- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Magisk
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Amazwallet néven új funkciót kapnak egyes Amazfit órák
ma Tizenhárom kártya tárolására lesz jó, viszont nem lehet köztük bankkártya vagy hitelkártya.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
MSI blog: válasszunk notebookot akciósan!
ph Játékra, munkára, esetleg utazáshoz? Egy hordozható számítógép vásárlásánál sok szempontot kell figyelembe venni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
A Mazdát nagyon nem fogod szeretni az Alfa után. A beltere borzalmas, kopogós vékony szar anyag mindenhol, papírzsepi padlószőnyeg, budiajtó.
Lehet, hogy kevésbé kényes, de engem a hideg kiráz amikor beleülök és magamra csukom az ajtót.
Egyébként: egyelőre még Pápán pihen a vas, holnap megy a boxutcába, vezérlés, folyadékok, kuplung és átvizsgálás.
Jobb képek, majd ha kész lesz.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz zoo8800 #5846 üzenetére
PUK-142 lett volna az igazi, ha mar vicces rendszam kell. En viszont azon rinyaltam, hogy csak ne PUN, meg PNA es tarsai legyenek.
Grosz urnal van welnessen a verda, utana kene egy ajanlott, nem gany, kapkodo szar munkat vegzo karpittisztito. Tudtok ilyet?
Nem retkes, de egy alapos tisztitas szerintem nem art."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rbalint88 #5890 üzenetére
Tudom, Feritol ket hete hoztam el a vasat, vasarnap vittem, szerdan hoztam, de kifejezetten gyorsan megvolt, foleg ahhoz kepest, hogy mi minden lett cserelve (teljes vezerles, minden szijjal es gorgovel, kuplungszett, elso fekrendszer, fotengely, vez.tengely es feltengely szimeringek, osszes folyadek, es a kopokon felul volt egy oxidalt huto, igy az is).
Majd hallottam egy kis fura zorejt a szelepek felol, irtam neki, hogy nezzunk ra, de rengeteg munkaja van, 15 percre alig tudott beszoritani.
Igazabol a problema pontosan onnan ered, hogy az olaszos tarsasag, aki jo munkat akar, 3-4 potencialis szerelobol valogathat, ez meglatszik az arakon es a naptaron is.
Majd lehet kesobb elgurulok Zsolthoz is, hallgassa meg o is, de ahogy latom nem mostanaban lesz szabad kapacitasa.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz overclockerr #5905 üzenetére
Ez a JTD (mint ahogy az osszes JTD) a CR TDI-vel egyezik technologiai szempontbol. A mezei TDI es a PD is teljesen mas.
1.6 benzin nem fogja versenyautova tenni, a fogyasztas pedig eppen elmarad majd a nagyobb motoroketol.
Egy kezdo szervizre szamolhatsz 2-300-at szerintem (vezerles csere onmagaban anyagaron 100 korul mozog + munkadij, 8 gyertya, szimeringek, tomitesek, osszes folyadek es akkor ezek csak a kotelezoek voltak. Fekrendszer, kuplung, futomu stb erre jon ra, felteve ha szukseges."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz overclockerr #5908 üzenetére
Nem felesleges, csak nem olcsobb fenntartani es uzemeltetni, mint egy 1.8-at. En lehet inkabb egy egyszerubb 1.9 JTD-t keresnek. Kevesbe kenyesek mint a benzinesek, tobb is van beloluk, ezt a motort 5-6 masik markaban is megtalalod.
Rbalint88 dizel teren, tobben JTS en TS teren (csak motor oldalrol) tudok felvilagositast adni.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Tudtok olyan helyet, ahol bemernek es tisztitanak injektorokat?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #5913 üzenetére
Benzines injektorokat is javitanak?
Preventiv jelleggel atnezetnem/felujittatnam. Illetve ezzel talan megszunne az elso nehezkes indulas is (hidegen kicsit tovabb kell reszelni mint kene), gyertyak ujak, szivattyu nem lehet, akkor melegen is es menet kozben is vacakolna. Szuro tudtammal a szivattyuban van es nem cserelheto.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Ez nem igy megy. Az also-kozep kategoriaban a Bravo/Brava/Marea csalad ota nem volt versenykepes modelljuk.
Feljebb pozicionalni netto baromsag lenne, hazon belul konkurencia a C szegmensu Alfanak. A Tipo teljesen jo helyen van (nem is ertem miert kene feljebb pozicionalni, hiszen pontosan arrol vam szo, hogy B szegmens felett nincs piaca a Fiatnak)
sot, igazabol meg lehetne olcsobb is, na nem a kezdoar, mert az jol van belove, viszont konnyen meg tudod duplazni, akkor pedig mar Golf, A3, Giulietta vadaszterulet, ott meg mar nem kerdes, hogy azonos aron egy Fiatot vagy VW, Audi, Ford stb.Fiatnal az utobbi 20 evben a piaci helyzet rosszul felmerese volt a fo atrakcio, trendeket ataludva, keson reagalva veszeltek at az elmult ket evtizedet, lapokat rosszul osztogattak hazon belul, most vegre ugy nez ki, hogy sikerul koncepciot csempeszni a fejlesztesekbe. A B szegmens jol ment a Fiatnak (Grande Punto) de az mar egy 12 eves modell, egyreszt ugyesen elkoptattak a nevet, masreszt mar egy kisauto nem akkora biznisz, kismeretu SUV megy, az pedig van az 500x szemelyeben, ami jol is fogy.
Maserati es az Alfa ugy hirlik, hogy ossze lesz vonva, remelhetoleg ugy, ahogy a logika diktalja, C-E kozott Alfa, felette Maserati, alatta Fiat, celgepnek pedig Jeep, Ferrari, Dodge.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #5970 üzenetére
Nana! A TS nem orokelet, akkor sem, ha figyelsz ra.
A veztengelyek kopnak, a vezerlesmodosito szinten tonkremegy. Ezek hasonlo koltsegek, mint egy JTD-n a sallangok csereje (lendkerek, turbo, a turbo raadasul tenyleg a tulaj es a karbantartas fogsagaban uzemel).Egy 8v JTD motorikusan nem problemas, a tobbi csak kopo fogyo.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #5972 üzenetére
Az addig rendben, hogy te benzin parti vagy, de ha azokbol a modellekbol nincs jo/tartos benzines, akkor hiaba.
159-bol is csak az 1.8 TBi es a gyengebbik MPi 1.8 jo,"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Tudtok jó kipufogós szakit Bp-n?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rumos XIII #5998 üzenetére
Kasznit nézd át jól, behozott autó, kérdéses, hogy honnan. Ha német területről, akkor rozsdára kell figyelni.
Klímát állítsd mindenhova, kapcsold be, várd meg amíg lehűl, majd váltogasd a hőfokot oldalanként külön-külön.
Előfordul, hogy nem vált lábra, szélvédőre, középen vagy a széleken csak hideget fúj, illetve kattog.
Nem drága a javítása, csak nőgyógyászt és türelmet igényel.Orra nekem furcsa, egy-két képről más árnyalatúnak tűnik, mint a sárvédők, vagy a sárvédő más.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz rumos XIII #6003 üzenetére
Akkor rendszámot cseréltek. 2004-es az autó és M kezdetű. 2004-ben J volt, majd K, L és csak utána az M 2012 től.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz mustang08 #6047 üzenetére
Mindenkinek mast jelent, mas erteket kepvisel egy auto. En nem allnek neki GTV birtoklasnak 200-zal. Es tenyleg ne bantasnak vedd!
Vezerlescsere anyagarban 120-130e Ft, plusz motor, valto, fek, hidraulika olaj, hutofolyadek, szurokkel stb. Szoval a 200 onmagaban csak a motor alapveto karbantartasara elpattan.
Fekhez, futomuhoz meg nem is nyultal. Na meg akkor a belso.
Nekem 350-et ugy szippantott fel a Lybra, hogy egy huton kivul, csak kopo dolgok lettek cserelve + elso fekrendszer, futomunek stb nem volt gondja.Az "Alfas" hirnevnek ugyan van alapja, de a birtoklok leszarasa is kell hozza masszivan. Kuton mar azt hiszik, hogy JTD, de a vezmodot nem csereljuk me az draga, tegyel ra csak egy szijat Jozsi aztan joaz.
Tobbnyire ezert sem kovetrm mar az FB-s Alfa, Lancia csoportokat, mert bontot feket, kuplungot keresnek a nagy buszken 200-ert vett autora.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #6053 üzenetére
Benzines, de par nap es lesz mellette egy dizel is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #6055 üzenetére
Faternak lottuk bucsuba a dizelt. Kell foglalkozni vele, de 1 het es olyan lesz mint az uj.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz adamkaa777 #6102 üzenetére
Ha olyan mint a Lybrae, akkor tudok adni ajto aljaba vilagitast. Egy szogletes bura, egyik oldalrol meg tudod nyomni es kijon a helyerol. A kesztyutartoban is ilyen van. Ha igen, es pesti vagy, adok egyet.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Alulrol nezted mar? Utaster fele meno csoveket, bilincseket nezd meg, vizpumpa koruli csoveket szinten, ha ez is olyan, amire gondolok, akkor egy nagy cso meg ra a vizpumpara, ott szokott szivargas lenni.
Egyebkent elso korben legtelenitessel kezdenem, lehet buborek van a rendszerben valahol, es aprankent kidolgozza, azert csokken a szint.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #6141 üzenetére
Ezt meg lehet csinalni az 1.4-gyel (1370ccm) is, az is ebbe a modularis csaladba tartozik.
Vicces, hogy azt a motorcsaladot a mai napig faragjak, a Cherokee 2.2-es dizele is egy alaposan megturkalt 1.9.
A 20v motorok szinten, sot igazabol az 5 hengeres blokk az alapja az osszesnek, ezt megszabaditva egy hengertol nagyobb lokettel mar ott is van 2.0 TS, kisebb furattal pedig az 1.4 TS.
2.4 JTD -1 hengerrel pont kiadja az 1.9-et.En mas iranyba indulnek, igaz azok mar nagyobb vasak. 3.7 V6 turbo, 2.0 V6 + 2.5 V6 fotengely 3.2-es hajtokarokkal. Az Autodelta 3.7 V6 156-os Alfaja pont igy keszult.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hobizoli #6145 üzenetére
Volt V6 turbo az olasz piacra (164, 166, GTV, Spider), 164-bol pedig V6 Q4 is. El kell fernie mindennek, ha a GTV-ben elfer a turbo, akkor a tobbi Tipo platformosnal is, meg csak emelni sem kell a bodet 156 Sportwagonbol is volt Q4, nem csak a Crosswagon + ugye az Integrale Dedra is adott.
Van mibol legozni, 2.0, 2.5, 2.8, 3.0 es 3.2 V6 fotengelye hajtokarjai masok, ezek kombinalasaval kijon a 3,7 liter. 2.0 V6-nak csak 66,2 a lokete es 80 a furat.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- E-roller topik
- Autós topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy Tab S7+ - növekmény
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs