Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • seawolf570

    aktív tag

    válasz Jack@l #14299 üzenetére

    Annyira nem keverted, mert a CSW(Clubsport Wheel) base-nek a CSR Elite az alapja, mondhatni ugyan az, csak kicsit finomítottak rajta majd CSW-ből is kiadtak egy újabb javított kiadást. Ahol a két kormányt látod egymás mellett, az a sima CSR aminek az alapja a GT3 RS. Sajnos olyan képet hirtelen nem találtam, ahol a CSR Elite és a TX egymás mellett áll, de a méretekből jól látszik, hogy a TX-nél nem spóroltak az anyaggal. Sajnos olyan videók még nincsenek ahol a TX bontott állapotban van, de a Thrustmaster demo videóján így is látszik, hogy elég komoly a belseje. Ipari motort használnak mint a T500 Rs esetén és a szíjhajtáson is finomítottak. Amiben mindig is nagyon jó volt a Thrustmaster az a vegyes hajtás, ékszíj + fogaskerék. Ezt a megoldást már az RGT-nél is használták és ott is nagyon jó volt, precíz és halk, nagyon jó volt az FFB. Már az RGT-ben is golyóscsapágyat használtak a kormánytengelyen de annak a csapágyháza nem törik szét mint a G25-é. Abból is nagyon jó kormány lehetett volna, ha többet tudott volna 270 foknál és nagyobb perecet tettek volna rá. Volt RGT-m és szét is szedtem, egyáltalán nem volt összehányva. Egyébként utólag már megbántam, hogy eladtam az RGT-t, mert DIRT-hez, GRID-hez NFS-hez bőven elég lett volna. Nem kell leírni a Mad Catz-t sem, mert alapból az Saitek és a Saitek mindig is jó volt játékvezérlőkben. Sajnos amikor tért nyert a 900 fok, ők szüneteltették a kormánygyártást, de azért értenek hozzá.

    [ Szerkesztve ]

    Gigabyte GA-MA790FXT-UD5P, AMD Phenon ll™ X4 B50 BE , Alpenföhn Himalaya, 4 x 2G A-DATA DDR3 1600 GS v2.0, Sapphire HD 6950, Gainward GT 220 (Physx), Chieftech 550 AB-A

Új hozzászólás Aktív témák