- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Fotók, videók mobillal
- Honor 90 - modellalkat
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #24321 üzenetére
"A termékre vonatkozó jótállás 1 év, szavatossága 2 év.
2 éven belül bármi probléma adódna a termékkel, hozzánk kell fordulnia vele."Szóval nincs különbség a Merlines 2 év és a Bestmarktos 1 év között, csak mást értenek garancia szó alatt
Ott vedd meg ahol jobban tetszik. Én a Bestmarktól vettem, mert ott van pick pack pontra szállítás. Egy év után kérdéses a Thrustmaster hozzáállása főleg, hogy nemrég felvásárolták a céget állítólag. -
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #24322 üzenetére
Közben kaptam máshonnan is választ, kíváncsiságképpen írtam máshova is T300 kapcsán. Ezek mind ugyan azt jelentik a válaszok alapján:
1 év garancia
2 év garancia
2 év gyári garancia
2 év saját garancia
2 év THRUSTMASTER gyártói garancia
1 év jótállás
2 év jótállás (ez már félrevezető)azaz jótállás 1 év, szavatosság 2 év
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz -Solt- #24325 üzenetére
Igen, ebben tényleg lehet különbség. Merlin-nél 2 évig a bolttal kell egyeztetned. Th-nak amúgy hol van a legközelebbi boltja / javítóüzeme / stb ahol lehet gariztatni?
Amúgy meg az eddig olvasott angol fórumok alapján majdnem mindegy, hogy 1 év után kivel küldeted vissza, mert a Thrustmaster alig ismer el hibákat és legtöbbször ráfogják a hibát a helytelen használatra. Ilyenkor ugye már neked kell bizonyítanod, hogy rossz volt a termék ami eléggé időigényes
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
Van ilyen a beállításokban hogy periodic, az mit takar? Azt le kell venni nullára mint a dampert és a springet vagy maradjon 100on? Google kihozta mindkettőt
Egyelőre én is csak nézem + megyek is el
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #24339 üzenetére
Másik dolog, hogy 75%on nem annyira erős az FFB, lehetne erősebb. Ezt érdemes feljebb emelni vagy hosszú távon nem bírja? Ventit benyomtam automatára
Amúgy itt nem volt egy rövidke átfutási idő sem DFGT-ről váltva. Nemrég loadcelles pedálra váltottam és még mindig szoknom kell. Ugyan ez a helyzet az SHH váltóval. Bezzeg itt egyből érezni a különbséget. KTM-el 200al drifteltem füvön AC-ben és meg lehetett vele fogni
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz -Solt- #24355 üzenetére
És igen, ez a visszavitt darabok száma amit utána megjavítottak értelem szerűen, tehát nem szívták be vele. Lehet hogy a kezdeti selejt ennyi és utána semmi baja tényleg, nagyon sokan mondják.
Alcantara mérete tényleg sokat számít, a 32 centis Fanatec BMW meg még jobb lehet. Noha itt a régi dfgt előtt van, de csak pár centivel, így csak minimálisan torzít a kép. Már csak a váltógomb hiányzik, ami úton van a csodálatos kínából, és kész is lesz a szett. Aztán majd egyszer a jövőben DirectDrive + Heusinkveld + VR (~1 millió), csak nem ártana hozzá egy pénzcsináló gép sem
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
95 font? Iszonyat drága ennyiért. Nekem ez van, sokkal jobban megéri (plusz 5-5k-ért van hozzá monitortartó meg billentyűzet és egértartó is)
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz netegezzé #24404 üzenetére
Ha vársz egy kicsit akkor lehet hogy látni fogsz egy garisat majd aprón DFGT-ből. Attól függ, hogy a következő fél hónapban hogy szuperál a T300-am
Igaz, valószínű 30 ezernél többet kérek el érte, mert 2015 januári, semmi baja és az összes többi amit látsz hirdetve már rég lejárt garis.
-
tobias88888
őstag
válasz Danecay #24419 üzenetére
Abszolút semmi köze az egésznek hozzá. Működő kocsival tudsz egyből versenyezni? Nem. Ahhoz kell egy 1-2 milliós autó, az alatt nincsenek sorozatok. Aztán fizesd a pályadíjat, az esetleges sérüléseket meghibásodásokat és persze a sok sok gumit. Összehasonlíthatatlan mennyivel több pénz. Nekem az egész szett nagyjából 400 ezret kóstál, de még úgy is jobban jössz ki, ha egy fullos motion-os cockpitet csinálsz 1.5 - 2 millióért...
-
tobias88888
őstag
válasz likeaRAINBOW #24426 üzenetére
Három napot használtam eddig, mert gokart közben 40el nekimentem a falnak és az alkarom bánta (csak csontrepedés) így az előző hetet kihagytam. Majd hétfőn folyt köv., remélem még működik
Eddig amúgy kiváló, hatalmas lépés a DFGT-től az Alcantara
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz tome0001 #24461 üzenetére
87 euró a váltó és 16.50 a szállítás. Sokkal jobban megéri mint bármi, egyik masteses szerint még a Fanatecnél is jobb érzésre.
Elvileg ez az utolsó hír (május 6):
We are building a complete new website from scratch, old one was obsolete and buggy. Please wait a few longer! -
tobias88888
őstag
válasz This_is_Ice #24475 üzenetére
A G25 2007-ben talán 40 ezer forint volt, ha jól emlékszem. Az akkori átlag ahogy nézem nettó 110 ezer forint volt, ma ez olyan 190 ezer körül van. Ezt muszáj belekalkulálni ha árat számolsz. Ha ezt nézzük, ma a G25 70 ezer forint lenne. Persze fejlődött a technika, csak nem annyit mert kicsi a szimulátoros közösség. Elismerem, hogy drágák, de egy G29-et meg lehet szerezni ilyen árban már (olvass visza). Ha hozzávesszük, hogy T300at is kapsz 90 ezerért ami sokkal jobb, akkor már nem olyan rossz a helyzet.
Amúgy nem tudom mitől lesz 3szor jobb egy kormány, de a T300 Alcantara szubjektíven azt mondanám hogy 10szer jobb mint mondjuk a DFGT-m. Sokkal gyorsabb és pontosabb, halkabb, nagyobb a kormány átmérője, erősebb és szebb
-
tobias88888
őstag
Tud valaki jó módszert arra hogy a T300 tetejére hogy lehetne tabletet tenni? Gondolkoztam a dash meter pro appon, de itt elakadtam
-
tobias88888
őstag
válasz Amantius #24501 üzenetére
Akkor se vetted volna meg, mert én vettem volna meg
Pont 2 hónapja van a CSL, amit nagyon szeretek, de a H&T nagyon nem megy vele pedig próbálgatom. Persze közelebb lehetne tenni a gázt a fékhez, de szoktam menni olyan kocsikkal ahol nem kell kuplung, ott meg kényelmetlen lenne
-
tobias88888
őstag
SHH váltóm meg van egy ideje, ajánlom mindenkinek. Thrustmaster váltójánál sokkal jobb és olcsóbb is, csak 35 ezer Ft szállítással együtt. Most 2 ezerért rendeltem hozzá egy váltó fejet, elképesztően jó lett így. Az alap eléggé kicsi és 3D nyomtatott, de az új vagy 2szer akkora és még szebben is néz ki vele:
-
tobias88888
őstag
válasz ForRedGlory #24589 üzenetére
Sehonnan. Emailt kell írnod nekik hogy kinyögjék a választ, de sokszor még úgy sem sikerül.
Nekem eddig semmi baja a T300nak egy hónap alatt, az elején eldől szerintem hogy jó vagy rossz. Az első 14 nap kell sokat használni
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz ForRedGlory #24593 üzenetére
Elvileg direkt más a két váltófül hangja, korábban többször le lett írva többek által, szóval lehet nem hibás a kormány
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
válasz ForRedGlory #24595 üzenetére
A direkt erős szó, nem vagyok benne teljesen biztos hogy az. Inkább azt mondanám, hogy hibahatáron belül van általában és az összes kormánynál másabb az egyik mint a másik.
Ez már a rossz kategória nálam:
[link] -
tobias88888
őstag
válasz ForRedGlory #24597 üzenetére
Az erő is más kicsit, igen, ez is jött mindenkinél ahogy olvastam. Lehet a váltó fül csavar nem jól van meghúzva nálad.
-
tobias88888
őstag
válasz koanla #24635 üzenetére
DD (multkor kiszámoltam, ~ fél millió) alatt a T300 alcantara a legjobb vétel. Ha akarsz egy V2őt 32 centis pereccel az majdnem 300 ezer Ft, de közel sem ér annyival többet.
Elvileg a Fanatec jön majd egy DD-vel az év végén amit a V2 fölé pozícionálnak de a DD rendszerek alá szóval kb 250-300 ezer Ft lesz a bázis ha minden igaz. Aztán lehet hogy több és csak reklámfogás, hogy olcsóbb lesz
-
tobias88888
őstag
válasz likeaRAINBOW #24658 üzenetére
Váltófülekre leginkább, FFB ereje, középre kalibrálás meg a kalibrálás ereje (kicsit oda kell hogy csapja)
-
tobias88888
őstag
-
tobias88888
őstag
válasz ForRedGlory #24759 üzenetére
Két külön dolog, egymáshoz nincs közük. T300am van CSL pedállal, tökéletesen működnek
[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
Ezt nem állítanám. Én nem lettem gyorsabb attól, hogy DFGT pedálról CSL Elite-re váltottam. Viszont ami fontos, hogy élvezetesebb, mert ki kell taposni a belét ahhoz hogy normálisan fékezzen.
Versenyzés szempontjából két dologban segít:
- nehezebben fékezed el a gumit ABS nélkül, mert jobban érzed hogy hol a maximum
- sokkal konzisztensebben lehet venni a féktávokat, ebben nagyon sokat javultam vele -
tobias88888
őstag
válasz likeaRAINBOW #24826 üzenetére
-
tobias88888
őstag
válasz likeaRAINBOW #24828 üzenetére
Nem vagyok gépközelben, de a driverben így érdemes:
[link]És a ventit érdemes állandóra bekapcsolni (Base-en a jobb oldali gomb + a tekerő gomb a kormányon jobbra)
Assetto-ban ha van LUT beállítva akkor a min force az mehet nullára. A gain az kocsifüggő, van amelyiknél 90 a jó van ahol 110 (FFBclipp app segít). Damping 0%, a többi meg már egyénfüggő szerintem
-
tobias88888
őstag
válasz Gigi01 #24850 üzenetére
Éves előfizetést pár alap kocsival. Az elején nem kell venned semmit, de a felsőbb szinteken eléggé be kell ruházni. Százezerbe is belekerül minimum, ha mondjuk a B classos GT3ig el akarsz jutni. Inkább vásárolni érdemes felhasználót.
Iracing amúgy azoknak van akik naponta többször akarnak versenyezni minőségi ellenfelek ellen, azoknak viszont az egyedüli választás. Ha te meg vagy heti 1-2 versennyel vagy megfelel a szétszórt mezőny public szerveren, akkor valamelyik liga való neked Assetto-val vagy Rfactor2-vel, nem az iRacing
-
tobias88888
őstag
válasz Gigi01 #24855 üzenetére
Azért a legjobb, mert leveszik a liga szervezés feladatát, neked csak joinolni kell a leszervezett versenyre és kész is. Ha online nem mész, akkor az iRacing a legrosszabb választás. Rfactor2őt ajánlanám, abban a legélethűbb az AI és a fizika is abban a legjobban kidolgozott.
-
tobias88888
őstag
válasz AliHonda911 #24891 üzenetére
T500 egy régebbi széria mint a T300 és nem is olyan jó (maximum erősebb valamivel...). Pedál különbségről nem tudok nyilatkozni
-
tobias88888
őstag
válasz ForRedGlory #24906 üzenetére
Persze, írja is hogy complete. PC-hez lenne? Mert akkor érdemes megvenni a rendes féket is hozzá
-
tobias88888
őstag
-
tobias88888
őstag
válasz ForRedGlory #24927 üzenetére
Hát, ha csak nem rögzíted valahogy az egészet, nem tudom hogy fogod lenyomni a loadcelles pedálokat, ezeket taposni kell rendesen
Amúgy meg a rögzítést itt láthatod
20. oldal alul a kép alján a 2 rögzítési pont elég, a felső 6 nem kell. A 21.en meg ott vannak a méretek is, az alsó két luk között 275mm van és 8.1mm átmérőjűek a lyukak[ Szerkesztve ]
-
tobias88888
őstag
Full HD-ban a 60 fps-t kb egyedül az rFactor 2 nem tudja azzal a kártyával
A következő leginkább hardware igényes Assetto Corsa-t én egy 5870-el játszottam Full HD-n. Tömegben ment csak le az fps 40 alá de ott is az 1 GB Ram miatti textúra betöltésektől.
Itt volt is teszt:
Full HD max beállításon is hozza a 30 fps-t, hát ha még visszább veszed (post process meg az AA eszik sokat, azt érdemes kikapcsolni)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 4GB DDR3 PC3 PC3L 1600MHz 1333MHz RAM memória LAPTOP -ba eladó
- Dell Optiplex 7070 SFF: Az igazi kis erőgép: i7 8700, 32GB RAM, 512GB SSD, 2xDP+HDMI+USB-C, Win11Pro
- Dell Optiplex 7070 SFF:A tökéletes irodai/otthoni PC:i5 8500,16GB RAM,256GB SSD,2xDP+HDMI+USB-C,Win
- Kellemes árú vezetékes gamer egerek
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs