Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rivaul

    addikt

    válasz person #7427 üzenetére

    Komoly. Tudom mit erzel amugy. En tegnap szinten leteszteltem az xc-t. Sztem a volvo kitiltana a bolygorol ha latta volna :DDD Harom napos koltozes ebbe az idobe utanfutoval hegynek folfele nyarikkal. Kivul belul koppra rakott auto ugy ment fol a medres kimosott folduton mint az allom. Utana 70km meg este a kello dolgokert barkacsaruhazba. Mindenki vanszorog a dombok kozott a szel es havas eso miatt de en mint ha szarazon mentem volna 110-el rezzenes nelkul. Egyszeruen kva jo volt :D Itt meg del fele volt. Estere 3x ennyi volt a sar :P

    [ Szerkesztve ]

    Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz person #7427 üzenetére

    Semmi gond, szeretjük az ilyen anyagot, nekem is nagyon jól esik néha kivinni az erdőbe. Csak lusta voltam megörökíteni eddig ilyesmit.

    sasa134

    Dízel motorból utoljára a 185 lovas D5 volt, az is jó régenm azóta csak benzin, így az újakat, pláne a 4 hengereseket nem ismerem. Viszont a váltótól nem félnék, teszteld hidegen melegen, minden váltás, visszaváltás, elindulás legyen vaj sima, tolatás is. Ennyi kilométerrel nem lehet gondja, csak ha beteg módjára rúgták neki. Amit megvetted, utána egyből egy váltó olaj csere, hidegen ne rúgjad, és nem lesz gondod, utána ha hosszú távban gondolkozol, minden 5-6 évben vagy 60-70e kilométernél cseréled.

    Ha jól rémlik, volt 5 hengeres a D4 és D3-ból is, de nem vagyok képbe melyik modellek/évjáratok. De Volvo 5 hengerrel az igazi :) (Vagy 8 ;] )

    Rivaul

    Ahogy romlanak az útviszonyok, úgy jön ki egyre erősebben az AWD előnye. Mikor egy vizes körforgalmon mész át tempósan, érzed ahogy pakolgatja előröl hátulra a nyomatékot, aztán kilő mint a rakéta. Különböző esős sáros, terepezéseket próbáltam, de havas emelkedő még nem volt itt sajnos :N

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák