- Fotók, videók mobillal
- Realme GT 5G - versenyképes
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Steamre tart a Prince of Persia: The Lost Crown
gp Hamarosan a Valve áruházában is elérhetővé válik a játék teljes kiadása.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Kerékméretnél szoktak "csereszabatosságról" (ha így fogalmazunk) beszélni. A lényeg, hogy a gumi külső átmérője, azaz a teljes kerékátmérő nagyjából megegyezzen. Felninél ilyen nincs. Ha egyezik az osztókör, akkor az számít, hogy ne érjen bele a küllő a féknyeregbe. ET számmál sem nagyon érdemes 8-10-nél jobban eltérni, bár autótól függ, ez lehet sokkal kevesebb is max 2-3. Ennél pl. az a lényeg, hogy kitekert kormánynál beleérhet a dobba, ha nagyon eltér az ET (ez általában akkor, ha nagyobb és beljebb van a kerék). Ha kisebb az ET, akkor meg a sárvédőív tehet nyomvályút a gumiba, ha nagyon megpakolod a kocsit és rányomja a kerékre a bódét.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Apple notebookok
- Fotók, videók mobillal
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Elektromos autók - motorok
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Realme GT 5G - versenyképes
- További aktív témák...