Hirdetés

Dobogós pozíciót fogott a Motorola Amerikában

A gyártó sikere nem csak az erős középkategóriás kínálatnak köszönhető, hanem az LG által maga után hagyott piaci résnek is.

Remek évet tudhat maga mögött a Motorola az Egyesült Államokban, ahol az LG belépő és középkategóriás modelljei meglehetősen népszerűek voltak, főleg szolgáltatói konstrukcióban. Mivel az LG tavaly áprilisban végleg kiszállt a mobil bizniszből, várható volt, hogy a koreai cég helyét átveszik az addig konkurens gyártók. A felhasználók pedig úgy tűnik, LG hiányában szinte kivétel nélkül a Motorolát választották.


[+]

A Motorola 131%-os növekedést könyvelhetett el 2021-ben, ami 10%-os piaci részesedést jelent. Ha a teljes szegmenst nézzük, Észak Amerikában is az Apple és a Samsung dominál 58 és 22%-kal, mögéjük állhat most a dobogóra a Motorola, ami abszolút rekord a gyártó pályafutása során. A 400 dollár alatti árkategóriában már a második helyet foglalja el, az összeladásokat pedig a 300 dollár alatti ajánlatok is erősítik, mint a Moto G Stylus vagy a Moto G Power. Az idei első negyedév meggyőző számai alapján a Counterpoint arra számít, hogy a Motorola előbb-utóbb a csúcskategóriában is a két piacvezető brand versenytársává válhat.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés