- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Read Only Memories: Neurodiver teszt
gp A 2064 folytatása négy teljes évet csúszott a legelső tervekhez képest – a jövő transzhumanista világa még mindig roppant érdekes, a történet azonban már nem robotok, hanem agybúvárok körül forog.
Aktív témák
-
tbs
addikt
válasz #00809728 #306 üzenetére
Nono. 6M alatt is van bőven (pl. nekem jobb) alternatíva a német cuccokkal szemben. Bár, mivel én annyiradeannyira nem értek a járgányokhoz kizárólag újban gondolkodom. 5-6 évente reális a csere.
(Mióta eltolták Csörcsillel a dolgot, leszerepeltek a szememben. Már 60 éve egységes Európa lenne baszki..! )
kukuc: Honnan kerítetted ezt elő?!? Mondjuk szórol szóra bírnám leírni akármikor... -
tbs
addikt
Hobizoli: bakker... Jó hogy egybevagy. Szegény járgány..! De legalább jobb-lesz-mint-volt restauráció után!
-
tbs
addikt
Azt vedd meg, aminek tetszik a színe. A technikával meg foglalkozzon a megbízott szerelő. Más város is lehet, mert ha kicsit is összemelegedtek a szerelő-emberrel (mint potenciális kuncsaftok (óvatosan ezzel)), akár fuvarozhat is titeket. Szerintem egy alkalmankénti hétvégi autónézegetés 50-70km távolságig 10-15eFt-ért elfogadható ajánlat lehet.
-
tbs
addikt
válasz [HUN]Tyson #2907 üzenetére
Hát, ha vállalod a kockázatot... Egy esetleges karosszériás balesetnél az "ellenfél" megtámadhat, ha megtudja...
-
tbs
addikt
Érdekesség: Jazz CVT bevetés közben. [link], "driving home [late at night]" bejegyzés. Érdemes figyelmet szentelni a sebesség- és fordulatszám-változások közötti összefüggésnek.
-
tbs
addikt
válasz fokukac #4045 üzenetére
Hehe, nem jól tudod. Napóleon volt a nagy jobbratartás bevezető a meghódított területeken, akik az "önuralom" visszaszerzése után visszatértek a balos közlekedésre... Mo. is. Oszt '39-ben BM rendelet és tsai.
A városi legenda mindössze az, hogy az angolok miatt tette mindezt... Nem. A francia (gall) közlekedés miatt...
Zoli: Nem, Fő@ jól nyomja. 1939-ben hozták a rendeletet, csak elhalasztották a 2. VH miatt a bevezetését. '41-ben tértünk át végleg.
[ Szerkesztve ]
-
-
tbs
addikt
Jazz. Maxon picit még magasabb is, mint az sx4 felső állása. Szomszéd srácnak sx4-e van és nézegettük egyszer. "Kelletlenül" bevallotta az új sx mellett álldogálva, hogy neki a Jazzben ülni sokkal kényelmesebb... Alacsonyabban van a padló, magasabban az ülés.
Majd elporzott a vicces fékezett AWD-jével a naplementébe...
-
tbs
addikt
válasz Füge007 #8106 üzenetére
Naná. Újiíttasd fel a dízeled, ha elér egyáltalán odáig az életciklusában... A szívómotorok (dízel is) felújítása némileg könnyebb feladat. Az a probléma, hogy a dízel akkor jó, ha arra használják, amire való: szívóként (vagy kisnyomású kompresszorral) teherautókba, munkagépekbe, traktorokba, hajókba... A személyautós dízelkedés vicc. Absz. nem takarékos az életciklusát tekintve. Eldobós cuccok.
Igaz, lassan bármilyen autócucc eldobós...
Ja, és nem olajlobbi. Német erőltetés. Az olajlobbi nem fél-paraffin, hanem folyékonyabb üzemanyagérdekelt...
Nem hiszek a németeknek a Tigris 2 utáni tevékenységüket tekintve...
-
tbs
addikt
"hogyan lehet kanyart gyorsabban bevenni: csúsztatva (drift) vagy megcsúszás nélkül?"
Kanyarja válogatja. A többségben csúszás nélkül ér a végére gyorsabban az ember."ha a hátsó kerék is fordulna, akkor nagyobb lenne az oldalgyorsulás, kanyarsebesség?"
Pl. Prelude..? Igen és igen. A kettő összefügg."kanyarban a lehető leggyorsabb kigyorsításhoz nyomatékmaximum közelében kell lennie a fordulatnak? vagy alatta?"
Géptől függ. Hajtási módtól is. Elvileg a legjobb, ha icipici tartalék van a nyomatékból és nyomatékmax fölött legyen a teljesítménymax. Ne kelljen rövid íven váltani.[ Szerkesztve ]
-
tbs
addikt
1. Igen. Pláne.
2. Szerintem is.
3. Részben. Nem szerencsés durván határon autózni versenyhelyzetben sem.Kuplung, fék+gáz a 3. jobb kontrollálására ad lehetőséget. Ha nyomaték kell, akkor kuplungrúgás, fék benyomva, ha túl sok, akkor kuplunk kinyom, ellenkormány, kulpung elenged. Stb.
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen