Palm: Csökkenő eladások, növekvő veszteségek

A Palm a Pré piaci bevezetésétől az átütő siker eljövetelét várta, ám a szolgáltatók és a vásárlók is sokkal hűvösebben fogadták a készüléket, mint azt az elemzők eredetileg várták. Az elmúlt negyedév során a Palm mindössze 482.000 készüléket értékesített, mely az előző év azonos időszakához képest 42 százalékos visszaesést jelent. A cég teljes bevétele még ennél is nagyobb, 72 százalnkos mértékben csökkent 312 millióról 90,6 millió dollárra, mely végül 89 millió dolláros üzemi veszteséget eredményezett. Ed Colligan szerint a rendkívül gyenge eredményektől egyelőre nem kell megijedni, ugyanis az új Pré Plus modellek és a natív fejlesztőkészlet végül sikeressé teheti az online szolgáltatások szinergiájára építkező webOS operációs rendszert.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Palm

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés