- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
v!ct0y
veterán
Na csak sikerült a monzai x1 es futam kemény volt de megérte 400.000xp ért
-
sz_abika
addikt
De elhalt a topik sracok. Hat senki sem jatszott a hetvegen?
En is "csak" egy Mazda Endurancet teljesitettem...PSN: xszabikax
-
kulfoldi
aktív tag
válasz sz_abika #1754 üzenetére
Igen egyebkent ez nekem is fura, hogy ahhoz kepest, hogy a GT5 a PS3 huzoneve milyen keves komment szuletett idaig, pedig a jatek egyebkent pont ma van kint 2 honapja. Es milyen kevesen irogatnak ide, kb max 10 ember. Mas sokkal kevesbe hires jatekoknal sokkal tobb hsz-t lehet olvasni (PC jatekokra gondolok - gondolom a warez miatt). A PS3/Xbox only jatek-specifikus topikok eleg halottak, csak a hirekhez van irkalva tobbnyire, vagy a Nagy PS3/XBox topikokba. A multiplatform jatekoknal meg gondolom a PC topikoknal vannak a konzolosok is.
-
wrathchild
tag
Üdv!
Seasonal Event: VW Schwimmwagen, a lehetséges max tuninggal is kb. 1 perccel vagyok a győztestől.... A többi meg arany. Milyen fondorlatra nem jöttem rá??? -
sz_abika
addikt
válasz wrathchild #1757 üzenetére
A versenytarsakehoz hasonlo szintre tuningold csak ki a kocsid max es ne racing softtal menj
Bezzeg a restrictionokkel izmosabbak voltak ezek az eventek...
PSN: xszabikax
-
Akos96
senior tag
válasz wrathchild #1757 üzenetére
Amit sz_abika kihagyott: Óvatosan fékezz! Van egy képem, amin sikerült függőleges állapotban lekapni az autót.
[ Szerkesztve ]
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
-
-
SuNrisE010
tag
Nálam 120-at megy max tuningal
-
sz_abika
addikt
válasz SuNrisE010 #1765 üzenetére
Akkor piszkáld meg azt a váltót, mert az SW 150-et is megfutja és még tovább is menne fullosan sztem
PSN: xszabikax
-
kulfoldi
aktív tag
Kicsit rovid elemzes, es aranyaiban tul sokat foglalkozik a grafikaval, de eleg korrekt szerintem. Bar a vegen: "az ellenfelek hülyék, de tőlük függetlenül a verseny remek" hat ettol azert eleg nehez hosszu tavon eltekinteni.
-
blazsey2
senior tag
Ma megcsináltam az a-spec suzuka endurance-ot,nagyon jól fizetett 650000xp körül adott.
Meg lett a level 33-as szint.
Most már jöhet a 9 órás tsukuba.PSN ID:blazseydr
-
wrathchild
tag
válasz sz_abika #1766 üzenetére
Ez pontosan mit jelent?
A legjobb vásárolható váltóval is 5. sebességben zakatol végig 105-tel.
Fékeznem egyáltalán nem kell, csak kb. 0.1 mp-ig a célegyenesre fordulva.
A gázadás végig kihagy adott időközönként 3-4 mp-re /ekkor 90 körülre esik a sebesség/, majd ugyanígy 3-4 mp-ig gyorsul, akkor éri el a 105-öt, de aztán rögtön gáz el...90.... Megőrülök tőle. Bármit átállítok, attól mégjobban csökken a teljesítmény.Mindenki simán vitte aranyra a seasonal event-ek, bonus race rész-nél?
-
sz_abika
addikt
-
v!ct0y
veterán
válasz wrathchild #1778 üzenetére
Váltóáttételt kell átállítanod Vagyis csak a top speedet lehet nagyobbra venni de automatikusan állítja az áttételeket. Settings-transmission->és innentől már meg kell találnod.
blazsey2: milyen verdával mentél és mennyi idő volt ?
[ Szerkesztve ]
-
kulfoldi
aktív tag
válasz wrathchild #1778 üzenetére
Szegeny, ezek szerint idaig valtoattetel-modositas nelkul mentel? Hat azert az nem semmi, ha idaig eljutottal igy! Le a kalappal!
Beallitasok/valto/vegsebesseg ahogy v!ct0y is irja (csak a legjobb valto eseteben allithato asszem)
-
blazsey2
senior tag
Mercedes Clk Gtr volt a kocsi,5 óra 45 perc volt és a pokolra kívántam már a végén.
Nagyon technikás pálya a suzukai és nem nagyon lehet lazítani.
És közben tartottam két félórás szünetet.sz_abika:a red bull-al adig nem foglalkozom amíg nem lesz kormányom,már csak az a kérdés hogy megtudom e valaha is szokni a kormánnyal való játszást.
Ugyanis mindig gamepad-al játszottam.PSN ID:blazseydr
-
sz_abika
addikt
válasz blazsey2 #1782 üzenetére
4 oras mazda versenyen probalgattuk ezt a gamepad vs kormany dolgot ocsemmel, mert nem tul bonolult a palya igy stabilan lehet menni rajta.
En nekem idegen a gamepad, csak sport /nfl,fifa/-ra tartom alkalmasnak es hasznalom. Tesom meg elotte nem nagyon jatszott kormannyal.
Nekem a gamepad Tsukuban 1-1,5mp lassulast hozott a kormanyos koreimhez kepest, tesomnak a valtas kormanyra 3-4mp romlast hozott, mert sokat szarakodott vele, de sok sok kor utan is legalabb 1,5-2mpel volt lassabb, mint gamepaddal.Sztem 2x24oras nordschleiffe utan mar nem nagyon lehet kulonbseg a ket kontroller kozott, ha van erzeked hozza
PSN: xszabikax
-
nokia párti
őstag
Ahhhh!!! Ez a History car cup (Cöde Azurt) lehetetlen megcsinálni B-spec módban.
Még ha medium-ra állítom, akkor is nekimegy a falnak. Pedig toyota 7-es max tuningal van. Annyira utálom ezt a pályát, pont erre kellett tenniük ezt a szart.[ Szerkesztve ]
-
N0RB3RT
tag
válasz nokia párti #1784 üzenetére
Azzal én is nagyon sokat szívtam de van benne egy trükk. Próbáld meg egy gyengébb kocsival mint a toyota 7 és akkor a chaparral 2j nem az élről rajtol hanem középről, így lesz előnyöd mire ő feljön a második helyre, így simán elhúzhatsz. Én a jaguar xj 13 csodával csináltam meg és egy 33-as szintű pilótával. Sok sikert
- Gran Turismo 5 -
-
Akos96
senior tag
válasz nokia párti #1786 üzenetére
Az A-Spec Indy 500 beadja a Jaguar XJ13-at.
"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
-
N0RB3RT
tag
-
Andrew_31
Modder
válasz nokia párti #1784 üzenetére
Nekem úgymond a 2-es számú pilótám simán megcsinálta Toyotával, még rá is vert a 2.-ra vagy 6mp-et.
A másik pilótával állandóan megszívtam.
Ez a díj.:
[link] -
Akos96
senior tag
Jöttek új seasonal eventek:
Suzuki Cappucino - SSR5
50,000 CR - 20,000 XPMazda MX5 - Tsukaba
300,000 CR - 50,000 XPSkyline Sedan 350GT - Trial Mountain
550,000 CR - 70,000 XPFerrari 430 Scuderia - Monza
1 millió CR - 90,000 XPChevrolet Corvette - Indy Road Course
1,5 millió CR - 120,000 XPBe is húztam őket aranyra, de még mindig nincs meg a 30-as szint.
Viszont rájöttem, hogy egy a játék tényleg egy virtuális matchbox-gyűjtemény. Most vettem 3 nyalánkságot, csak úgy:-Corvette ZR1 (Collectors dealership)
-Skyline Pace Car (Szintén)
-Mitsubishi Pajero Dakar autó"A tévében nézed a szaxofonost, És azt gondolod, hogy de jó neki."
-
kulfoldi
aktív tag
válasz sz_abika #1791 üzenetére
Nekem meg mar a 3. kulonbozo F430-ast kellett megvennem ehhez a sorozathoz. Mondjuk amugy is az egyik olyan auto amiert kb. olni tudnek, igy nem bantam, gyulnek a Ferrarik. Barcsak a valo eletben is ilyen konnyu volna beszerezni oket.
A Skyline Pace cart en is megvettem csak ugy.
-
wrathchild
tag
válasz kulfoldi #1781 üzenetére
No igen, nem szoktam nagyon belemerülni az állítgatásokba
Igazából szerintem ez a játék egyetlen gyengéje számomra:
ha megvan a megfelelő autó, beállítás, akkor nincs ellenfél.
Kicsit néha így unalmas a versenyzés szempontjából. Maga az élmény akkor is 10 pont!!!
Jobb lenne, ha nem lehetne ennyi autóból választani, és az ellenfelek pl. csak kicsit lennének lassabbak az egyenesekben és nem hibáznának a kanyarokban. Így tudnám élvezni és kihívás lenne, hogy hogyan tudom a féktáv-kanyar-kigyorsítást megoldani.
Amit ebből a szempontból igazán élvezek, a special event-ek, de ott meg átesik a ló másik oldalára, mert pl mercedes-témát esélyem sincs aranyra vinni.
Nem tom, kormánnyal menne-e, de így ott nem 2 tizeden múlik az arany
Jó lett volna esetleg az a megoldás, mint néhány más autós játéknál, állítható lenne az ellenfél ereje.De egyébként kiválónak tartom a játékot, grafika nekem tökéletes
/összehasonlítva pl. F-1 2010-el, Monza durvábban szebb itt (persze tudom, az nem exkluzív, de ez mindegy, mert a lényeg maga a tény)/,
a játékélmény is, november 28 óta egy, azaz egy darab alkalommal raktam be mást, akkor Fifát, de a meccs közepén visszaraktam a GT-t[ Szerkesztve ]
-
AMD_ok
őstag
Na megcsináltam én is a 4 órás endurance-ot Tsukuba-ban a roadsterrel, kicsit uncsi volt már a végére, csak 27 kört vertem a 2. helyezettre... Nem sok xp-t adott, valami 190000 körül,azt hittem, több lesz,az elején meg nem néztem, na mindegy.
A seasonal eventeket én is behúztam már aranyra mindet, most 28-as szinten állok. -
kulfoldi
aktív tag
válasz blazsey2 #1782 üzenetére
Es milyen tulajdonsagu az a CLK GTR kocsi? Marmint loero/suly? En most probalkozom beloni mivel menjek vegig az 1000km szuzukan.
Eloszor probaltam a kupas GT-R-rel (480/1100) de ott csak addig voltam jo mig birtak a gumik, (azaz kb 10 kor) aztan emiatt jottek a hibak es visszaeloztek, sot ki kellett mennem boxba mert annyira elfogytak a gumik, szoval marha nagy lett a hatranyom es akkor meg nem tudtam mikor megy ki a gep, de szamolgattam es elegge megijesztett, hogy kb 10-szer kell kiallnom, mikozben a gep biztos, hogy ennel kevesebbszer, es nem biztos, hogy mindegyik koromben gyorsabb leszek, szoval eleg neces, hogy ki tudom-e autozni azt a par kiallasni hatranyt. (hibakkal nem is szamolva)
Szoval kileptem. Aztan kiprobaltam egy Mclaren F1-et, (640/1100) es azzal eleg eros tudtam lenni ahhoz hogy ki tudjam autozni a kerekcseret, de aztan a 20 kor korul kiallt a gep es onnantol kezdve hirtelen kb 5 mp-vel szarabb koroket ment az AI mint a csereje elott, igy hirtelen tul nagy lett az elonyom, amit megint nem akarok, szoval ugyancsak kileptem.
Aztan most vettem egy M3 GTR-t. (465/1120) ez elvileg a CLK GTR-hez hasonlo DTM kupas auto. Most ezt fogom megprobalni.
A lenyeg, hogy olyan kocsi kene, amivel nem kapok ki, de nem is 10 korrel nyerek a vegen, hanem csak 1-2-vel, hogy legyen izgalom, vegig oda kelljen figyeljek arra, hogy ne hibazzak.
Es te milyen beallitasokkal mentel? Neked is csak az ABS:1 volt? Mert pl egy Skid recovery bekapcsolasa ezen a palyan szerintem legalabb 5-10 mp-t is jelenthet?
Megkoszonnem ha megosztanad a tapasztalataid!
[ Szerkesztve ]
-
blazsey2
senior tag
válasz kulfoldi #1797 üzenetére
Alapból 592le/1000kg.
De a CLK-GTR RACE CAR 98 az egy Le Mansra készített autó volt,és nem a dtm-re készült.
Az autó nagyon jól fekszi az utat és brutálisan jól megy.
De a gumit nagyon eszi ha folyamatosan forszírozod a tempót,én átlag 12-13 körig tudtam menni vele.
Az én állandó beállításom:tc-5,abs-1,skid recovery-on.a többi kikapcsolva.
Ha azt akarod hogy végig izgalmas legyen,akkor indulj valamelyik japánnal.
Például:Takata dome nsx 06 vagy Denso dunlop sc430,ezek azonos teljesítménnyel vannak a versenyen indulókkal.
Remélem tudtam segíteniPSN ID:blazseydr
-
kulfoldi
aktív tag
válasz blazsey2 #1799 üzenetére
Aha koszi! Akkor rosszul tippeltem a kocsi szarmazasat illetoleg, illetve ez egy sokkal durvabb auto mint az (ezek szerint feleslegesen megvett ) M3 GTR. (Egyebkent ezt talaltad? Vagy nyerni lehet?)
Atlag koridot tudnal esetleg mondani, ha emlekszel? Mert nekem nincs meg ez a kocsi, meg a segitsegekkel is mashogy jatszunk ezek szerint. Es valszeg amit a Nissan GT-R/Honda NSX/Lexus SC430 tud az en beallitasaimmal az keves lesz ide. Kosz!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- Beszámítás! Microsoft XBOX Series S 512GB játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- Nintendo Switch OLED Dual-Boot CFW 18.0.1, 512GB microSD + Atmosphere 1.7.0, 3 hó garanciával!
- PS4 Pro 1TB ELADÓ!
- BESZÁMÍTÁS! Sony Playstation 5 825GB SSD digital konzol extrával garanciával hibátlan működéssel
- Playstation 4 Játékok Tok Nélkül! 2./2. (R.-től,Z.-ig)