- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Ismét láthatjuk hogy fest az Enotria: The Last Song
gp A korábbi halasztások után szeptember közepén elviekben végre megkapjuk a teljes kiadást.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: látogatóban a Chieftecnél (videóval!)
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Na, szóval megvolt a hétvégi kirándulás.
Csak én, az autó, a zene és az út...meg a sok idióta, aki csak útban van, mert nem tud otthon maradni...
Viccet félretéve: teljesen járható volt az út. Bagnál lementem az M3-asról, és onnan 3-as. Igazából itt kijött a kocsi erőssége; vagy inkább úgy fogalmaznék: itt volt elemében, t.i. ez az autó városi forgalomba nem való (kilátás, manőverezhetőség, motor + váltó, stb.), autópályára sem ideális (kéne egy chill-out 6. fokozat, illetve hangos)...de országúton fasza: 100-120kmph között haladni komfortos és ha előzni kell (mert mindig kell... ), akkor a pörgős motor + hosszú váltó piszok jól adja. 70-80 között vitorlázik egy 2-4 szereplős konvoj: vissza-három-padló, és mire húznád a negyediket 140 körül, már túl is vagy rajta, így mehet is inkább rögtön az ötödik, oszt tempomat reset és hagyni, hogy kigurulja magát...és 110-re állítva hallgatni tovább zenét, miközben bambulod a tájat és gyönyörködsz abban, ahogy a távolban az dombok, erdők, mezők találkoznak a bárányfelhős égszinkék boltozattal (yup, it's gay as shit, but I like it).
Kedvencem a 89 és 109 között szédelgők csoportja, de itt már elég a negyedik fokozat is a kikerüléshez, ha nincs hirtelenkedés...egyébként ez ugyanaz a mókagyáros tagozat lehet, mint pályán a folyamatos haladáskor 125-145 között álmodozók közössége.
Ez ment oda-vissza 2x3 (+1) órán keresztül. A bor még mindig finom; egy évtizede a Hudácskó (Hangavári) pincészetből hozok (néha hozatok) minden tavasszal egy szeretetcsomagot, ami aztán nyár végéig kitart. Onnan 15p Tokaj (a város); ott megebédeltem, aztán irány vissza haza.
Mindenféle csuklástól mentesen tekert a gép, egy szavam nem lehet: légkondival is húz, mint a barom, rettentően kényelmes órákon át is (oda-vissza egy-egy megállót tartottam, hazafelé csak a tankolás miatt), és országúti tempónál még nem zavaróan zajos.
Elvileg megjártam volna egy tankkal is oda-vissza (500km), de én félállástól nem hiszek a kijelzőnek, így akkor rátankoltam Miskolcon. A BC egyébként hunyorítva pontosnak tűnik: a kijelző szerint is kb. 3/4 tank fogyott, a blokk szerint is kb. 40-45l ment el, így a papíron sacc-per-kábé 9l/100km fair.
Ma reggel megnéztem: az olajszint is rendben van. Ez fontos.
Hosszú évek után végre először megint élveztem a kocsit, annyira, hogy pénteken innen folytatjuk: reggel a háznép után megyek a déli partra, de rafkósan északról, az 1-es felől közelítve - ott van egy-két jó útvonal, amit ajánlott egy kollégám, aki az északi parton érdekelt.
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs