Hirdetés
-
Egyre izgalmasabb a CMF Phone hátlapja
ma Az új előzetes cserélhető hátlapot sejtet, de valószínűleg csak a dizájnon módosíthatunk, az akkumulátorhoz nem valószínű, hogy hozzáférünk.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
ph A két színben kosárba tehető megoldás simán bepasszintható egy PlayStation 5 Slimbe is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hroberto
veterán
A Giulietta-ban volt ilyen motor (105 LE), azt mondják ebben is okozhat gondokat az olajszivattyú tömítés, igaz nekem nem volt ilyen jellegű bajom, de ha nem adtam volna el, valószínűleg a következő olajcserekor kicseréltettem volna.
190 ezerrel adtam el, semmi baj nem volt a motorral, a befecskendező rendszerrel. 10 ezrenként cseréltem az olajat 20 ezrenként gázolaj szűrőt.
Maga a 105 LE nem hangzik soknak, (mondjuk azt nem tudom, hogy a Lancia - ban a 105 vagy a 120 lovas van), viszont a nagy nyomaték (340 Nm) miatt egész kellemesen mozgatja a motor az autót, és a fogyasztás is nagyon jó volt.
A DPF-el lehetnek gondok (ha van benne), de ha havonta 2X autópályán is mész vele, valószínűleg nem lesz ezzel sem baj.
Az 1.4 8V motoroktól jóval dinamikusabb egy 1.6 Multijet az biztos!
A Stilo rozsdál úgy tudom valamint a 95 lovas motor eszi az olajat (egy haveromnak volt), és az sem izomkolosszus.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
erik365
aktív tag
Bravoban szeretik, az olajszivattyú tömítése okozhat hidegindítási problémákat,
de ezt egyszer kell megcsinálni, aztán ellehet felejteni. Fogyasztása is nagyon baráti, ha normálisan használja az ember. Nem tudom hány kiló a Lancia, de ha a Bravosoknak elég szokott lenni az erő nem hiszem, hogy a Lanciat rosszabbul mozgatná a 105 lovas motor.1.4 T-jet M32
-
gipsztigris
addikt
Megbízható motor bármilyen körülményekre! A Deltámban is 1.6 Multijet motor van és jelemzően napi 2x5 kilométert autózom a munkahelyem és lakás között, 310+ ekm-el a háta mögött és köszöni szépen tök jól van! Időnként ki kell "kormolni" amihez nem szükséges autópálya, csupán alacsonyabb sebességi fokozatban emelt fordulatszám, és minden a "helyére kerül".
Amiket írtak - olajszivattyú szűrőkosár ajakos tömítés, EGR hűtő ház repedés, szívósor kokszosodás (ha bontani kell a szívósort akkor cserére kell felkészülni, mert a szívósor repedése borítékolható) -, típushibának mondható, de mindezek ellenére egy nagyon gazdaságosan fenntartható és megbízható motor az 1.6-os Multijet."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Új hozzászólás Aktív témák
- Formabontó vezetékmentes klaviatúrák jöttek a Keychron műhelyéből
- DIGI kábel TV
- Olcsó M.2-es SSD-hűtő érkezett az Arctic logójával
- Call of Duty: Warzone
- Filmvilág
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen légtisztítót vegyek?
- Politika
- Mozilla Firefox
- További aktív témák...