- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
Aktív témák
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz milomi #37358 üzenetére
Nekem városban 7 liter körül fogyaszt a verda (Xsara II 1.4 75 LE), pályán még nem mentem vele, de a többiek beszámolója alapján 5,5-6 között elboldogul (igaz nem 160-nál, hanem 120-130-nál). Én is inkább egy kisebb benzines vásárlását ajánlanám, dízelbe tényleg bele kell nyúlni, hogy az ember egy jó állapotban lévő, karbantartott motort kifogjon. Arról nem is beszélve, hogy az első porlasztócsúcs cserénél el is buktad az üzemanyagon megspórolt pénz többszörösét.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz Alvin_ti4200 #37360 üzenetére
7 liter Bp-en? Az brutál jó.
"... az első porlasztócsúcs cserénél el is buktad az üzemanyagon megspórolt pénz többszörösét."
Évi 30e km-nél is jóval többet megy, szóval visszanyeri azt bőven az üzemanyagon.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz SpeedR #37362 üzenetére
Hozzá tartozik, hogy igyekszem kerülni a dugókat és úgy váltok, ahogy szereti Az előző tankolásnál például 18,3 liter ment a tankba és megtettem vele 290 km-t (igen, az 6,3 l/100). Annyi a titka, hogy előrelátó vezetés kell, amennyire lehet és inkább nagyobb távolságot kell tartani, csak a fordulatszám ne ugráljon össze-vissza (lassítás/gyorsítás), 58-60 körül már betolom 5-ösbe és ott tartom, visszafelé engedem olyan 53-55-ig (ez már 1300-1400-as fordulatszám), stb, ez mind-mind közhely Ha pörgetem, simán megeszik 8-at is, de minek pörgessem
-
-
zoo8800
veterán
válasz Alvin_ti4200 #37364 üzenetére
háhááá, nem sokat autózol te reggel és délután
amikor 10 perc alatt jutsz el a Deák tértől az Astoriáig, akkor pisloghatsz mennyit eszik a kocsirip and tear, until it is done
-
Khelben
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #37364 üzenetére
Magyarul úgy vezetsz, mint egy buzi és néha forgalmi akadály vagy. Így már elhiszem.
Egyszer a mondeoval is játszottam ilyet, 8,6-ot evett városban a 13-15 helyett, csak aztán halálra untam magam meg nem akartam, hogy meglincseljenek -
Alvin_ti4200
félisten
-
Khelben
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #37372 üzenetére
Nem feltétlen arra gondoltam, hogy lassan mész, hanem hogy lassan gyorsulsz. Azért valljuk be, egy 1,4-es autó nem fog 5-ösben gyorsulni, visszaváltani meg idő. Városban meg elég sokszor kell igazítani a sebességen a forgalomtól függően.
50-es táblánál 60-nal menve is feltarthatsz valakit, ugyanis a KRESZ szabályokban nincs olyan, hogy csak azokra vonatkozik, akik betartják a sebességkorlátozást. Gondolom, a kamion elé se hajtasz ki, ha elsőbbsége van de 70-nel jön... Nem a te feladatod megítélni és pláne nem feladatod betartatni a sebességkorlátozást. Egyetlen feladatod van a KRESZ szerint: lehúzódni a gyorsabban jövő elől.
Az meg, hogy a km-órád 60-at mutat, kb semmit nem jelent, az lehet 50-től 60-ig bármennyi, de a legritkább esetben 60.
[ Szerkesztve ]
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz Khelben #37373 üzenetére
Nem tudom, miért kell kiforgatni a szavaimat. Ha a külső sávban megyek 50 helyett 60-nal, akkor már megbocsáss, de leszarom, ki jön mögöttem, ha nem tetszik, meg lehet előzni, azért van a belső sáv. Az, hogy egyesek tíz másodpercenként váltanak sávot (kvázi cikáznak), mert mindig ott próbálnak menni, ahol szerintük gyorsabb, magánügy. A visszaváltás kb. 2 mp-be kerül, ha már ezt se lehet kivárni, akkor elég szar világban élünk. De tudom, te mindig magas fordulatszámon jársz, hátha gyorsulni kell, tiszta sor Nekem viszont nincs benzinkút a kertemben
-
Khelben
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #37374 üzenetére
Én a belső sávról beszéltem, azt vettem ki a beírásodból, hogy a belsőben nem tartasz fel senkit.
[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz Khelben #37376 üzenetére
Tibi666:
(4) Lakott területen lévő, párhuzamos közlekedésre alkalmas olyan úttesten, amelyen a forgalmi sávok útburkolati jelekkel vannak megjelölve, a belső forgalmi sávban (sávokban) 3500 kg megengedett legnagyobb össztömeget meg nem haladó gépkocsival és motorkerékpárral folyamatosan is szabad haladni feltéve, hogy ezzel a jármű a mögötte gyorsabban haladó járművek közlekedését nem akadályozza.
[ Szerkesztve ]
-
zolynet
addikt
válasz VR6-Fan #37352 üzenetére
Nekem most sikerült egy 8,5lityós fogyit kihoznom (2000-es Honda Civic VTi), amiben van ~160km országút (100km/h), klímázás, város, nagyon kevés vtec váltás. Hiába ki kellett húzni hónap elejéig.
Előtte téglalábú 10,2-10,5liter kijött azért.Life is too short to stay stock!
-
Khelben
nagyúr
válasz dízelracer #37380 üzenetére
Látsz ilyet a kreszben, hogy "kivéve, ha"?
-
dízelracer
senior tag
válasz Khelben #37383 üzenetére
Kit érdekel a "kivéve ha". Megint belemagyarázol olyan dolgokat aminek semmi köze ehhez...
Aki mögöttem jön 10centire a kocsimtól és próbál tolni azt szándékosan szopatni szoktam mert kurvára idegesít ez a fajta köcsög magatartás. Felveszem a mellettem lévő tempóját, hogy ne tudjon elmenni és rohadjon meg, főjön csak a levébe az ilyen paraszt. Majd ha esetleg váratlanul fékeznem kell akkor meg csontra lebontja az autóm fél hátulját mert nem tud megállni. Nyakon is basznám az ilyet.[ Szerkesztve ]
-
Khelben
nagyúr
válasz dízelracer #37385 üzenetére
Szó nem volt ilyenről, hogy mögötted 10 centire jön. Arról van szó, hogy ha a belső sávban mész és mögötted valaki gyorsabban jön, akkor el kell engedned. Függetlenül a sebességektől.
Amúgy az általad leírt "védekezési mód" legalább akkora taplóság, mint rámászni valakire.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz dízelracer #37385 üzenetére
"Felveszem a mellettem lévő tempóját, hogy ne tudjon elmenni és rohadjon meg, főjön csak a levébe az ilyen paraszt."
Erre szokták azt mondani, hogy akkor van baleset, ha két hülye találkozik.
-
VR6-Fan
veterán
válasz zolynet #37382 üzenetére
persze nem azt mondtam hogy lehetetlen, sőt, de ha megy akkor fogyaszt, ha nem fogyaszt akkor nem megy. (már mint nem használod ki az erőt ami benne van) ergo pont ugyan úgy közlekedsz mint az 1000-es szuzisok, azzal a külömbséggel hogy te nyugottan elválthatsz alacsony tartományba a mellett hogy ugyan olyan menet dinamikátok lesz, ergo valamivel jobb a fogyid.
én is eltudok közlekedni 100-as tempóval és 6lityis fogyival, meg 15-össel is ország úton, de egyik se normális
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Sas madár #37379 üzenetére
igen benzines.
de ehez már nagyon sok mindent kell nagyon jól csinálni, nem csak arról szól, hogy betartom a kreszt és nem gáz+fék kombinációt ismerem csak.ha jól sejtem 2003 ~oktoberétől lett yaris euro4 és 48KW, forgalmiban benne van mindnél.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Versus82
aktív tag
lol baszki, látom itt még mindig a dízel vs. benzin megy... és még mindig a honda a király?
''In stand up position I think I'll kill You...''-CroCop ........ Üt, rúg, hazabattyog....
-
dízelracer
senior tag
válasz Khelben #37386 üzenetére
Lehet elsiklottál felette de városról volt szó. Például a Hungária körút, párhuzamos 3sáv... Tököm sem fog azért félrehúzódni meg bepofátlankodni mások elé ezzel fékezésre kényszeríteni az egész adott forgalmi sávot mert pár önjelölt Schumacher azt hiszi magáról, hogy rá a 70-es tábla nem vonatkozik és mehet 90-100al is városban. Ha mindenki szépen úszna az árral és folyamatosan menne párhuzamosan a 3 sáv, nem kéne folyton lassítani az ilyen cikázó/tolakodó seggfejek miatt akkor mindenki sokkal hamarabb elérné a célját ráadásul biztonságban. A legtöbb koccanásos/ráfutásos baleset is az ilyen kis pöcsök miatt van. Egyébként igen taplóság amit csinálok, de leszarom. Majd ha ráakad a vonóhorgomra észbe kap, hogy lehet nem kellett volna. Nem is értem egyesek hogyan gondolják azt, hogy én majd jobban féltem a 350k-s autómat mint ők a saját sokmilliós részletre vett autójukat. Nekem max fizet a biztosító veszek egy ugyanilyen szart belőle, az ő "drága" autójának a törés pillanatában legalább 15-20%-ot esik a piaci értéke. Vajon megéri neki?
-
Yushchenko
őstag
válasz Khelben #37386 üzenetére
Én most megvédeném dízelracer-t. Én is szoktam kamionsort előzni, sokszor vannak még előttem belső sávban, és akkor jön egy ilyen köcsög és elkezd levillogni, meg tolni. Olyankor mit csináljak, toljam én is az előttem lévőt? De ha nincs senki sem előttem, megyek 140-150-el (előzök), nehogy már ez kényszerítsen arra, hogy benyomjam magam 2 ukrán kamion közé, vagy addig nyomjam a gázt, amíg szegény kocsim bírja...
Ilyenkor van az, hogy még véletlenül sem veszem gyorsabbra a tempót 130-nál, és megelőznöm szépen 10km/h eltéréssel a kamionokat a belső sávban. Néha megrázom a kocsim seggét, az sokszor segít...
Általában nem zavar a dolog, ha látom, hogy jönnek hátulról gyorsabban, mint én, és a belső sávban vagyok, visszamegyek, de néha napján betalál pár bunkó... ilyenkor asszimilálódok.mod: hungária crossing mestereket én is csipázom.
[ Szerkesztve ]
-
No-kia
őstag
válasz SpeedR #36941 üzenetére
nah beszéltem a sráccal, versenyezni nem versenyzett vele, csak 2 kört ment eddzés napon, minden gyári alkatrészekkel cserélve, ar bőven alkuképes, plusz alkatrészekkel... csábító, mert ilyennel biztos nem találkozok eg ydarabig
amúgy az alkatrész ellátása milyen itt MO-n? mert nem tudom miket ad hozzá, de pl ha magamnak kellene az elkövetkező 5 évben alkatrészeket szerezni, milyen árra és ellátoságra lehet számítani?
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #37393 üzenetére
látod ezért szeretem én a külső sávot a Hungárián.
ott kellemesen lehet közlekedni, míg a többség csendesen szundikál a középső-belső sávban.
a legtöbb koccanásos baleset pedig a bambulás eredménye.
vannak, akikre a jobbratartás, és vannak, akikre a sebességkorlátozó tábla nem vonatkozik[ Szerkesztve ]
rip and tear, until it is done
-
Rick4
félisten
válasz Sas madár #37326 üzenetére
Persze, hogy nincs nagy kínálat. Szerinbted most, mikor lassan 350 a benzin, ki az a hülye, aki eladja a gázos kocsit? Az új beszerelés a legkomolyabb rendszereknél is 220K körül van, 10 év múlva esedékes a tartály nyomáspróba vagy csere. NKH állomások olcsón vizsgáztatnak, és mindegyikhez vihető, a plusz kb éves szinten 3 ezer Ft. A fogyasztás a cm3 liter összefüggésen túl a tömeg és a lábméret függvénye is, tehgát kevés az infó. A benzinesre számolj egy rendesen beállított rendszernél 1 liter pluszt.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Aktív témák
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- E-roller topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Wuthering Waves
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
- MSI MAG274QRF-QD QLED Gamer Monitor!27"/2k/165hz/1ms/Freesync-Gsync/Type C/Konzolhoz is/Beszámítás!
- Sennheiser Epos H3 White Gamer Fejhallgató Eladó!
- Hisense 50A6BG 4k Smart TV!50"/4k/DOLBY VISION/10bit/Game Mode/ALLM/Beszámítás!
- Dell S2421HN Full HD Led Monitor! 24"/1920x1080/IPS/75hz/Freesync/Fehér
- Dell S2721DS 2k Monitor!27"/IPS/2560x1440/75hz/Freesync-Gsync/Fehér/Beszámítás
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen