- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
Aktív témák
-
aesir
veterán
Önzáró?
Igazi nyers sperr, az kellene mindenkinek. Egyrészt nem lenne ennyi hülye, aki azt hiszi tud vezetni, másrészt megtanulnák tisztelni az autót mint fegyvert. Pár kör a városban egy Lada VFTS-el hirtelen rádöbbentene sokakat arra, hogy semmit nem tudnak az autóról sem, meg a vezetésről semDriftautókon van 100% zárt diffi, versenyautókon road pályára sosem zárt teljesen.
Van saját életem...
-
-
aesir
veterán
-
lsc
nagyúr
Akkor a sebváltónak nem igazán segített , mivel visszaváltásnál a két fokozat között egy pillanatra a kuplungot fel kell engedni és akkor kell gázfröccsöt adni .
Aesir : "Azaz motorféken nem, gáz alatt igen. "
Azért ez így nem igaz . Egy kis adalék [link] .Az élet kegyetlen .
-
aesir
veterán
Nem a sebváltónak segíteni kell a gázfröccs, hanem a nyomatékkülönbség okén fellépő megcsúszás miatt. Ezt leírtam már korábban is. Mellesleg Dirtyznek is igaza van, mert segít. Próbáld ki, mész 40-el a kocsiddal, gázfröccs nélkül tedd be 1-be, eléggé erőltetni kell. Míg ugyanez gázfröccsel dupla kuplung nélkül is sokkal könnyebb.
Klassz ez a Lada leírás, bár nem sok köze van az álltaható differnciálú versenyautókhoz amikről írtam. Mindegy.
Van saját életem...
-
lsc
nagyúr
Amennyiben a gázfröccsnél üresben felengeded a kuplungot , akkor még könnyebb . A gázfröccs helyettesíti ilyenkor a szinkrongyűrűket , tehát sebességfüggő a gázfröccs mértéke . Aszinkron váltón másképpen nem is tudnál visszaváltani , max. erőből , viszont az a váltó élettartamán igen hamar meglátszana .
A speerdifinél amit írtál az a mechanikusokra nem vonatkozik , elektronikus vezérléssel biztosan megoldható .
Ami kimaradt , Toyota váltóm van 40-nél minden nélkül könnyen veszi az egyest .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Volt Asconám , az is szinte csak állóhelyben vette vissza . A toyotát sem így használom , egyszer bizonyításképpen visszaraktam , kicsit sírt , de gond nélkül visszavette , viszont 15 körüli tempónál nem egyszer visszataszem , nem szeretem , ha 2-ben dadog /pontos értéket nem tudok , 20-tól mér az óra /
Mod Tbs :A leghosszabb "kuplungnélküliségem" 23km volt , szétesett egy dízel Ural kuplungja , kiderült nincs rúd , természetesen munkaidő végén . Az elindulások izgalmasak voltak , viszont szerencsére csak 3-szor kellett , kibírta az önindító .
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
szatocs
őstag
Csak azért nem írtam tegnap, hogy 50:50 az rx7 is, mert nem voltam benne biztos. De most már ezt is tudom.
Kanyarvételnél meg szerintem is kanyarja válogatja, hogy melyik a jobb. A kő kemény drift sosem jó, de olykor szerintem gyorsabb lehet egy kis rácsúsztatás. Csak aztán vissza is kell engedni kicsit a gázból, hogy befogjanak a kerekek, és ismét rendületlenül gyorsulj. (Viszont ha ebbe is belegondolok, hogy visszavenni a gázból, lehet, hogy jobb, ha csak simán íven mégy, állandó tapadással, akkor biztosabb )
=== Szatocs ===
-
Integra
titán
nem fizetnek érte, nincsen időm cikkírásra, azt utálok...
nem csodálom hogy az rx8 megosztotta a népet. mert semmi köze az rx7hez, csak annyi hogy wankel. az rx7 egy nagyon pöpec kult vas volt, szerintem az egyik legszebb japán vas amit valaha összekalapáltak abból a korból, amikor még nem volt a költségcsökkentés szó a cheklista elején... ez az rx8 meg.. mindegy hagyjuk is inkább.
teljesen más vásárló réteget céloztak meg vele, aki a régi mazdákat vette, annak most gyakorlatilag semmi sincsen.. hol vannak a régi 323gtr-ek, rx-ek, mx5-ök.. seholnem tudok ilyen sbesség adatot mondani, szubjektiv véleményem van gyári setupokkal úton meg pályán. az elise/speedster páros egyértelműen a legpuritánabb nyeresebb utcai vasak közé sorolható. ez után jön az s2k, az x-bone alvázzal. annyiban más az előzőektől, hogy értelem szerűen rosszabb a kg/le aránya. viszont ez is az alvázból és a futómű motor elrendezés miatt absz autózásra van hegyezve. a z, már megint más. a z-nél megítélésem szerint elkövették azt a hibát hogy túl nehéz lett. istenverte bitang jó a motorja, nagyon kezes, nagyon szép a hangja, de szerintem egy sportautó megkellene álljon 1200kg körül. az rx8-nál meg ott bukták a koncepciót hogy 2+2 ülésesre csinálták. ok, egyértelműen piacot nyertek vele, anyagilag megérte, de az én gondolkodásom szerint marketingesek találták ki az alapot és ehhez igazítták az autót, az alvázat. és ez már kompromisszumokra késztette őket. és a wankelnak van betegsége akkor is, bárki bármit állít. azt meg nehezen hiszem el, hogy nem érdekelne az rx7 fenntartási költsége. az rx8akat is alig tudják elpasszolni. namost egy 7est nem épp a 8as áráért veszel, vagyis pénz is kevesebb, hogyne zavarna az hogy csak öntöd bele az olajat és nincsen vége.. te magad mondod, astrázol, család, lakás etc.. és szeretnél egy örömautót, ok, rendben van. ellenben azt is fennkell tartanod az előbb felsoroltak mellett.
persze ha más dolgokról lemondasz és elfogadod hogy ésszerűbb otto motoros autó fenntartási költségei helyett kb 3x annyit fizetsz, ok.a mazda meg hozhatja ki a 3 rotoros motorját, ettől az alapelv ugyanaz, ugyanazokkal a gyerekbetegségekkel, ami a konstrukcióból fakad a wankelnál. azt mondod mérnök vagy. akkor pont hogy tudod ezeket, mik a gondok. majd max a mazda nyom egy kis zoomzoom imázst megint és senki se figyel oda ezekre a dolgokra. minden esetre én jártam rendszeresen szervízbe rx8-ba 4x1 lityós olajakat venni mert ugye azt mindig önteni kell utána... annyira nem szórakoztató
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Rick4
félisten
Nem a sebváltónak segíteni kell a gázfröccs, hanem a nyomatékkülönbség okén fellépő megcsúszás miatt. Ezt leírtam már korábban is ...... na innen látszik mi a különbség az igazi autó, meg a gtr között....simán lehez közlekedni kuplung nélkül is, volt olyan, hogy egy régi autómon elromlott a kinyomószerkezet, 3-4 napig lazán el lehetett vele közlekedni kuplungbenyomás nélkül. mentem is annyi idő alatt 3-400km-t, és sehol sem volt gondom...
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz szatocs #8177 üzenetére
persze, értem én, hogy gőzmozdony, de mi hajtja.. az is tény, hogy kuplungolva kell a gázfröccs, hogy a hajtáslánc felvegye a ritmust, ezt mondjuk leginkább egy sprtmotoron lehet érezni. ott durva a dolog..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
TexT-BoY
addikt
válasz dragonfx #8180 üzenetére
cica fiu. Ha bealáz téged egy GTI suzuki (márpedig bealáz) aztán bealázza a CTR-t is ami 201LE. Utána hol lesz a lojerő? Igaz ez "csak" gyorulás. De áruld el nekem a GTI suzuki hány LE? A te elméleted szerint egy gyenge szar, a valóság erre bőven rácáfol. Ha szeretnéd még videot is mutatok bár csak myvipen. De ott van feketén fehéren .
Megmondom én neked mi tesz autóvá egy autót:
Eleve korrekt motor kontrukció, amiről nem üvölt hogy gyenge lesz az adott alapsulyhoz.
megfelelő futomu, gumik, kerekek, fékek.
Aztán pedig ha mind2 dolog adott, opcionálisan elkezdheted a kocsid sulyát csökkenteni, netána motort baszkurálni, szerintem.
Neked mitől kell V12? mit kezdenél vele? minek szeretnél nekimenni? Nem kell ehez neked 12 cyl ahogy mondanád, elég hozzá a jelenlegi 4is. Különösebb drive skill-t pedig nem nézek ki belőled, bocs, lévén már elméleti sikon is megbuksz, és zzel nem azt mondom hogy nekem van baszott nagy skillem, de lagalabb nem verem magam arra hogy a 316os BMW-be 12cyl swapot akarok , aminek te is tudod hogy reális alapja nincs, mivel nem csak mocira van szükséged.[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
aesir
veterán
Mivel ez esetben sport és versenyautókról beszéltünk - versenykörülmények között, nem értem, hogy jön az akármilyen utcai autód - utcai közlekedéssel, ebbe a kategóriába?
Tudom hogy szar lenyelni, de rendszeresen vezetek olyan autókat, amiket te sosem fogsz. Nyugodj bele, vannak dolgok amiket nem fogsz megtapasztalni a gázhajtású buszoddal.Van saját életem...
-
aesir
veterán
Egyelőre sportkocsikról, valamint verseny-vezetéstechnikáról még nem láttalak nyilatkozni, szóval teríthetsz kiscsillag...
Ha az én Prelude-ömet nem számolom, akkor az utolsó 3 autó amiből a lelket tapostam ki a Hungaroringen, az egy RX8, egy WRX STI, és egy GT3 Porsche volt. Az RX8 -at váltotta az STI, ezek a férjem autói, a GT3 szintén a családban van. Ezekről bármikor elbeszélgetek veled, mert még nekem is aránylag friss az élmény. Valójában nem okozna gondot ezeknél komolyabb autókhoz hozzájutnom, elég jó kapcsolatrendszerem van, de ez tulajdonképpen nem tartozik ide.
Van saját életem...
-
Dirtyz
őstag
"Ha az én Prelude-ömet nem számolom, akkor az utolsó 3 autó amiből a lelket tapostam ki a Hungaroringen, az egy RX8, egy WRX STI, és egy GT3 Porsche volt. Az RX8 -at váltotta az STI, ezek a férjem autói, a GT3 szintén a családban van."
De utállak én ezért..
Védd a fákat, egyél hódot!
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen