- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
Erősen filózok, hogy cserélném a Yarist vmi kombira, tény parkolni városban szívás lesz de egyszerűen így, hogy 3havonta kimegyek kiviszem összes cuccom mikrostul, nyomtatóstul, biciklistül.... majd 3hónap múlva haza még boxosan is necces a Yaris.
Igaziból nem akarok pénzt költeni, de ez így szívás, kell a nagyobb kocsi.
Ehez (vagy vmi hasonlóhoz) mit szóltok? [link]
...ahogy látom a fénykép nyár elején készült, nem 2hónapja van már náluk a tipus.LSC: Tudsz erről a motorrol/tipusról vmit?
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Dare2Live #31401 üzenetére
holnap megyek haza azért ez a nagy felindulás.... vmi kombi kell nekem... vagy 5ajtós legalább 450Les csomagtérrel. Megbízható legyen a tipus, ne egyen sokat, dizel is jöhet, gáz is akármi.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
-
Eagl3
veterán
válasz CriticalHit #31404 üzenetére
Megpakolva meg pláne...
-
SpeedR
őstag
válasz CriticalHit #31404 üzenetére
Ha eddig elégedett volt az 1.0 yarissal, akkor szvsz elég lesz neki ez is.
-
prmcsk
addikt
Há'mosmá nagyon tele van a tokom...
Majd három hónapja kitaláltam, hogy öreg a passatom és újabb kocsit veszek...Én barom azt hittem, hogy a nagy büdös válságban ez pusztán egy beszámítandó autó, elhatározás és pénz kérdése. Egy túrót !
Gondoltam veszek egy A6 audit.
Követelmények:2004. körüli, kombi, ezüst, szürke, vagy valami világos szín. 1,9PDTDi, 130 paci, 6 gang.
A "neppervírus" nélküli autó nem létezik egy kategóriában, tipusban sem. Ettől fogva lemondtam róla.
Gondoltam "lejjebb" megyek és megfrissítem a passatom, a feltételek ugyanezek, de a nepper az mindenhol ott van.
Most már a Vectra C-t kóstolgatom kombiban,1,9TDCi, 150Le, 6gang, de előre érzem, hogy a falak ugyanezek lesznek...Melyik, milyen autót vegyek, hogy ezek ne legyenek ott ?
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
tibi666
senior tag
-
SpeedR
őstag
válasz tibi666 #31409 üzenetére
Csakhogy a nepper ebből él. - vagy legalábbis próbál az utóbbi időben. Ő sokkal profibban ver át, mert neki az egzisztenciája múlik rajta. Aki viszont megteheti, hogy 8-10< millát kiadjon egy újautóra - amit 4-5 évesen lecserél - , az nem biztos, hogy arra hajt hogy lehúzzon téged párszázezerrel.
Szvsz össze sem hasonlítható a kockázat mértéke egy neppertől vett, jó eséllyel importál nyugati dízel kombi és egy elsőtulajos, szervizkönyves itthoni autó relációjában.[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Dare2Live #31400 üzenetére
De igenis dízel/benzin kérdés, mert adott keretből fiatalabb/kevesebbet futott benzinest kap, aminél lényegesen kevesebb az esélye egy motorfelújításra, ami nem mellesleg gyakran olcsóbb is egy benzinesnél.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
SpeedR
őstag
válasz !Overdose! #31412 üzenetére
Évi 25e-s futásnál már lehet, hogy egy motorgenerállal együtt is jobban megéri a dízel. Ne felejtsük el továbbá azt sem, hogy az 1 millió alatti kategóriáról beszélünk, ahol már nincs oly jelentős árkülönbség a dízelek és a benzinesek árai között. A gázüzemű benzines autó amit felvetettél viszont tényleg reális alternatíva lehet abban az esetben, ha talál olyan autót ami megfelel az igényeinek és már benne van a gáz.
tibi:
A nepperverda se feltétlenül olcsóbb, mert a különbözetet a nepper inkább zsebreteszi, minthogy odaadja a vevőnek. -
fekeandras
őstag
válasz !Overdose! #31412 üzenetére
És 4-5év alatt mennyit tankol bele egy benzinesbe és mennyit egy dízelbe???
Ha hosszú távra keres autót valaki akkor kifizetődőbb egy dízel autó. Nem mindegy, hogy 100kilométerenként 5-6liter gázolaj vagy 9-10liter 98-as ami ráadásul drágább. Persze ez is csak elméletben működik mert használt autó vásárlása eleve lutri ha dízel ha benzines. -
!Overdose!
őstag
válasz fekeandras #31415 üzenetére
"Nem mindegy, hogy 100kilométerenként 5-6liter gázolaj vagy 9-10liter 98-as ami ráadásul drágább."
Most azért te is átestél a ló túloldalára. Jó az 7-8liter 95-ösnek is.
Mellesleg én továbbra is a gázüzemet ajánlottam, aminek nyilván egy benzines autó az alapja.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
prmcsk
addikt
válasz tibi666 #31413 üzenetére
meg árban sem... a különbségből meg kipofozza a nepperverdát, és arról legalább tudja, hogy ok...
Ebben van a pont...Gyanítom, hogy ugyanezt teszem...Ha ugyanazon autó beszámítási és eladási ára közti különbséget (úgy 300-400k) a verdámra fordítom, egy minden szempontból kifogástalan autóm lesz...Olyan amilyennek kéne lennie annak, amit árulnak.
Okulásul...
Vagy harminc szóba jöhető autót megnéztem...Mind nepperes (autókereskedős) volt, mert a jó árúakat, amit magánszemély hirdet a neten, azonnal megveszik, de nem is ez a gond.A gond az, hogy a legtöbb hülye magánzó a kiírt árnál 1-200k-val olcsóbban oda is adja azonnal, ahelyett, hogy várna egy másik magánzót. A nepper beviszi a saját "gépsorba", ahol fillérekért (kb.10k) ki és letakarítják, polírozzák és visszatolják...Jön majd a balek (ez volnék én), aki szerintük megveszi az eleve lealkudott és kitakarított verdát, vagy 300k-val drágábban. No és jön a nagy kasza...
A legtöbb vásárlónak van ugye már egy autója, amit be kéne számítani. Azt ugye röntgennel nézik át és mindent lefikáznak, ami az ő eladandó, vagy kiszemelt autójukon ugyanolyan horpadt repedt, vagy festékhiányos...
Az én verdámat 800k-1 millába akarták beszámolni és ugyanazt az évjáratot szinte ugyanolyan külső hibákkal, 1,3-1,4 millára írta ki a saját telepén...
Mondom neki: Az rendben van, hogy kereskedő vagy vazze, de te kombájnal akarsz aratni ott, ahol már a kaszának is kevés van...(Szerintem még most is próbálja megfejteni, hogy mit is mondtam ezzel). A nagybüdös pannon puma összesz@rt itt mindent, te meg most hiszed, hogy megteheted azt, amit sok éve, mikor még ment a bolt ? Amikor még elhitték az emberek, hogy a kölcsönt csak fel kell venni, de megadni nem ? Mondd már meg nekem, hogy ezt a kiszemelt autót mióta árulod ? "Öt hónapja"... És még nem ébredtél fel ? Ti betegek vagytok, ha egy autóbeszámításos vásárláson nem kaszáltok 500-600k.-t ? A 100-200k. már neketek nem is pénz ? Legalább ilyen "sűrű" eladást kívánok...Nem folytatom, mert az ország jó részét bejártam és szinte mindenhol ilyenek fogadtak.
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
fekeandras
őstag
válasz !Overdose! #31416 üzenetére
Nem konkrét autóról olt szó. Például a Mitsu GDI motorokba (Pajero Pinin/Carisma) sem nagyon ajánlott 95öst önteni.
-
!Overdose!
őstag
válasz fekeandras #31418 üzenetére
Ha fontos az alacsony üzemeltetési költség, akkor nyilván vásárlás előtt tájékozódni kell és kiszűrni ezeket a modelleket.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
prmcsk
addikt
válasz lajafix #31420 üzenetére
Nem keresem én a neppert, mindenhol az van !
Persze, hogy én is a magánzót keresem a magánautójával együtt, de...Felmentem én már 2006.-ig is, de szinte ugyanaz a helyzet.
A tapasztalataim okán erősen fontolgatom, hogy nyitni kéne itt egy topikot, ami pont ezt a sok telelökött nyeppert volna hivatott kiiktatni, hogy a leendő vevő és eladó egymás zsebére spóroljon, függetlenül, hogy cserével vesz e autót, vagy nélküle. Pár százezren vagyunk itt ahhoz, hogy egy ilyen kezdeményezés sikeres lehessen...
A topiknyitás kivitelezését bárkinek átadom...
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
Dare2Live
nagyúr
válasz prmcsk #31417 üzenetére
"Az én verdámat 800k-1 millába akarták beszámolni és ugyanazt az évjáratot szinte ugyanolyan külső hibákkal, 1,3-1,4 millára írta ki a saját telepén..."
Ez a nepper. 800-1misiért beszámítja, 10Kt rákölt, hogy csillogjon aztán 1,3-1,4ért eladja. Mégjobban örül, ha pl kiszurja, hogy kicsit meghuzták. vagy, hogy 50.000kmig nem tudta a hölgy, hogy olajat kell cserélni (konkrét eset) és Toyotanal közölték, hogy bármikor lerobbanhat 10.000-20.000km múlva meg 100% motorcsere/generál kel. Ekkor jogosan k* olcson megveszi, kisuvickolja, önt bele adalékot, hogy 1000-2000kmig fel se tünjön senkinek a turpisság és normális áron eladja. 700Kért megveszi 2misiért eladja.
Külön story a német autópályás 4év alatt ment 400.000kmet majd visszatekerték 100,000kmre, vagy a törött olasz... aztán a népitéletbe megy az ökre szidni, hogy milyen szar.A nem érdekli őket akkor se adják olcsobbanra ez a kedvencem: [link]
tavaly júniusban rákérdeztem mennyiért adják oda, 2.2 volt a válasz, hmm kicsit sok de megnézem. mint kiderült osztrák darab, törve volt, 30.000szevíz hiányzik és ilyen apróságok... azért rákérdeztem, hogy ezen +infok birtokában mennyi, a válasz hát: 2.1. azhogy ennyiért magyar nem törött, márkaszervizelt darabot kapok őket nemérdekli. vicc. persze még most is árulják, de tuti jön majd egy balek akinek nem fog feltünni, hogy pl törött, lássuk be azért csinálják, így mert megcsinálhatják.Amúgy akuális a téma itt ez a Toyota amit holnap hazfele megnézek [link], fényekből(~színhőmérséklet), növényzetből tippem szerint tavasz végén kezdték el a kocsit árulni, gyanusan a Jazz esete fog fennálni.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz lajafix #31420 üzenetére
-1-márkakereskedőt és a neppert mi különbözteti meg?
-2-a hasznaltauton fenn lévő magántulajdonos hirdetések nagyja nepper. Egyszerűen magánszemélyként hírdeti magát.don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz fekeandras #31415 üzenetére
ez az új dizeleknél is így van?
rengeteg a rémtörténet amiben "porlasztócsúcs csere 400.000ft, üzemanyagszivatyú 170.000ft.... szerepel"
ma néztem egy fiat grande puntot 1910ccmes TDIvel arról a motorrol tudsz vmit? amit olvastam, hogy üzemanyagszürőt MOon ajánlatos a NY Eurpainál 2*gyakrabban cserélni.... NC.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz !Overdose! #31412 üzenetére
egyrészt amiről beszélünk ott nincs lényegi árdifi +100-200K nem lényeges tétel. másrészt ez a világból is kimegy a régi dizelekre jellemző, ha pedig vki sporolás miatt vesz dizelt sanszosan tényleg jobban jár gázzal.
VVTis Toyotákba mondjuk tilos gázt rakni a tapasztalatok szerint.....don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
_seth_
veterán
Szavazzatok az autómra: [link] Köszönöm!
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
klambi
addikt
szevasztok!
találtam 1 rover 22sdi-t 1998 as 2000es 86LE-s autót majdnem 105e km-el.
ki mennyire tippelné az árát, benyomások róla, mennyit fogyaszthat, fent tartási költségei, mert nemtaláltam adatot róla asz összes auto.hu weboldalán....
"Mond szépen angolul: Gyors róka!"
-
addikt
Nem ide tartozik,de sajna máshova sem
Szeretnék venni a régi Fiestába egy akksit,mert a mostani megadta magát és,hogy mondjam egy nagy kalap....
Sokat mászkálok vele és mivel dízel+régi sok az indítózás -> megbízható akksi kell,lehetőleg minél olcsóbban.Tudtok javasolni márkát/típust és helyet ahol megtudom venni?
[ Szerkesztve ]
-
SpeedR
őstag
válasz grabber #31430 üzenetére
A lényeg, hogy ne hypermarketben vegyed, mert azok nem ritkán évekig raktárban tárolt termékek. Autósboltban sokkal jobban pörög a készlet, sokkal kisebb az esélye, hogy túltároltat fogjál ki. Tipust nem mondok, de szerintem ne a felső kategóriások közül válassz, mert dupla annyiba kerülnek, de közel jobbak annyival. Arra azért figyelj, hogy 2 év garisat vegyél.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Köszi,annyit elfelejtettem megkérdezni,hogy mekkora kapacitású kell?
-
#27070592
törölt tag
válasz !Overdose! #31397 üzenetére
Dízel lesz, ez eddig sem volt kérdés.
Képzeld el a köv. szitut: mondjuk a Máltai Szeretetszolgálat havonta kétszer fullra tankolja az autót amennyiben dízel. Ami annyit jelent hogy a köv. négy évben nem tankolsz pénzért. Mit választasz? Hozzáteszem mol-os gázolajról van szó, nem ukrán veszélyes hulladékról.Néztem japán dízeleket, elég kevés van belőlük, amiből arra asszociálhat az ember hogy egy átlag szerelő is kevéssel találkozik és nem is igazán ért hozzá. Nekem lényeges a szervízháttér és a sok olcsó bontott alkatrész. Ha statisztikákból indulunk ki, jóval több totáltörött vw dízel van a bontókban mint más, vagyis egy motorgenerál is olcsóbban megúszható, mint más ritkább márkáknál.
Most már csak azt kéne kitalálni hogy a vw konszern melyik verdáját vegyem, ami 1.9 TDi motoros, kényelmes, tűrhetően felszerelt és jól pakolható kombi. Nem kell hogy rakéta legyen, kinőttem már a padlógázos korszakból, ha öt és hat liter között eszik átlag, akkor boldog ember vagyok. Eddig B4Passaton megy a filo. Esetleg fiatalabb Oktávia? Vagy Audi80/100 Avant?
Egyébként mi számít soknak egy autónál ha felujításról van szó? A motorban szinte minden mozgó alkatrész nagy terhelésnek van kitéve, szóval nem lehet várni évi tízezer forint ráfordítástól hogy gond nélkül működjön egyl. A bringámat tavasszal bő százezerből raktam rendbe, középkat. alkatrészekkel, és nem sajnáltam rá a lét, pedig az "csak" egy monti. Szóval nem vagyok kétségbe esve ha költeni kell egy autóra.
-
Jofi81
őstag
Az átírást 15 napon, vagy 15 munkanapon belül kell elintézni?
-
Dumb
senior tag
válasz grabber #31430 üzenetére
Black Flash-t ajánlanék. A szerelőmnek 7 évet bírt egy 123-as dízelben, és még egy évet miután eladta. Most nekem is ilyen van, eddig semmi gond. 2 év gari, gondozásmentes, szlovén gyártmány. [link] Nekem a 100-as volt 23500.
[ Szerkesztve ]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
fekeandras
őstag
-
addikt
1.8D Nem kis motor,de,hogy 72-es kell neki Egyre jobban szeretem a benzines kocsikat
-
lsc
nagyúr
-
aphra2
aktív tag
válasz fekeandras #31441 üzenetére
A 400 csak viszonylagosan sok, járj utána hogy egy peugeot 807-os porlasztócsúcsának mennyi az ára ,...szorozva 4x.
(és azt a verziót ne vegyük ,hogy kimegyek franciába mert még úgy is olcsóbb)
Csak hazai hivatalos beszerzést nézzünk.Probléma??Hát az meg micsoda?!!
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen