- Íme az új Android Auto!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- iOS alkalmazások
- Megérkezett az új Nokia 3210 4G Magyarországra, ennyit kérnek érte
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
Hirdetés
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
ph Az AMD a gyártók felé már nem is az Intelhez méri a dizájn sebességét, hanem az újabb ARM magokhoz.
-
3 milliméterrel szélesebb lehet a Galaxy Z Fold 6 kijelzője
ma Négyzetesebb külső panel várható a következő szétnyitható Samsungban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
tegnap küldtem a gt4-et tovább... kellett a pénz és lenyomtam az első beginner szériát újra: 8ezer fölött jön a kocsi eladásából plusz a futamokért is valamennyi... vettem is gyorsan egy 95-ös mitsubishi eclipse-et ezzel már jönnek a futamok a 2. szériában is szépen... kicsit balfék vagyok, mert találtam itt egy elég hasznosnak tűnő, összeszedett leírást a játékról és teljesen más sorrendet javasolnak a tuningalkatrészek beszerelésére... hülye fejjel persze, hogy a "minél több lóerő+súlycsökkentésre" mentem ahelyett, hogy az ő sorrendjét követtem volna... ti mit javasoltok, hogy lehet elérni fejlesztésről-fejlesztésre érezhető változást?
a másik mód, amivel szórakoztam: a license... hát ez sem egy egyszerű dolog egyszerűnek tűnt ránézésre a gyorsulós-fékezős móka, de ezüstnél jobbra nem nagyon akar sikerülni... legalább kihívást jelent így a játék... a kanyarodós bulik meg tényleg odavernek: azoknál a bronz azért összejön (néhol sokadik próbára), de az arany még messze, mint makótól jeruzsálem... egyszerűen hiányzik még a rutin, hogy: melyik kocsival/melyik kanyart/milyen sebességgel tudom maximum beszedni... ha nagyon lelassítok, az sem jó és csak ritkán van olyan, amikor érzem, hogy "na, ez a kanyar jó volt" az meg csak "mellékes", hogy érezhetően más mindegyik kocsi... k**va jó ez a játék... tényleg érződik, hogy más egy könnyebb kocsit irányítani, mint egy nehezebbet... a súlyeloszlásáról/teljesítményéről nem is beszélve... nagyon profi játék...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
- Marvel Snap
- Íme az új Android Auto!
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- SSD kibeszélő
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Wise (ex-TransferWise)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen