Nokia: Reklámokkal támogatott mobilok

Az AdAge.com értesülései szerint a Nokia Interactive 2009 második felétől az Egyesült Államokban is kínál majd reklámokkal támogatott mobilokat. A gyártó olyan partnereket keres, akik bizonyos összegért cserébe reklámokat helyeznének el a telefon burkolatán, illetve azok előre telepített tartalmai között. A tervek szerint ez az összeg ártámogatásként is funkcionálna, azaz a reklámokkal támogatott modellekhez olcsóbban juthatnának hozzá a felhasználók. Brazíliában a program rendkívül sikeres volt, ahol az Unilever számára készített rózsaszín mobil mellé Seda sampon termékmintát is csomagolt a gyártó. A limitált kiadású, 100 dolláros mobilból kilenc hónap alatt 200.000 darab fogyott, melyből a Nokia és az Unilever is profitált. Hasonló sikereket az Egyesült Államokban csak szolgáltató együttműködéssel lehetne elérni, hiszen ott a kártyafüggetlen modellek iránti kereslet meglehetősen alacsony. David Kohl, a Nokia Interactive termékmenedzsere azonban elárulta, hogy a cég reklámokkal támogatott termékeit várhatóan az amerikai T-Mobile segítségével fogja forgalmazni. Kohl egyelőre nem árult el pontos neveket, annyi azonban kiderült, hogy a szórakoztatóipar, kábeltévé szolgáltatók és a divatcégek viszonteladói is érdeklődtek a reklámlehetőségek iránt.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Nokia

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés