- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Yettel topik
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
Az oke, hogy az a GT kinalat teteje, de arra ugyanugy kolteni kell majd, futomu osszetettebb, dragabb. Es ahogy erzed, a Delta modernebb, ami merevseget, biztonsagot figyelembe veve elony, belso anyagokat tekintve hatrany, a Delta egyertelmuen gagyibb belul, mint egy GT.
Cserebe a GT a Tipo platformra epul, az nem a torzios merevsegrol volt hires.De, en a Deltat valasztanam, 2010 utanit, 1.4 T-Jet motorral, 120 lovas varians is eleg, a 150-es csak fent erosebb, nyomateka minimalisan, de alacsony fordulaton pedug kisebb. Leomlo repedes elofordulhat, bajuszkapcsolo kontakthibaja, stb
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Feketelaszlo #10034 üzenetére
Minôségre szerintem is elég kérdéses a Delta belseje, forma remek (fôleg fekete betétekkel, bôr mûszerfallal).
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #10038 üzenetére
Ajtókárpit bevonatán kívül megegyezik minden anyag minősége a Bravoéval, Deltából is van nem bőrös, és Bravoból is van bőr belsős.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Nekem 17-es kerekekkel nem tetszik, rázós. 15-ös télivel már kellemes, 16 lehet a megfelelő (szerintem).
Az a véleményem, hogy a nagykerekes csatolt lengőkaros autók legtöbbje ilyen, jó kanyartulajdonságokhoz, és kényelemhez, kell a sok lengőkar, nincs mese."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz ph_5.5 #10075 üzenetére
Nem gondolnám, hogy szívóhoz van méretezve a féltengely. Egyrészt nem hülyék ülnek ott, másrészt úgy emlékszem, hogy a cikkszáma is más a szívónak, mint a többinek. 1.4 T-jet, 1.6 és 1.9 MJettel egyezik meg.
A váltó van nem egy 300 Nm feletti motorhoz is társítva."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
A Bravo es a Tipo kozott szerkezetileg ninca átfedés. Bravo 2 egy komolyabb auto, mint a Tipo. Utobbi kisauto platformon van, mint pl a Punto.
140 lovas az MultiAir, inkabb T-Jetet keress, elegendo a 120 loeros is, hetkoznapi hasznalat soran nem ad tobbet, mint a 150-es, sot, alul meg gyengebb is egy hajszallal.Em Bravot vagy Deltat neznek, 120 loeros T-Jettel, 2011- vagy ujabbat.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #10155 üzenetére
1.8 Z18XER, meglátjuk milyen lesz. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz HussarF #10157 üzenetére
Köszi! De még nem vagyok benne biztos, hogy jo lépés a Lybrát lecserélni erre.
Kombiság volt a lényeg, sok szempontból butább mint a Lancia, belseje egyszerûbb, ami várhatóan érkezô kutya miatt elôny. Sok ilyen apróság billentette a mérleget felé.Viszont nincs elektromos tükörbehajtás, esôszenzor, páraszenzor, automata belsô tükör, kapaszkodók nem csillapítottak, deréktámasz is csak manuális, 3 helyett csak két 12V aljzat, 12 hangszórós Bose helyett, 6 hangszórós alap. Stb
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gipsztigris #10191 üzenetére
Nem változó szelepvezérlésûek ezek a motorok.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz juvegamer #10256 üzenetére
Megnéztem 5 Cromát, messze ez volt a legjobb állapotú mind közül, a másik 3 olasz származású volt. Az olaszok mindegyikén matrica volt minden embléma, (ezen csak fakultak kicsit), összes gomb lekopva, matricával "javítva", kormányról hiányzott embléma, ajtókárpitok lógtak, csomagtér gombja kiszakadva, körbeverve, napellenzők kukák, dohányfüstös tetőkárpit stb.
Rozsdától én is fáztam, egyszer elmentem, megnéztem, aztán úgy voltam vele, hogy nem kell, aztán megnéztem újra, de már szakival, átnéztünk mindent, összeírtam a dolgokat, amit kellett még akkor megrendeltem, rozsda pedig szerencsére az csak felületi az alján és csak a nyers vagy vékonyan festett fém felületeken, maga a kaszni mindenhol ép, leszedtem a küszöbborításokat is, ott is rendben minden, rozsdafolt sincs.
Motortérben voltak csúnya lemezek, azokat cseréltem vagy lefestettem, akksitálca még hátra van, de a hiányzó fedelet már pótoltam, meg a tűzfalon lévő szigeteléssel kell kezdeni valamit, rozsdás csavarokat cseréltem, szolenoidok újak már, na az hányingerül nézett ki.
Lecseréltem az összes emblémát újra, belső kapcsolókat szintén újra, egyik díszléc az ajtón oxidált volt belül, felpúposodott a gumi rajta, már van rajta új. Kézifék gombja volt kopott, tegnap jött meg az új kézifék.Hátsó lökhárítón van egy horzsolás, de azt egyelőre hagyom, mert megvettem az ajtókra a gyári díszlécet, és azzal festetem amit kell. Lámpát polírozni ma megyek, mert a bal, felül már matt, ennek a lámpának hiányzott a gumikupakja, de már nem.
Bal tükörlap csúnya, de vettem új, elektromosan behajtható tükröket (annyi volt a tükör darabja, mint egy tükörlap), kesztyűtartó jobb zárfogadója volt eltörve, már a helyén az új.
Azóta volt szervizben is az autó, lecserélve minden folyadék, szerviz állítása szerint nem kellett volna cserélni, mert frissnek tűntek, színre és állagra. Gyakorlatilag a szervizkönyvnek megfelelő volt benne minden, még meg is dicsérték, hogy a volt gazdája nem sajnálta a pénzt az autótól.
Csomagtér állítható padlóján egy borda benyomódott, elég gyakori, ha megterhelik azt a felületet, már bent az új.
Úgyhogy ezt folytatva jött egy adag lom Lengyelországból."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #10261 üzenetére
Nem igaz a hír. Integrálják a teljes rendszerükbe, gyakorlatilag átnevezik és fejlesztik, mint a CMP-t.
Pug és DS modellek fognak erre építkezni.
Fura is lenne, ha egy modern, modularis platformot ahelyettz hogy használnák, kidobnák, mikozben gyártani kell tovább 7-8 évig, hiszen a Cherokee L és a Grand Wagoneer is erre épül."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz HussarF #10281 üzenetére
Sosem néztem a Bravoban, hogy fokozatmentesen állíthatod az automata hangerőt, vagy úgy van mint a Cromában, hogy Low, Medium, High?
Lybrában nagyon finom volt, ott 0-és 70 között megadtál egy intervallumot, és a kettő között sebességgel nagyjából arányosan emelte a hangot, a Croma ezzel a 3 lépcsővel nem túl jó, a medium talán kevés, a high sok."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Na rakok mar be teljes alakos kepet az autorol. Mar csak par aprosag hianyzik. Tukrok mar elektromosan behajthatoak, tukorboritas Lineaccessori katalogusbol a kromos. Belso tükör automatikusan sotetedik. Szoval mar lassan tudja a Lybra felszereltségét. :D
Lampa polirozva, hatso cserelve. Motorterben mar nincs rozsda.
Feknyergeket kell majd festenem, vagy ezustre vagy feketere, passz. (Velemeny?)"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz TheProb #10333 üzenetére
Nem tudom melyikre gondolsz, ez a Lenke utcai. Itt fenyeztettem a Lybrat es a Bravot is.
Van egyhorzsolas a motorhazteto sarkan, azert mentem, illetve az ajtora felkerulnek a koptato csikok. De a motorhaztetot telibe kell festeni a javitashoz (szerinte), vagy csunya foltos lesz, de elviszem mashoz is.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen