Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz LZs?! #8830 üzenetére

    Kedvenc vesszőparipám a hasonló kioptimalizált lemezek terén az első sárvédők azon része, ami csak nyitott ajtóval látszik, az utascella első sarkánál, az A oszlop és a küszöb vége között. Kia Ceed esetén figyeltem rá fel, hogy a fekete hangszigetelő szivacs látszott, ahol lemezt szokott meg a szemem :D Viszont ha a régi 2T Wartburgra gondolok, ami tisztességgel rozsdásodott, tartósabb opciónak tűnik a műanyag dob, funkciót tekintve az eddigi duplázás (fém dob és műanyag dobbetét) maga a pazarló hedonizmus, aztán végül mégis előbb rohad el a vas és acél, a műanyag takarása csak pár évvel toldja meg az élettartamát, de legalább gyártani is drága :) Ami nekem a Grande Punto esetén nagyon tetszik, az az első sárvédő rányúlása a küszöb elejére. Ha nem is termelés szempontból, de hosszútávon fenntartás miatt sokkal egyszerűbb csavarozva cserélni, mint egy elejétől végéig tartó küszöbbe belehegeszteni, jól átgondolták :R

    Ha már beugrott az NDK vonal, a Trabant duroplast elemei ismertek, de például a kombi Wartburg hátsó sárvédői és a csomagtérajtó is léteztek kompozit anyagból. Mindeközben pl. Fordnál csak kb 10 éve gyártott típusokon tűnt fel, hogy mondjuk a csomiajtó félig műanyag (gondolok itt a Focus mk3-ra, ahol ugye van egy alaplemez fémből, de az alsó domború részt már műanyag adja).

Új hozzászólás Aktív témák