Hirdetés

HTC: Cél a tíz százalék

Peter Chou, a HTC első embere nemrég a cég hosszútávú stratégiájáról beszélt, melynek legfőbb célja a 8-10 százalék körüli piacrész megszerzése. A prémium anyagokból építkező csúcsmodellek mellett a tajvani gyártó az alsóbb szegmensben is erősíteni szeretne, igaz, a frissített Desire termékvonal egyelőre csak az ázsiai régióban tűnik valóban vonzóan árazott ajánlatnak. Chou azt is elárulta, hogy cége hamarosan hordható eszközökkel és táblagépekkel is elő fog rukkolni, vagyis a termékpaletta további bővülésére is számítani lehet. A jelenleg 5 százalék alatti részesedéssel bíró HTC számára a legnagyobb fejtörést a Samsung szinte kifogyhatatlan büdzséből gazdálkodó marketinggépezete jelentheti, hiszen a nehéz helyzetben lévő tajvani gyártó képtelen ekkora összeget fordítani a One reklámhadjárataira.

  • Kapcsolódó cégek:
  • HTC

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés