Nem kasszasiker az Android Market?

Eric Chu, az Android platform fejlesztési részlegének vezetője az Inside Social Apps konferencián megerősítette az Android Market fizetési megoldásainak jelentős átalakítását, mivel a Google nem elégedett az alkalmazásbolt pénzügyi eredményeivel. Az online piactéren ugyan számos prémium alkalmazás érhető el, de azok megvásárlása még hitelkártyával is csak alig néhány országból lehetséges, illetve a fiatalabb vásárlóréteg számára is elérhető, telefonos egyenlegből történő vásárlás jelenleg csak az amerikai AT&T Wireless hálózatán megoldott. Az Apple iOS alkalmazások ellenértékének megfizetése ugyanakkor iTunes egyenlegből is lehetséges, melyek feltöltésére a szinte minden nagyobb áruházban megvásárolható kuponok révén bárki számára lehetőség nyílik.

A jelenleg is elérhető 24 órás pénz visszatérítési garancia, illetve a rövidesen bevezetésre kerülő alkalmazásokon belüli vásárlások lehetősége valószínűleg tovább fokozza majd a prémium alkalmazások sikerét, de emellett a Google újabb szolgáltatói partnerek számlázási rendszerének bevonását is kilátásba helyezte, mely jelentősen leegyszerűsítheti a vásárlás folyamatát. A vásárlói elégedettség fokozása érdekében a Google folyamatosan ellenőrizni szeretné a katalógusban szereplő alkalmazásokat, hogy azok megsértik-e a piactér irányelveit, illetve hogy a letöltésük és telepítésük hiba nélkül megoldható-e.

Azóta történt

Hirdetés