- Yettel topik
- iOS alkalmazások
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Május 7-én bulit tart a Huawei
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Gizmo94 #30020 üzenetére
szia,
a 15 nap nem kötött határidő, arra csak törekedni kell, indokolt esetben jóval több is lehet, ráadásul a szolgáltató a gyártó központi szervizbe küldi a telefont javításra, bár ezzel nem kell foglalkozni, hiszen az ügyfél a szolgáltatóval áll szerződésben.
amennyiben már többször volt javítva adott készülék - pláne ha azonos hibával - és újra meghibásodik, úgy a garanciális igény érvényesítésekor cserét kell kérni jegyzőkönyvileg, mivel a sokszori javítás sem hozta meg a várt eredmény, meg már fáradtságos és költséges szervizelésre hurcolászni...stb.
jogszabályilag sajnos tágabb értelemben vannak véve a határidők és a kapcsolódó értelmezések, a 15 napra csak törekedni kell, a gyártói szerviz aránylag egyszerűen tudja indokolni akár a 30 napot is, meg ez az aránytalan kellemetlenség okozása nélkül kijavítás is, ami bírói egyedi mérlegelés tárgya...stb.
némi támpont; link
amennyiben a hosszú határidő (45 nap azért elég durva már) mellett még a szolgáltató illetékese(i) is inkorrekt módon állnak hozzá, úgy pláne semmi akadálya annak, hogy a vásárlók könyvében rögzítésre kerüljön a történet![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai