- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Bemutatkozott a Redmi 13 4G
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
Aktív témák
-
gaborbol
őstag
válasz klambi #14280 üzenetére
Sajna ezt neked nem tudom megmondani, de biztos, hogy a turbó a gond?
Nekem is volt HDI partnerem, majdnem be is szopatott a márkaszervíz a turbóhibával, meg a haveromat is, őt meg a céges HDI expertjével....Nekem csak 150k-t mondtak felújításra, ő meg 400k-s ajánlatot kapott komplett gyári turbócserére .....
Mind a kettőnknek az EGR szelep volt a szar ami a kipufogógázt vezeti vissza a motorba,és ez által csökkenti a káros anyag kibocsátást.Csak amikor megdöglik/eldugul a szelep akkor szépen lefogja a turbót, ilyenkor gyakorlatilag nincs turbó vagy csak nagyon-nagyon minimális.Hibakód sincs, ezért a minimálbéres-szakszervizes-mindent tudó-ügyfélleszarós rávágja, hogy szar a turbó....
Az EGR szelepről a motorba menő gumicsövet le kell húzni, és be kell dugni valamivel ami passzentosan beleszorul.Majd, ha megvan menni vele egy kört mert, a hatása azonnali, tönkretenni ez nem tud semmit.
Ha még bent van a helyén a turbó, és nincs fehér füst, vagy valami fizikai jele egy próbát mindenképpen megér.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz klambi #14280 üzenetére
na ja, ha a turbo elszáll, az tényleg fehéret füstöl. egyszer jártunk így az M5-ösön 200nál megtörtént... a környéken minden fehér füst (égett motorolaj) volt, az alapjárat 2000 körül volt, és a kipufogóból is motorolaj folyt. 230-ért azt is megcsinálták, de ott tudtuk, hogy az a baj..ha neked ilyesmi nem volt, akkor korántsem biztos hogy a turbo, hanem előtte utána valami..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
E-Max
tag
válasz klambi #24224 üzenetére
Szerintem továbbra se értik a többiek a kérdésed.
Azt érdemes újítani rajta, ami szar, ami nem, azt nem kell piszkálni.
Vagy mire gondolsz?
Ki akarod cserélni a fél motort "sport" légszűrőre, ala' made in china, meg "sport" fiszemfaszomságokra, körbe spoilerezni ala' tesco-auchan-cora alkatrészekkel?
"Csúcs" hifi ala' made in china?
Vagy mit akarsz újítani rajta?# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
E-Max
tag
válasz klambi #24226 üzenetére
Hát akkor mért nem ezzel kezdted?
Mennyire régi az a corsa?
Mert nem biztos, hogy megéri betenni, ha eladod az autót, meg a pénzt hozzáteszed, akkor kaphatsz klímásat is érte akár.
Egyébként ami így utólag van beépítve, semmi köze a gyárihoz nagyjából, gányoltnak fog tűnni az egész, és ráadásul nem is olcsó...
Ha jól tudom egy e.ablakemelő kb 50-60k, egy klíma 200-300k.
Ez munkadíjjal kb 400k, az autó ér 500-at mondjuk, 1 misiért veszel egy 99-2000-es klímás G astrát pl. Vagy 99-2000-es Volvo s40-et, ami egy "picit" jobb, mint egy corsa.# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
Eagl3
veterán
válasz klambi #24573 üzenetére
Úgy tudom, hogy chiptuningnál a te autódra legmegfelelőbb beállításokat eszközölik (legalábbis jobb helyeken), míg a BOX -ok "univerzális" tuningot adnak.
Személy szerint mindenképpen az előbbit ajánlanám, ezzel nagyobb teljesítményt kapsz illetve akár kevesebb fogyasztást mint egy BOX -al.
-
fekeandras
őstag
válasz klambi #24573 üzenetére
Inkább a fogyasztásra lesz hatással.Jobban autózható lesz tőle a kocsi, alacsonyabb fordulaton több nyomatékot ad, forgatva kb ugyanolyan lesz mint eddig, szóval gyorsabb nem lesz tőle csak "erősebb".30k körül megéri kipróbálni.Tesztelni, próbálgatni egy kicsit aztán ha nem váltja be a hozzá fűzött reményeket minimális bukóval tovább tudod adni.
(#24576): A tuning egy elég tág fogalom.Van ismerősöm aki a jobb fogyasztás céljából tuningolgatja az autóját (nem teljesítmény emelés).Amellett, hogy kb. 5%-al erősebb lett kevesebbet is fogyaszt mint azelőtt.Jelen esetben a legnagyobb kasznis dobozos Citroen Jumperről beszélünk ami ha meg van pakolva kényelmesen bekap 10-11 liter gázolajat.Namost jelenleg ezt leszorította 9,5liter környékére.Ha minden 100kilóméteren megspórol 0,5liter üzemanyagot akkor az ő futásteljesítményét tekintve éves szinten nem kis összeget jelent.Abból már simán megvan az éves biztosítása.
[ Szerkesztve ]
-
Sipi16
senior tag
válasz klambi #25209 üzenetére
Ismerősömnek Steg 1-el egy volvo S70-es fél literrel kevesebbet eszik. Mondjuk a kipufogórendszerhez nem nyúlt. Automata, de ez nem számít most annyira.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
lsc
nagyúr
válasz klambi #25216 üzenetére
Mennyiért csinálnák a dolgot ? Mennyit mész hogy a fél liter spórolás behozza az árát ? Aki berakatta szerintem 90 % azt mondja hogy jó meg kevesebbet eszik, hiszen így van indok hogy jól döntött . Az is benne van hogy ha jobban megy akkor azt sűrűbben fogod kihasználni, az meg nem csökkenti a fogyasztást ha jól tudom . Egy mostani turbódízellel csip nélkül is egész jó fogyasztásokat lehet elérni, de meg is csináltathatod a Te pénzed, várjuk a tapasztalatokat .
Az élet kegyetlen .
-
klambi
addikt
-
Sipi16
senior tag
válasz klambi #25216 üzenetére
Azt nem tettem hozzá, hogy a chip-elt elektronika ellenére sem változott a srácc vezetési stílusa. De valóban fél literrel csökkent a fogyasztás. 8.7L egy 2.5-ös autómata S70-től nem is olyan rossz...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
fekeandras
őstag
válasz klambi #26560 üzenetére
Ez ugyan több mint 800k de inkább ezt vinném mint az olasz - francia páros közűl valamelyiket...
De méginkább ezt venném.Ez még a jó kis igénytelen tartós takarékos adagolós 4hengeres tdi motor.Ezek általában félmilliót simán elmennek gond nélkül és nagyon jól fogyasztanak (6,5l városban).[ Szerkesztve ]
-
Atlantis
veterán
válasz klambi #26565 üzenetére
Igazán nem akarok ebbe belefolyni, nálam ez már ott el van rontva, hogy olasz, ill. francia a jelölt.
Integra: Ok, Focus listára került. Meg van elégedve az 1,4-essel? Pláne szedánnál érdekes ez, az még nehezebb, mint az 5 ajtós.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
hobizoli
nagyúr
válasz klambi #26581 üzenetére
Nezd, nekem tokmind1, En tuti nem vennek varosba dizelt, meg ugy dizelt egyebkent sem varosban rohangalni. Egyszeruen tul kenyes lett a technika. Ez mar nem az AX meg a tobbi 15-20 eves dizel, ami elmegy a rantotthus sutesbol megmaradt harisnyan atszurt sutoolajjal is akar, es semmi baja nem lesz, mivel mostanra az emisszios normak egyre szigorodasa miatt nagyon precizios lett a befecskendezesuk, es ez miatt nagyon kenyes is lett mindenre, es heroinaru javittatni, ha tenyallas van. Pillanatok alatt ott lehet hagyni a korhazban annyi ammot, amivel a benzines tobbet horpint akar 100k km alatt...
Pl egy befecskendezofej lekokad, az maris elore vetiti a kozeljovoben a masik 3 hirtelen halalat is, ha pl sikerult egy kuton a tartaly aljabol tankolni, met meg nem jott friss anyag a tartalyverdaval. Ezeknek darabja siman megvan 1kilo konvertibilis magyar forint. Tapszivattyu meg ~2kilo. Ugyhogy en nagyon meggondolnam a dizelt, hacsak nem garancias a gep, tuti nem vennek dizelt. Ceges autot nem szoktak kimelni ugyhogy, mar csak ezert sem vennek turbodizelt, biztos nem vigyaztak ra, mert nem az ovek...az megint siman kinez egy kilo, ha nem tudsz joarasitva szervalni egyet ha elkedzi okadni az olajat
Ezzel szemben a benzinesben idonkent cserelsz olajat, szuroket meg 4 gyertyat, oszt kezcsok.
Dizel annak valo, aki ujan veszi es megy vele evi 40-50k km-t. Csak az meg eleve rendszerint nem is maganak tankolja, mert ceges verda, olajcsere csak szervizintervallumban -vagy akkor se-, mert 4-5 ev mulva ugyis kidobjak, addigra 200k km-l a beleben...
hobizoli
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Aktív témák
- iPhone 11 Pro / 64GB / Jó állapot / Kártyafüggetlen / 92% akkumlátor / Számla + Garancia
- 2024-es LG SG10TY 3.1 hangprojektor - 420W, Dolby Atmos - ÚJ! Bontatlan! Mélyen ár alatt!
- SOSEM HASZNÁLT ELGATO STREAMDECK+
- Cooler Master Elite Knight 350W RC-K350 USB 3-as ház kiárusítás!!! AkciÓÓ!
- PS Vita Oled 32 Gb. játékokkal eladó. + Külön eladó ritka játékok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen