- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Android szakmai topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Nyúltáp
senior tag
....milyen mecheim? .....az MULDER lesz
A smoothing group-ok állítgatásával tod megoldani, hogy ne az egész objektumot meshsmootholja.
Jelöld ki azokat a polygonokat, amiket smootholni akarsz, majd adj meg nekik egy másik smoothing groupot (jobb oldali panelen legalul...ecccerűen nyomj egy számra) aztán add hozzá a meshsmoothot, ott meg a parameters/surface parameters panelen pipáld be a separate by smoothing groups-ot (de meg lehet csinálni az egészet material alapján is)Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....