- iPhone topik
- Mobil flották
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Android szakmai topik
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
Aktív témák
-
Eagl3
veterán
válasz dízelracer #36450 üzenetére
A swiftet olcsó megvenni, tankolni és javítani... nem az volt az elsődleges szempont, hogy minél biztonságosabb legyen. A családok akiket említettél, nekik is a takarékosság az elsődleges, meg sem fordul a fejükben, hogy egy esetleges karambol estén mennyivel kevesebb esélyük van mint egy másik autóban.
-
Dare2Live
nagyúr
"Erre jön itt ez 90-nel és aszongya majd ő beveri a kanyart teherautóval......"
Kicsvarva az ESPnek pont ez a feladata. Borulhat a járgány, megcsúszhat de alul/túlkormányozottá nem vállhat.
És ezt 90el a 2tonnás SUVon is tudnia kell. Itt meg kilincsel előre megy a lexus. ergo vmi rosszul/nem müködik.az átlagember szarul vezet nem fogja felengedni a féket az egyik keréken a másikon meg eközben jobban lenyomni és ezért nem fog az úton maradni. de megcsinálja helyette ezt az esp.
kis video topgearosan a 3betüsekről. [link]
akkor már legyen itt egy Yaris vs Swift kép is.
[link][ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
zoo8800
veterán
válasz dízelracer #36448 üzenetére
Hát, ha jól tudom, több mint éves a kaszni a régi lámpást '90-ben már árulták...
rip and tear, until it is done
-
joshua7
veterán
válasz dízelracer #36448 üzenetére
Biztonság szempontjából tényleg 0 a régi Swift, de azért túlzásokba nem kellene esni...
Érdemes megnézni az Euro NCAP tesztjeit régebbi modellekről. 90-es évekbeli Saab 900, Xantia stb-ről. Mai szemmel már azok is sokkolóan gyengék, némelyik olyan szépen meghajlik, összegyűrődik, hogy csak na. Na most egy öreg Kadett akkor...Semper Fi
-
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #36442 üzenetére
nem mert lassulásra ott a fék.plusz mérd fel emnnyivel kell belemenned a kanyarba és ne az elektronikára hagyatkozz.és máris nem kell gázt elvenni, mert ugy emér veszed el a gázt??..mert már látja hogy baj lezs elveszi fékez minden...mert nem mérte fle jol a kanyar bemenő sebbességet..ergo 1 luzer.menjen vezetéstechnikára jogsit adja vissza vagy üljön gkartba ne autoba.
a tehetségtelen bénája, akik csak nyomják a gázt és innentőúl gőzük nincs semmineka müködéséről.pláne auto váltoval."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
meg nem a csillagok fognak megmenteni.....hanem hogy milyen anyagból is van az a kocsi.milyen vastagból.nem hiába 800kg az a swift. a mostani is alig veri az 1000et.
én kopogtattam meg mostani swift tetőt hát örömmel konstatáltma az én tető vastagabb anyagból van. ..pedig még nem is a gyári ez.amugy meg swift a ti autotok, sokszor sokan megmondták....
autot a németek meg a honda tud csnálni...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
m3tr0
senior tag
válasz dragonfx #36461 üzenetére
Hát , nézd ha választani kéne biztos egy új Swiftben ülnék és nem a te BMW-ben.
Nem tudom te mit kopogtatsz, valóban nem a csillagok védenek meg, hanem a gyűrődő zóna,meg az utascella merevsége. Amit ha megnézünk egy olyan korú BMW-nél mint a tiéd, sehol nem találjuk.Szóval hidd el a Swift II sokkal biztonságosabb mint hinnéd.
Itt egy 97-es E36: [link] ami fiatalabb, fejlettebb technológia mint a tiéd...ha jól tudom neked E30-as van.
A swift II ami szar, szerinted [link] látod a különbséget ugye?
[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz joshua7 #36459 üzenetére
Ételem szerűen a nagy számok törvénye alapján nagyobb problémát jelent a swiftek gyenge kasznija mint az említett autóknak, arról nem is beszélve, hogy a swifteket jóval tovább is gyártották sejtésem szerint, tehát jóval tovább is lesznek az utakon.
Ettől függetlenül valóban nem kéne minden ütközésbe bele halni a régi Saabokban sem... -
dragonfx
veterán
15 év csak 15 év.durva lenne ha nem így lenne.tény az enyémnél van jobb e36 bőven bőven.de én inkább ezt választanám mondjuk.kell egy M.es lökös rá és kész.előbb nézik meg és jobbat megy mint egy swift.és nem érdekel hogy 2x annyit eszik mert bmw.
milyen lassulás vazzee??az öl meg ha valami széttolja valamelyik szervedet benned meg leszakad valamid.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #36467 üzenetére
egy egyszerű példa...
ülsz egy tankba oda vagy szíjazva az üléshez, 120-ról gyak. a másodperc tört része alatt 0-ra fékeződsz szerinted mondjuk a lépednek mekkora esélye van arra hogy ne szakadjon le?
de persze lép nélkül ellehet élni, de vese nélkül nehezen, vagy pl máj...
persze kívülről teljesen sértetlen vagy.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
dragonfx
veterán
a crash teszhez meg csak annyit megnéztem akkori passat golf, stb tesztjét kb ugyanugy szétment mindegyik.....
sőt az e46b is ami 2005ig készült.az e90 ami angyot alakított ebben. nem a csillag érdekel.hanem ha ránézek az utastérre mi történik ott és mi marad a helyén és mi nem.2000 előtti normál nem nagy böhöm autoknál mindnél eltünik a motortér, innentől kezdve ami ott van jön be.ergo csak az ütközés pontos szöge mega szerencse segíthet rajtad nagy sebbességnél.
ja és kocsit nem törésteszt alapján vesz az ember.aki meg igen az ülj le 1es.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
barnam_
nagyúr
válasz dragonfx #36472 üzenetére
mindnél eltünik a motortér, innentől kezdve ami ott van jön be
Lehet hogy tévedek, de a gyűrődő zóna lényege pont az, hogy elvezeti az ütközési energiát, ennek része az hogy összetörik a kocsi eleje, a motor pedig elvileg becsúszik az utascella alá. Ergo az nem baj ha összetörik a kocsi eleje. Csak az utascella ne sérüljön. -
m3tr0
senior tag
válasz dragonfx #36472 üzenetére
Ki mondta,hogy törésteszt alapján vesz az ember kocsit?
Mellesleg pont te mondod ezt, miután leszóltad a Swift I-et, mert az a mi autónk, utána meg a Swift II-őt amit szintén te hoztál fel példának mert a te 15 éves BMW-dnek a teteje az erősebb anyagból van?!
Na jól van, reménytelen eset vagy.
Písz.Aggregátor: nem érti..vagy csak nem akarja. De azt nem vette ám észre,hogy az E36 teteje az "harmónikává hajlik" (erős túlzás tudom)...csak azt látja amit ő akar.
[ Szerkesztve ]
-
dízelracer
senior tag
válasz joshua7 #36456 üzenetére
Halkan jegyzem meg, az E Kadett volt az első alsó-középkategóriás Opel amibe tervezett gyűrődőzóna van a GSI alul plusz merevítéseket is kapott. Mondhatsz bármit sokkal masszívabb mint a swift. Ellenben a suzuki szerkezetileg a 1:1 kocka swift csak a nőtt néhány centit + a kaszni elemek lettek gömbölyűbbek. Az sem véletlen, hogy egy darabig egyszerűen nem engedték forgalmazni a geo-t az usában. Gondolom összeengedték valami nagyobb autóval és szar sem maradt belőle. Botrányosan szar autó. Lehet magyarázni hogy de olcsó és megbízható stb... de attól az még egy gyenge szar marad. Aki pedig a biztonságot előrébb helyezi mint a fogyasztást az finoman szólva buta. Majd pityereghet a gyereke temetésén, hogy micsoda egy barom volt, hogy beleültette ebbe a guruló lemezkoporsóba. Persze senki nem törni veszi az autóját. De bármikor jöhet egy ittas hülye, egy notórius gyorshajtó, egy műkörmos szőke, egy öreg tatter nulla reakcióidővel és még sorolhatnám. Ha belédszáll és te éppen egy régi swiftben ülsz villámgyorsan búcsúzz el gyorsan a földiektől nert nem sok esélyed lesz. És az ilyen esetekben mindig a vétlen fél baszik rá. Egyébként egy 91-92körüli talán autó kettőben volt!! swift törésteszt. Egy Felíciával volt összehasonlítva. Hát elég lehangolóan szerepelt, a skoda is rettenetesen összetört de még ahhoz képest is sokkoló volt a látvány.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
basszus Integra, nagyon rákattintottál egy régebbi postoddal a range roverre. asszem egy el fog férni az accord mellett laza 10 év, és meg is lesz.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
joshua7
veterán
válasz dízelracer #36475 üzenetére
Halkan jegyzem meg, az E Kadett volt az első alsó-középkategóriás Opel amibe tervezett gyűrődőzóna van a GSI alul plusz merevítéseket is kapott.
És? Huszonsokéves konstrukció. A nála 10 évvel fiatalabb és 1 kategóriával nagyobb autók is úgy összecsukódnak a mai tesztekben, mint egy harmonika (kis túlzással persze)! Akkor majd pont ez valami kivétel lesz, mi? Komolyan, ne vicceljünk már..
Aki pedig a biztonságot előrébb helyezi mint a fogyasztást az finoman szólva buta.
Hogy mi van?
Semper Fi
-
Aiii
csendes tag
válasz dízelracer #36475 üzenetére
Nem láttam töréstesztet Swiftről, de régebben még a hármas Golfunkba jött egy példány egy mutánssal a kormány mögött, és hát mondanom se kell, úgy kellett összelapátolni a Suzukit.
-
dízelracer
senior tag
válasz joshua7 #36477 üzenetére
"Hogy mi van?"
Akkor kicsit sarkítva:
Aki inkább megveszi ezt a Swiftet csak mert de jó keveset fogyaszt és milyen megbízható, ehelyett a Puntó helyet az szerintem egyszerűen hülye. Eleve a kasznija összehasonlíthatatlanul erősebb a Puntónak ráadásul a Fiatban 6db lufi (oldal és függönylégzsák is) vigyáz rád míg a Swiftben csak a műszerfalra tapasztató műanyag Szűz Máriában bízhatsz mert cseszheted a két lufit, ha csattansz a nyakad köré tekeredik a komplett tető.
-
Szplöttyy
senior tag
válasz dízelracer #36479 üzenetére
Szerintem arra gondolt, hogy véletlen azt írtad, hogy akinek a biztonság Fontosabb, mint a fogyasztás, az a hülye. Gondolom fordítva gondoltad.
Smoke & Torque
-
m3tr0
senior tag
válasz dízelracer #36479 üzenetére
Ez így igaz. Ebben tényleg igazad van.
Öhmm..de mi van akinek csak 300.000Ft-ja van autóra és kis fogyasztást és megbízhatóságot akar. Ő mit vegyen?
-
dízelracer
senior tag
válasz Szplöttyy #36480 üzenetére
Aha, az meglehet.
m3tr0: 300k ért senki ne akarjon autót venni. akinek 300k-ja van autóra az csak nehézkesen fogja tudni fenntartani bármit is vesz legyen szó öreg dízelről vagy kis ccm-s benzinesről.
#36485: akkor esőkabátot. De viccen kívül én például egész nyáron robogózni fogok. Igaz nekem csak 6km-t kell ingáznom munkahelyig ami azért nem sok. Aki mondjuk rákényszerül, hogy napi 60-70km-eket lenyomjon mert helyben nincs meló az meg van lőve. tudom mert ezt csináltam pár éve.
[ Szerkesztve ]
-
m3tr0
senior tag
válasz tibi666 #36482 üzenetére
Jó bazmeg, akkor vidéki és nincs helyjárat nincs vonat.Munkába kell járni időre és akkor is kell menni ha éppen szakad az eső stb.
Tudod 15km oda-15 km vissza bármelyik esőkabátban szar lehet, továbbá elég korán kell indulni,hogy 8-ra odaérj munkába.
dízelracer: abszolút nem értek egyet. Itt vagyok rá élő példa..
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
300K-ból, simán 4T trabi, többit beletankolod, bár énis inkább swiftet vennék, nekem nincs bajom velük. Esetleg kocka Panda. Bár biztonság itt sincs, max a defenzív vezetés.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Mondjuk, azért belegondolva, szigorúan az adott feltételek. Vidék... se busz se vonat, ergo, nem valami Budapest szintű hely, valszeg a forgalom sem olyan, tehát, igazából tök mindegy mit veszel, ott annak az esélye, hogy szembejön a boyracer és megöl, nagyjából a 10%,a szerintem. Bár vidéken még mindig a nelásskirácsos lökösnélküli zsigával csapatják, az jelenthet veszélyt.
MOD:Mármint, úgy értem a 10%-ot, hogy pesthez képest annyi, nagy állatalánosságban 1-2%... De nem néztem utána a statisztikáknak
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
m3tr0
senior tag
válasz Szplöttyy #36489 üzenetére
Na jó vonat van,de azzal nem tudnék bejárni időben dolgozni.
Igen, mert nem érnék oda időben, majd este nem tudnék mivel hazajönni.Azé' mi elég erősen vidék vagyunk szerintem, bár már nem vagyok benne biztos...itt a városban egy Ladát nem látni...tényleg nem tudnék mondani egyet sem amit szoktam látni.
Na mind1. -
Szplöttyy
senior tag
Én a swiftesek oldalán állok. És teljesen vágom a helyzetet, mikor autó nagyon kell, de pénz annál kevésbé van, akkor választhat az ember, hogy vesz VALAMIT és esetleg mehal azúton, vagy nem vesz, és éhendöglik... meg a családja is.
Vársoba énse látok ladát, de itt pestmegyébe, amelyik falukba én járok, ott a kifordítottfelnis, kályhacsöves kockalada, sötétített, alufelnis samara, az ami most nagyon megy. Meg persze a neonos swift, telikrómozott fabia htp, ilyesmik.
Smoke & Torque
-
dízelracer
senior tag
válasz Szplöttyy #36489 üzenetére
Frászt. Vidéken a sok Suzukis, Daewoo-s nyugdíjas papi (ex "kalapos skodás") a veszélyes meg az aki jogsi nélkül vezet. De tényleg, az isten háta mögött vidéken két falu közt nem nagyon kell jogsi. Sokaknak nincs is. Nincs szükség rá mert nincs felettük kontroll. Ha minden kötél szakad max marad a földút. De akkor is vezet. Régen suttyó koromban trabival mi is ezt csináltuk. Sosem állított meg senki. Csomó helyen nincs körzeti meghízott , a környező városokból meg nem nagyon járnak ki járőrözni mert a saját dolgukkal vannak elfoglalva. Na és essen szó azokról is akik spiccesen vagy durván piásan "5sör 2feles? Hát mi az?" és hasonló szerintük vicces felkiáltással simán volán mögé ülnek. Na az ilyenektől kell félni.
-
SpeedR
őstag
válasz dízelracer #36484 üzenetére
"De viccen kívül én például egész nyáron robogózni fogok."
Lol, azért így már kicsit visszás a buzuki elleni érvelésed. Mert igaz, hogy a buzuka nem túl acélos merevségű konstrukció, de azért bármilyen kétkerekűnél ezerszer biztonságosabb.
Egyébként nekünk is lett egy stiftünk két hete. Azon filóztunk, hogy moped, vagy ez legyen. Gyakorlatilag minden érv a stift mellett szólt. 3. autó szerepét tölti be, kizárólag helyi közlekedésre. (kisváros 0 átmenő forgalommal, mióta van elkerülő) Kb. ugyanannyiba kerül fenntartani, mint egy kismotort, de biztonságosabb, nem ázol el benne, és nem utolsó sorban némi cucc is szállítható benne.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
-
dízelracer
senior tag
válasz SpeedR #36494 üzenetére
A döntő érv az volt a 'robi mellett, hogy nem tudok megállni sehol, és volt, hogy azt az 5-6kilométert 1óra 10perc alatt tettem meg hazáig mert basztak valamit a lámpákkal és rendőrök irányították a forgalmat ezzel 2kilométeres dugót gerjesztve. robogóval ilyen gond nincs előrefurakszol és mész. Munkahelyemen betolom az udvarra, "otthon" szintén bevágom a lépcsőházba és kész. Nem kell parkolni, nem törik fel. Lényegesen olcsóbb mint kocsival járni. Meg jó buli a motorozás. Kicsit bennem van a félsz, hogy egyszer valaki majd figyelmetlenségből kivasal. Remélem nem így lesz. Egyébként AUTÓkról beszélgettünk a motorozást ne keverjük ide.
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz dízelracer #36497 üzenetére
Ok, így már teljesen érthető, hogy neked miért jobb a motor. Errefelé szerencsére nem gond a parkolás és autólopástól sem kell tartani. (1-2 autót lopnak el évente, robogót meg jóval többet)
Aktív témák
- patomi: Alufelni felujítás amatőr módon.
- Autós topik
- Bittorrent topik
- iPhone topik
- Eredeti játékok OFF topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Minden, ami Unreal Engine
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Ukrajnai háború
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest