Az AdAge.com értesülései szerint a Nokia Interactive 2009 második felétől az Egyesült Államokban is kínál majd reklámokkal támogatott mobilokat. A gyártó olyan partnereket keres, akik bizonyos összegért cserébe reklámokat helyeznének el a telefon burkolatán, illetve azok előre telepített tartalmai között. A tervek szerint ez az összeg ártámogatásként is funkcionálna, azaz a reklámokkal támogatott modellekhez olcsóbban juthatnának hozzá a felhasználók. Brazíliában a program rendkívül sikeres volt, ahol az Unilever számára készített rózsaszín mobil mellé Seda sampon termékmintát is csomagolt a gyártó. A limitált kiadású, 100 dolláros mobilból kilenc hónap alatt 200.000 darab fogyott, melyből a Nokia és az Unilever is profitált. Hasonló sikereket az Egyesült Államokban csak szolgáltató együttműködéssel lehetne elérni, hiszen ott a kártyafüggetlen modellek iránti kereslet meglehetősen alacsony. David Kohl, a Nokia Interactive termékmenedzsere azonban elárulta, hogy a cég reklámokkal támogatott termékeit várhatóan az amerikai T-Mobile segítségével fogja forgalmazni. Kohl egyelőre nem árult el pontos neveket, annyi azonban kiderült, hogy a szórakoztatóipar, kábeltévé szolgáltatók és a divatcégek viszonteladói is érdeklődtek a reklámlehetőségek iránt.
Azóta történt
-
A Nokia átalakítja szolgáltatás-stratégiáját
A finn óriás számos saját fejlesztésű megoldás felfüggesztése mellett döntött, teret biztosítva paretnerei számára.
Hír 4
Előzmények
-
Kapható a Nokia E71x
Az AT&T igényeinek megfelelően átalakított Nokia E71x mától kapható az amerikai szolgáltató kínálatában.
Hír 19
-
Átstrukturálja szolgáltatásait a Nokia
A Monacóban lezajlott fejlesztői konferencián jelentette be a finn óriás, hogy valamennyi online szolgáltatásának központja az OVI lesz és ezzel együtt megkezdődnek a leépítések is.
Hír 15
-
A Nokia felismerte a CWM hibáit
Angliában nem szerepelt túl jól a Nokia Comes with Music, de a finn gyártó megtanulta a leckéket.
Hír 1
-
A Nokia elnöke a cég stratégiájáról beszélt
Ellenállhatatlan szolgáltatásokat és eszközöket kombináló megoldások jelentik a siker kulcsát.
Hír 29
Hirdetés
Percről percre
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
PlayStation 5-re is megjelenik a Slime Rancher 2
gp A játék korai kiadása eddig csak PC-re és Xbox Series X/S-re volt elérhető.
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
Idén elmarad a BlizzCon
gp A hírek szerint más eseményeken lehet számítani a Blizzard idei bejelentéseire.
Lesz új Sony OLED tévé is idén
ph A Bravia 8 az LG Display által gyártott 4K panelt használja.
Launch trailert kapott a Stellar Blade
gp A teljes kiadás hivatalosan a mai naptól elérhető lett PlayStation 5-re.
Samsung Univerzum
Samsung Univerzum: Személyre szabható védelem az Autoblokkolóval
LG Mobile blog
LG blog: Ken Hong szerint a G8X ThinQ egy új megközelítés
- Okos Otthon / Smart Home
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Milyen videókártyát?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Autós topik
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- További aktív témák...