gyártási és tervezési folyamatok modernizálása sem.
összevásárolt márkákat a tőkéjéből azt remélve, hogy ezeket átemelve közös platformon megtudja oldani a dolgokat. belebuktak....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
CYBERIA
őstag
"De a legjobb az lenne, ha a Volvo(rendes volvo ag"
Nem ag, hanem AB.
Nem mintha számítana .Az nem olyan biztos, hogy ha a Renault venné meg, akkor saját képére formálná a Volvo-kat.
LOTR: konkrétan arra, amire tkazmer
A Ford még nem bukott, de benne van a sárban.
Ha valamelyik európai gyártóról lenne szó, jobban izgatna.E-Maxx: a Focus például elég jól sikerült modell, szerintem. Vagy a Mustang.
[ Szerkesztve ]
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
Integra
titán
na, a 350z/370z, az tisztán nissan.
a renault profitált igazán ebből a felvásárlásból. az olcsó szutyok dömpingáron adott modelljeivel elég tőkét halmozott fel, fényévekkel jobb volt az európai marketingje.
a nissan szerintem bukott a dolgon az almera és primera vonalon, nekem francia alkatrész nem kéne a japán verdámba az biztos.. látszik is a szopoda a modellpalettájukon, az egységes platformok, aztán ilyenkor születik az olyan hányás mint a tiida..
ez van.
de a nissan sportrészlegéhez nem nyúlhatnak. meg ugye a nissan motorjait rakosgatják roskadásik rönóba, vajon miért...
én nagyon nem örülnék neki, ha francia kézbe kerülne a volvo, mert szétrabolnák...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem, a z még nem rönó, hidd el. ahogy az r35 sem.
max ebből csöpögtetnek át dolgokat a rönónak.
a hondát nem fogja senki megvenni, ahhoz túl sok lábon áll a cég és túl stabil, mert eleve erre is rendezkedett be a cég. és úgy tűnik bejött nekik. de ezért cserébe sokat áldoztak be a mainstream felé nyitásban és a sportos vonal egyre gyengébb, mert nem kifizetődő.
ez van sajnos...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
LOTR
addikt
a renault kb 15, lehet 20 éve volt utoljára jó (vagyis akkor csinált értelmes kocsit), a francia autókkal egyetemben
a ford is sajnos csak egy ford.... (focus és a mondeo lehet, hogy egy üde színfolt, de abban a kategóriában több jobb választás is volt/van - már ha valaki nem cseréli évente az autóját, de azért általában nem ez a jellemző), a mustangra sem azt szokták mondani, hogy ford, hanem, hogy mustang, nem véletlen, shelby szintén - bár sajnos ezeket nem ismerem (még)japánoknál azért a toyota és a mazda az utóbbi néhány évben "szárnyal", nem tudom, hogy ez a "válság" hogy befolyásolja őket, de ha annyira negatívan, akkor ott már nagyon nagy bajok vannak
[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
Integra
titán
szerintem kifejezetten jót tett, hogy szakítottak a bevett szokásokkal és be is jött nekik. hogy a belső nem tetszik, ez teljesen szubjektív, a piacnak bejött. nekem is tetszenek nagyon, mert jó ránézni és jó használni. néhány bosszantó dologtól eltekintve amiért én is vért követelnék...
próbáltam már mindet, de tulajokat érdemes első sorban megkérdezni, itt van pompi is, neki ilyen "szar" belsős 1.8as civicje van
nekem a klasszikus "pukkant" japó belsős, imádom.
a toyota és a honda is megfog maradni önálló cégként. a nagyok épp most buknak a toyota kivételével. badarság ezt a két japán céget összehasonlítani a többi nagy céggel ilyen téren, mert mindkét cég az alapítása óta az önállóságra törekszik mindig és mindenkor. talán a toyota kevésbé, de a hondánál ez örökség és semmi sem utal arra, hogy ezen változtatnának. a rovert is gatyába rázták, aztán eladták inkább, mert nem volt értelme. mint kiderült, ebben is igazuk volt.
de ez itt már nagyon off. 850r rulez...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
CYBERIA
őstag
Későbbi nevén Volvo 130.
APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- OLED TV topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Elektromos cigaretta 🔞
- Milyen TV-t vegyek?
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A