- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- Fotók, videók mobillal
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Mobil flották
- Honor 200 Pro - mobilportré
Hirdetés
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Weareus
addikt
válasz CYBERIA #3492 üzenetére
Bár igazad lenne, de utána jártam és sajnos úgy tűnik, lesz:
Regadó: 212 E
Műszaki 29 E
Vagyonszerzési illeték: 93 E
Forgalmi, törzskönyv: 6-6 E
Rendszám: 8,5 E
Szélvédő (beépítéssel) ~ 30 E
Szumma: 384,5 EVan osztrák ismerősöm, gondoltam forgalomba helyeztetem vele ott a nevén, és aztán írunk egy üzembentartóit (ez ellen nem szólhat senki), de a probléma az, hogy akkor a fenti összeget kb. egy év alatt ki fogom fizetni biztosításra, így meg az évi 30 körül lesz.
Soul of the mind, key to life's ether. Soul of the lost, withdrawn from its vessel. Let strength be granted, so the world might be mended. So the world might be mended.
-
FeRRaR1
őstag
válasz CYBERIA #3528 üzenetére
Nem képes figyelembe venni, hogy hogyan jön össze a 40e, faternak is előző generációs 2.2 CDI van, nagyrészét a távnak angli és m.o. között szedi össze, mégis kapja a cserét 20e után, igaz így 300e környékén egy szál gond sem volt vele, gyorsításnál terhelten sem kormol semennyire.
-
őstag
válasz CYBERIA #4219 üzenetére
aki 5 hengert vagy többet akar annak ez remek alternatíva lehet Katt
szép is jó is mi kell még??
én 2 év alatt 105000 KM-t tettem bele a 159-es alfámba egy szilentet kellett benne cserélni mindössze
ha tudtok ilyen megbízható autót mutatni meghajlok előttetek
[ Szerkesztve ]
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
FeRRaR1
őstag
válasz CYBERIA #4219 üzenetére
+1
Bevallom, pénzem nincs rá de a gondolattal eljátszva össze raktam egy Volvo XC 90-et, egy Audi A6 Avantot, és egy E Mercedest. Messze a Volvo volt a legdrágább, és csak 4 hengeres motorokkal elérhető.
Mikor ezt megláttam: T6 AWD = 2.0L Turbo Petrol with Supercharger. Szentségeltem rendesen, ha akarnék se tudnák hozzá normális motort választani. Mindegyiket fel extráztam hasonlóan magas szintre, ahogy elképzelném magamnak. Audi A6 Avant 3.0L Tdi Black edition Sline Quattro, sok extrával volt 55.000 GBP Merci szintén 3.0L V6 diesel, rendesen fel extrázva volt valami 47.000. Az XC90 D5 az jött ki valami 58.000-re. Ami szintén nagyon nem tetszett. Tény hogy elszálltak kicsit az árakkal, pedig bevallottan a három német prémium márka alá akarnak pozicionálni kicsit. Oké hogy nem egy kategória a fent említett 3 autó, de akkor is szúrta a szememet. De ami a legjobban fájt, hogy a bronz színű XC90 volt a legszebb, valami eszméletlen.
alfa156
Azért az Alfáról senkinek sem a megbízhatóság fog beugrani Akinek volt az ismeretségi körömben, azok rendesen szívtak vele, totalcaron is van jó pár rém történet.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz CYBERIA #5460 üzenetére
Mivel van AWD változat, így lehet hátul kaparós is.
Amit megálmodtam a napokban, milyen jó lenne egy kapcsoló 3 állással.
FWD-AWD-RWD és én állítanám be, hogy kevesebb fogyasztást, sportos viselkedést, vagy eső/hó/terep miatt inkább AWD-t választanék. Ez értelmesebb lenne mint a drive mode select, meg elvörösödő háttér fények, vagy sport gomb.Hívtak így kifutottam a szerkesztésből
-
Gezentor
újonc
válasz CYBERIA #1611 üzenetére
Szia,
Elég régen írtad már az olajcserével kapcsolatos topikot de hátha még emlékszel vagy tudsz segíteni.
S80-as D5-ös van. Váltóba szeretnék olajat cseréltetni de mindenhol csak a "leengedem a csavarnál és amennyi kijött annyit visszatöltök" cserével oldanák meg. Én is láttam a neten ezt a hűtőn keresztül történő cserét de nem igazán értem. Tehát a hűtőről lehúzom a csövet (fent) és a helyére egy csövet dugok ami belemegy egy kannába (ide folyik a régi olaj) Közben folyamatosan töltöm a váltó nívópálcáján keresztül az új olajat? Vagy előbb leengedek a váltóból olajat, amennyi lejött annyit visszatöltök majd ez után veszem le a hűtőről a csövet és nyomatom ki ott is míg tiszta olaj nem jön?Bocs az értetlenkedésér. A durva az hogy egy automata váltó cserélő gép nincs ebben a tetves Miskolcon amivel normálisan lehetne lecserélni (még a márkaszervizben sincs.... )