Hirdetés
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Posztapokaliptikus Radeon kártya készül a Sapphire műhelyében
ph A Navi 32 GPU-ra épülő, limitált darabszámú modell a vizuális dualizmus jegyében született, és a 11 Bit Studios láttamozta.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
Aktív témák
-
milomi
tag
Sziasztok.. felmerült bennem a kérdés érdemes -e vennem autót ? nemis ez a lényeg itt....2 hónapja gondolkozon rajta mien autó lenne számomra a megfelelő, Gyorsulási versenyekre eljárnék persze hisz tetszik , ne fogyasszon túl sokat csak anyit kb mint a GSI szépen járba 7-10 közt , nelegyen nehéz , és 2000 köbcenti vagy alatta, kb 2,5 milláig. mit érdemes venni .. néztem már Leont, 206 Rc-t , Civic Type-r , Honda Civic Vti , MEgane RS , CLIO RS , Golf V GTI , Calica Ts.. de az nem egy hires.... ültem már párszor Celica TS ben..... de szerintem nem az igazi ...... akinek volt már hasonló autója.. tipekket és autókat várnék ki mit javasolna... mert már fogalmam nincs köszi a választ ..... ja és persze 1998 évjáratól öregebb nelegyen.. a Gsi 1993 as szal lassan eladóvá válik szegényke
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Sokan DIZEL ellenessek De ültem már Olyan DUCATO-ba amiben 760 ezer Km volt 2,8 IDTDI volt és mégisment ugyan úgy platós létére 150 Km/h GPS szerint , fogyasztása vegyes 10 liiter , olajat 8000 Km nél csere 4 Deci foygott csak és Mégis Húzni húzott szépen .. szal jók a dizelek kinek mi jön be és meik szerelő mit ajánl !
Olyant szerelőt nem láttam hogy 10 ből 10 ugyan azt az autót ajánlotta volna most nem okoskodni akarok csak elirtam .. nem az éppeni témába vágó tapasztalatomNFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Sziasztok valaki tudna adni egy linket mert nemtalálok semmi adatot. a GOLFV TDI ről ami alapból a 170 lovas.. asszem GT TDI vagy mi ? erről kéne priviben valami köszönöm
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz VR6-Fan #35411 üzenetére
de nekem 6 os Golf nemtetszik ... meg GT GTI ben már ültem .. 170 ló alap. + mtm Chiptuning.. igy az előirás szerint 204 lót.. hogy valóban menyi passz... de elég jól ment... 0-150 brutálisat megy... + a DSG váltó olyan gyorsan vált hogy észre sem veszed csak a folyamatos húzást !
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Sziasztok valaki tudja hogy a www.mobile.de n hogy lehet behozni autót és miket kell fizetni kint az autón kivül ? azt hallotam hogy magyar rendszámos legyen kell érte adni + 250 ezret. !
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz VR6-Fan #35427 üzenetére
hát nemis GTI ..... GT TDI keress rá googleba .. alap 170 ló .. és kegyetlen jó + egy MTM Chiptuning 800 Euro és már 204 lóerő + a DSG nél 380 NM engednek meg a váltó miatt , a manuálisnál peddig 410 NM ert de ugyan ez van a LEon FR TDI ben is 170 lóval .. csak ott sokkal több a manuális váltós.. + csúnyább a műszerfal és még igy is 3,3 milla az ára ..
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz vergilx #35568 üzenetére
hülyeség a 14 liter.... rokomnak vagy egy 2000 -es Vectrája 1993 as kb 190 ezer km el automata váltóval és a vegyes 8 liter városbe meg 9 ahogy én vezettem sok padló és előzés volt benne 10 liter városba és Sport módba volt.. vagyis forgatta egészen 6000 ig..
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Én ien Vectrán tanultam Vezetni az oktatómnak ugyen ez volt a gyengébbik 2000 es .. de 2 esbe .. 20 ról padló.. semmi a kocsi alig mozdul .. sem nyomaték ott semmi .. viszont.. 2000 től már megjön az ereje onnan már simán tudsz akár 5 be előzni , én 5 be léptem neki 90 körül oda.. de szépen gyorsult azért... és autópályán mondta az okatató ment már vele húzamossan 190 et .. és nemsokat evett és semmi baja
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
+ kérdés... egy GOLF 5 GTI -t mit eszik ? 7-10 közt ellehet vele járni szépen ? és miet váltóval érdemes venni mert hazsnáltan kb 400 ezer Ft különbségvan a manuális és a DSG közt.... bár szivem szerint a DSG job és gyorsabb
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
nem értem mit kell húzni utánfutóval amiért 50 ezret adnak .. pár mázsa elhordásért... jó munka hely az de anyi erővel .. felénk .. akár 2 tonnát is elviszenk 50 km + vissza is 50 Km 15 K ért simán... szal nemértem hogy tudsz 50 ezret keresni vele naponta ! hihetetlen .. de jól kifogtad
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
sziasztok tudja valaki pontossan hogy egy 2007 évjáratú Seat Leon FR TDI 170 lóerő .. re mennyi volna a Luxus adó ...????? köszi a választ
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Sziasztok .. Keresek egy GOLF III TDI-t a 90 lovast vagy a 110 lovas . szép állapotút a használtauto.hu n kivel ha tudna valaki ajánlani valamit akkor irjon léccives egy privit.. köszönöm !
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz anjani182 #37236 üzenetére
szerintem mindenfélle képppp jobb a Dizel... akárhogy nyomod neki felét sem eszik mintha a benzinnek nyomnád... főleg partokon.. borzasztó.. jó nekem sem eszik 6 litert 100 nál.. de 130 nál már.. 8,5 miler autpályán... 200 nál 14 liter 220 nál 4 személlyel 18.7 liter ! Dizellel ugyan ez 200 nál 7,5 liter most 3 as TDI GOLFOT keresek jó állapotút motorikussan is ! üdv
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Sziasztok kérdésem lenne .. dizelre szeretnék, váltani több okból is. napi 100-200 Km járok heti 6 alkalommal.. és nemgyőzöm a GSI-t pesten tankolni lámpázni és dinamikussan utazni vele... + autópályán... állandóan 160 al megyek mindenhol és akkor 12 litert mutat a FEdélzeti .... szal... reális áron láttom ezt a dizelt.. ilyen van ismerősömnek is itt a link Fiat Bravo JTD
http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.9_jtd_100-3811559
ára elég jó ,felszereltsége is jónak tűnik ! valaki tudna mondani mi a különbség a TD 101 lóerő és a JTD 101 lóereje közt ??
vagy ez a TD 101 lóerő közt ???
http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_td_100_sx_klima._leveheto_vonohorog-3820328
köszi válaszokat aki tud irjon már pár dolgot rólla előre is köszönöm !
NFS World Nick Ewing1987
-
-
-
milomi
tag
aham ahogy olvastam több helyen is mindenhol ezt javasolták a TD - felejtős.. a JTD dicsérték jobban ...
Eleinte egy régi 1.4-es benzines szolgált megbízható alapmotorként, majd a facelift után átvette helyét a Puntoból is ismert 1.2-es 16 szelepes, és ez akár bőven elég is lehet, ugyanis az erősebb benzinesek, az 1.6-os, 1.8-as, vagy akár az öthengeres kétliteres csak rávilágítanak a Bravo futóműbéli hiányosságaira. Dízelből a sima TD kerülendő, az első generációs, 105 lórős common-rail 1.9-es JTD mindenben jobb nála, vele egy egész jó dízel-kupét kapunk.
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Sziasztok.. utána néztem a dolgoknak a Fiat Bravo JTD nél 2000 évjárat. körülieknél.. Sok tapasztalatok szerint gyárilag nagy hibaforrások nincsenek..! csak az idővel ,használtól függően kopnak az alkatrészek ami áltában hibát okor a Porlasztó csúcsoknál. általába 190 ezer km körül voltak a tapasztalatok.. de nagyobb kölcségű dolgok nincsenek !
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz Alvin_ti4200 #37504 üzenetére
nemtudom te hol nézted.. én a gyáritól jobbat néztem az volt .. kb 100 körül max... akcióval kb 80 .. ezer és akármien használt autót vesz az ember, hibája úgyis van szal tökéletes használtautó nincs
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz Motion_Blur #37507 üzenetére
hát akkor télleg vannak csodák Hát próbálok normálissat kifogni . van egy 650 ért 700 ért.,. majd megnézem mint a kettőt és kiderül !
és köszi
[ Szerkesztve ]
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
ajj nah Szerelőm szerint is mondjak le a régebbi Dizel autó vásárlásáról ...
ok legyen benzin... de 650 Kp ért mit kapok ??? Fiat Bravo ? 1.6 os ? 1997 ? vagy iet érdemes.. ami nem benzin temető. de azért ne 1,4 es legyen vagy Honda???? köszi válaszotokat !NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz Alvin_ti4200 #37524 üzenetére
legyen 1996 os évjáratú vagy fiatalabb . de egy G-s astra.. kinézetű stb.. benzinesbe benne vagyok.. de lealább 90 lóerőtől jobb lenne ha erősebb lenne. Bár benzin temető sem legyen ha autópályán 150-160 al megyek ! Akár 3 ajtós is lehet , sok márkára nyitott vagyok. Honda,Fiat Bravo kat nézeggetem most 550 ért már szépeket kapni 1997 körülibe.. 1.6 ost . stb stb.. szal olyan nagy elvárásom nincs.. nelegyen kombi sem Sedan
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
irom mik közöl gondolkozom .. Opel astra. 1996 körüli 1.7 es TD isuzu motoros ,
Fiat Bravo 1.6 os benzin . 1997 körüli
Peugeot 206 HDI 2.0 vagy 1.4 HDI 1,4 és 1,6 benzin ??
vagy valami Civic
már igy hirtelen nemis jut eszembeNFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz Tothgera30 #37528 üzenetére
értam hát ahogy néztem 206 osból vagy az 1,4 est venném vagy a Dizelt. kevés km el könyű autó.. és még a párom is vezetni tudná a GSI-t nem mertem még neki oda adni
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz Tothgera30 #37534 üzenetére
a sima szivó Dizelt ? vagy a 2.0 HDI-t ?? mert mindkettő van jó állapotú fent
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz lorcsi #37555 üzenetére
olvastam már jópár helyen hogy a JTD motrokból mit már a Stiloba tettek a 120 és assze ma 140 lovas változat a jóbevált motorok.. a 103 lovas.. pl mint a BRAVO ba is van .. porlaszto csúcsra érzékeny.. ezért nemveszem meg énsem ! Stilóba a 120 lovas verziót nézd azok már jó JTD motorok !
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz dízelracer #37696 üzenetére
ez tutommal a régóta így van ... volt régebben sok motorom Husqwaran . TE 350 1 hengeres 4 szelepes.. endúróm.. . haveromnak egy HOnda.. 400 al 1 henger 4 szelep... az övé hosszú lüketű volt.. sokkal gyengébb volt.. alacsonyfordualtról enyém sokkal jobb volt.. az övé egyenletesebb motor volt.. mig az enyém sokkal jobban reagált a gázadásra menetklözbe.. is.. pörgősebb volt.. a 400 as meg lomha.. de ment az is... gyorsulásba enyém sokkal jobb volt sőt mindenbe.. de az ÖVÉ TARTÓSABB volt
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
Sziasztok .. változott a szitu nállam.. már 2 munka helyem van ... és gondolkoztam az autókon újra.. arra jutottam hogy a GSI után vérszegényke lenne egy dizel .. vagy 1.4 es benzin .. addig gondolkoztam mig újra a VTI felé húzott az szivem 1.6 os nemnagy de 160 ló.. persze csak magasfordulatról megy . alacsonyról szépen járva vele gondolom nemis sokat fogyaszt .. gondolom 6 litertből elmegy ha szépen járnék vele .. 800 K lenne bele fizetni a többit Hitelre pl ez az autó
1. http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.6_vti_160_le_klimabor-3843978
2. dik http://www.hasznaltauto.hu/auto/honda/civic/honda_civic_1.6_vti_abssrsklima-3840721
hát ilyesmire gondoltam . köszi aki tudna irni pár dolgot rólla
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz dízelracer #37725 üzenetére
HÁt 2 hete vasárnap voltam megnézni egys 3 as GOLFOT TDI -t Garrett 17 es turbó + PSI tuningbox rajta.. a motort garantáltan felvolt újitva azóta kb 15 ezer km van venne... hát elvit az illető kocsikázni vele kb 35 KM ert dombokon meg mindenfelé.. és mit mondjak NYOMATÉKOS volt nagyon tetszet is . de mikor mondtam neki nézzünk egy 0-100 at.. hát mitmondjak.... csodálkoztam csak én többet vártam volna tölle.... a GSI hez képest gyorsulásba fele volt kb... de nyomatékból szépet huzott ez tény ... + a 3 as golf anyire nemtetszik
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz dízelracer #37727 üzenetére
igen az egy Eredeti PSI Tuningbox volt ami kb 120 ezret ér most.. csak anyit senki nem adna érte....
+ mondj nekem pár dizelt autót amit könyen fel lehetne húzni ? nagyobb teljesitményre ahogy irtad ??? pl egy Peugeot 206 os 2.0 HDI -t fellehet húzni ???
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz tibi666 #37731 üzenetére
Hát én végülis azt sem tudom mit konkrétan mi az a PSI tuningbox. passz... de mondju anyira nem is érdekelt.. 120 ezret tuti nem adnék érte.. + az a GOLF TDI nyomatékos volt télleg.. a turbó 1,4 BAR nyomást tudott nyomni azt láttam és hibákat sem jelzett vissza a kompiuter.. bár mikor pörgette a gazdája.. eléggé elfogyott de 1500 fordulatnál Bivaly volt télleg de fölötte semmi ez nemtetszett benne ...
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz VR6-Fan #37735 üzenetére
anyira nem értek hozzá.. .de egy olyan miskolci sárc mondta.. aki szereli és tuingolja is a GOLFOKAT.. mezőkövesden volt pár GOLF ami első második helyezett lett és Ő kezei alól jöttek ki azok a motorok ! mondta a srác hogy a compiuterével van valami csinálva mert gyári nem engedné az 1.4 -1,5 BAR nyomást.. hiba üzi nélkül .. enyit tudok .. de alulról komolyat húzott az tény..
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz VR6-Fan #37744 üzenetére
Hát elvileg elis kéne.. egy alap C20XE motor verni 2.0 150 lóval.... de amilyen tengely van az enyémben meg Whistler Racing hengerfej stb .. ami van az enyémben is.. oda álnék egy 100 ezer km es VR6 mellé 400 méteren akármikor jó bár .. nemfutnék soha 14,4 alá... de 14,5 időket lehetne Slick gumival karcolgatni ,,.
a turbós GSI vel meg 12,6 os lehet menni van normálissan bevan lőve és megvan mind a 300 lóerő
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
+ egy GSI turbó VS EVO 9 ... és max 10 méter van köztük de csak az öszkerékhajtás végedt
http://www.youtube.com/watch?v=uVcfmwBdLNc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=nUaWMHRWOdg
szivó kadett C20XE blokkal 14,0 az ideje és szivó motor
C20XE aláz VR 6 golfot
http://www.youtube.com/watch?v=8CA8jwxG_L4
[ Szerkesztve ]
NFS World Nick Ewing1987
-
milomi
tag
válasz VR6-Fan #37749 üzenetére
Hát az én GSI- m .. 2 esbe . 40-100 ig pontos óra szerint.. kb 10 mérés. szerint. 3 személyel 1150 Kilóba.. 4,1 másodperc. 3 ba 80-120 3,3 másodperc ... 4 be 5,1 mádosperc 5 be 80-160 ig 15,2 másodperc enyit tud az enyém.. lehet hasonlítani kinek menyivel jobb ! hozzá teszem... 100 as benzin.. új kipuf rendszer stb.. ami a motorban van és minden mért adat 2-3 személyel történt.. legjobb időm mikor mérték és állitoták be a motort Miskolcon 0-150 hivatalos mérő eszközzel mérték új ára volt asszem 49 ezer körül nemtom pontossan mi a neve de hömésékletet 0-100 mindent lehet vele mértni... azon volt 0-150 en 13,8 másodperc alatt 6 hó X napján lessz gyorsulási verseny amire megyek kiváncsi leszek mit fut majd !
NFS World Nick Ewing1987
Aktív témák
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- Ryzen 7 3700X, GTX 1660, ASUS B450, 16GB DDR4 3200MHz, 500GB SSD
- Új HP VICTUS Gamer Tervező Laptop 16,1" -25% i5-11400H 16/512 RTX 3060 6GB FULLHD 144Hz!
- Gamer PC
- GAMER PC! Ryzen 3600X / RX 6600 XT / B550 / 16GB 3600MHz / 512GB NVMe / 500w!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest