Galaxy blog: A Samsung és az NBA

A napokban egy hír rázta meg a mobil telekommunikáció világát: a Samsung összeállt az amerikai kosárlabda ligával, az NBA-vel. A Wall Street Journal értesülései szerint a dél-koreai vállalat egy három évre szóló, száz millió dolláros összértékű szerződést kötött az észak-amerikai profiligával, melyet a hír érkezésekor még egyik fél sem erősített meg, de a pletykák szerint a pályák melletti kijelzőket a vállalat szolgáltatja majd, a Galaxy készülékeken pedig exkluzív NBA-tartalmakra lehet majd szert tenni.

Néhány nappal később azonban egy újabb kosaras momentummal jelentkezett a Samsung: az idény egyik első mérkőzésének (Miami Heat vs. Chicago Bulls) egyik reklámszünetében vetítették le az alábbi reklámfilmet. A két perces felvétel főszereplője Lebron James, korunk egyik meghatározó játékosa (kilencszeres All Star, négyszer az alapszakasz, kétszer a döntő legjobb játékosa, kétszeres bajnok), plusz természetesen a Samsung három nagyágyúja, a Galaxy Note 3, a Galaxy Note 10.1 (2014 edition) és a Galaxy Gear is kap egy adag játékidőt. Feltűnnek King James csapattársai is, néhány másodperc Chris Bosh, Dwayne Wade és a többiek számára is jutott.

A Samsung marketinggépezete tehát továbbra is száz százalékon pörög, a fenti videó sikerre van ítélve az Egyesült Államokban, melyben a felvétel jó hangulata mellett a kosárlabda-őrület is szerepet játszik.

Azóta történt

Előzmények