- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi Mi 11 - értékesített büntető
- Magyarországon is kapható a Honor 200 Lite, ennyibe kerül
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Fotók, videók mobillal
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Hirdetés
-
Egy utolsó platformmal egészíti ki a negyedik generációs EPYC családot az AMD
ph Az EPYC 4004-es generáció a kis- és középvállalkozások igényeire lett tervezve, figyelembe véve a költségeket.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibicsucsu
aktív tag
Nem nagyon érzem ezt az űrcsata dolgot. Max olyat tudok elképzelni, hogy a kisebb reaperek között van két nagyon nagy, amikre jedi módjára dokkolni kel egy-egy csapattal és belülről elpusztítani. Poén is lenne, ha úgy kéne csinálni, hogy egyszer az egyik egyszer a másik csapatot irányítod és mondjuk Garrus bőrébe bújhatnál.
-
L3zl13
nagyúr
Az értelem nélküli nevek magyarosítása abszolút fölösleges. (A szkülliai az micsoda? )
A Bakát valamennyire megértem. Ha valaki nem ért angolul, az könnyen lemaradhat a beszédes nevek többletjelentéséről.A gondnok tényleg szánalmas. Gondozó vagy gondviselő sokkal jobb lett volna.
A kaszás elmegy, bár jobbnak tartom az angol eredetit.A rejtőző fickót meg ne is emlegessük. Kivételesen vették a fáradtságot, hogy ne a szótárbéli első jelentést vegyék, és helyette kiválasztottak valami még rosszabbat.
Aki hülye, haljon meg!
-
Archanon
őstag
Batari husk bizony, meg ha jól látom, van még valami emberibb is beleágyazva. Guszta.
Cerberus armorral nekem semmi gondom [csak ne Shepard-ön legyen], ők a "meches kemény legények", nekik kell a vaskos páncél. Biztos béna a biotic armor. Amúgy ezen a képen egész jól látni őket.Guild Wars 2: Archanon.6039 ||| http://myanimelist.net/animelist/Archanon ||| ~Dango, dango, dango, dango; dango daikazoku...~ ||| El. Psy. Congroo. ||| Whohhehhje. /,,/, (⌐■_■)
-
tiv83us
veterán
válasz Ryder62 #4249 üzenetére
Elobb lenne mindenki indoktrinalt, minthogy kinyerje a Reaper roncsokbol a Mass Relay-ekhez szukseges technologiat. Mar irtam korabban is, hogy ez is egy massziv plothole, hogy ha a destroy-t valasztod, akkor a Reaperek fogjak magukat es kidolnek ott ahol eppen vannak. Tobb ezer Reaper, bolgyokon, az urben...Az egesz tejutrendszer lakosai indoktrinaltak lesznek napokon/heteken belul. GG.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
nanorambo
őstag
válasz Ryder62 #4312 üzenetére
Egyébként vicces, de én is sokkal lehangoltabb vagyok. Tudom súlyos, de ez van.
Azért mondom, a Bioware túl ment egy határon.Ugyan úgy érzek mint te. Igazándiból soha nem sírtam, sem játékon sem könyvön, sem filmen. A Mass Effect-en sem, de itt álltam hozzá a legközelebb...
Lehet, hogy már linkeltem, de írtam egy cikket, hogy miért hat ilyen mélyen a játék:
[link][ Szerkesztve ]
-
Tibicsucsu
aktív tag
-
nanorambo
őstag
válasz Ryder62 #5126 üzenetére
"Mikor a citadelen az egyik elcor megkért hogy menekítsek ki pár túlélőt a Dekkuunáról gondoltam végre valami"
Igen én is azt hittem, hogy nah végre valami normális side quest. Aztán jött a pofára esés.
Annyi kihagyott ziccer van a játékban, hogy... áhh...Nem tudom mennyi és milyen DLC-ket fognak kiadni, de (tudom már unalmas) amíg nem csinálnak valamit a végével addig nem veszek semmilyen dlc-t... Egyszerűen nincs hangulatom.
(#5120) Spectrum
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz Ryder62 #5126 üzenetére
Pontosan. Nagyon jól leírtad a lényeget. Szerintem a három játék közül a harmadik van leginkább lebutítva és ennélfogva szerintem a legrosszabb rész a sorozatban (és most a befejezést figyelmen kívül hagytam!).
Persze nem szabad egetrengető dolgokra gondolni. Százalékokra lebontva sacc/kábé mondjuk: ME 92% - ME2 95% - ME3 88%.
Most hogy elkezdtem a Mass Effect 1-et ismét, nagyon szembetűnő, hogy minőségileg mennyire toppon van. Őszintén szólva nekem az első rész tűnik a legjobban összerakott résznek (a második rész nálam azért jobb az elsőnél, mert tele van filmszerű és rendkívül jól összerakott jelenetekkel, amelyek közül jónéhány igencsak megindító). Ott van a felderítés a Makóval, amely rendkívül nagy szabadságérzetet biztosít (személy szerint én a Makót is imádom, nagyon élvezetes és fílinges vele az űrhegymászás és az irányíthatóságában sem találok semmi kivetnivalót). Személy szerint elvártam volna a harmadik részben egy (vagy több) tankos pályát, ahol a Makóval vagy Hammerheaddel (ízlés szerint) lehetett volna közlekedni. Erre ott is volt az utolsó londoni pálya például.
Az első részben vannak érdekességek, amelyek egyre inkább eltűntek a későbbi két részből. Például: ha meglátogattad a Citadelt, akkor szinte minden egyes alkalomkor történt valami érdekesség: először a hajódat meglátogatja egy Allience parancsnok, akinek nem szimpatikus a Normandy, pontosabban a ráköltött hatalmas összeg és nekünk kell elsímitani vele a dolgot. Vagy ott van az ismeretlen csaj esete, akit kiskorában elrabolt valamelyik idegen faj és vadállatként tartották, még beszélni sem tudott. Ő megtámadott egy őrt, elvette a fegyverét és fenyegetőzött. Nekünk kellett segíteni rajta. Ott vannak még a Councillel történő beszélgetések egyes küldetések után, ez ugyan megvan a második-harmadik részben is. A másodikban Timmel tudtunk beszélni, ami nem volt rossz, viszont a harmadikban örökké Hackettel kellett dumálni minden egyes küldetés után és mondandója lényege az esetek 99%-ban az volt, hogy "szép munka, még egy faj csatlakozott az ellenálláshoz. A Crucible építése most még gyorsabb lett, így tovább! Hackett out". A végén engem ez már rohadtul irritált személy szerint.
Azt már meg sem említem, hogy az első rész fejlődésrendszere szerintem magasan a legjobb. Az életed sem töltődik vissza mágikusan, használni kell az omni-gelt, de lehet a páncélba rakni élettöltő fejlesztést is akár. Nem logikus?
Nagyon is érezhető a játékok alatt a butítás!
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
mrhitoshi
veterán
válasz Ryder62 #5126 üzenetére
Egyetértek. Ez a War Assets is annyira idióta dolog.
Mikor már 6-odjára járom körbe egy huzamba a Citadelt, és még mindig mellékküldetésekkel volt tömve a Journey, akkor már a fejemet vertem a falba majdnem. Abban is egyet értek, hogy mi a frászért nem lehetett volna egy-egy jó kis küldetést csinálni a különböző fajok anya bolygóin. Ahogy mondtad: mikor az Elcor felkér hogy keressem meg a túlélőket, én is azt hittem, hogy na most. Erre kiderül, mi is volt valójában. Na akkor padlót fogtam.A csapattárs üggyel annyira nem értek egyet, mert szerintem jól ki lett ez találva, hogy vannak újak, vannak régiek, és a régiekkel tudod valamilyen szinten tartani a kapcsolatot, pl.: Miranda.
Az meg nekem is feltűnt, hogy a Galaxy Map-en ott vannak pontok, de nem jelöli őket semmi igazából, de mikor ráviszem a kurzort, egyből látszik, hogy ott van valami. Na ez undorító. Nem tudom, hogy Bug vagy direkt van így, de nem jó.
A keresgélés meg ugyan olyan elcseszett, mint a 2-ben a keresés.
(#5136) KubanitoS: Igen, én is mondtam már, hogy ahogy adták ki az újabb részeket, úgy veszett el a minőség sajnos.
Viszont az 1-ben nagyon idegesítő volt az, amikor a fegyver túlmelegedett, és akkor utána már nem is tudtad használni a küldetés alatt. Ez az egy dolog, ami nagyon felb@szott az 1-ben.[ Szerkesztve ]
PS4
-
FehérHolló
veterán
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Ryder62 #5218 üzenetére
Te olvastad félre. Azt írják hogy:
"A csapatom jelenleg a bolygóleírásokat vette kezelésbe, és itt is fölöttébb gyors ütemben haladunk, előzetes feltételezések szerint nagyjából másfél hét alatt végzünk a mostani szakasszal, ha tudjuk tartani a jelenlegi munkatempót."
Azaz a mostani szakasszal, a bolygóleírással végeznek.
Live-Die-Respawn
-
vitaro
senior tag
válasz Ryder62 #5345 üzenetére
Volt aki teljes arcplasztikát kapott. Matriarch Aethyta-t, Kellyt meg azt a riporternőt akit minden részben le lehetett ütni fel sem ismertem volna ha nem látom a nevüket vagy nem hallom a hangjukat.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz Ryder62 #5345 üzenetére
"Haver a me2-t kb 25-30-szor vitte végig. Azért az már nem semmi."
Nem kispályás
Még én is csak 12x vittem végig. Pedig nekem az abszolút kedvencem az első elektronikus formájú játékom (aka. kvarc játék ) óta, pedig elég hosszú utat jártam be és szinte minden platformon játszottam.Amúgy eddig a top listám így alakul:
1. Mass Effect 2
2. Mass Effect 1
3. Call of Duty: Modern Warfare
4. Half Life
5. Half Life 2
6. HL2 episode 2
7. Colin Mcrae 2
8. NFS: Carbon
9. NFS: Underground 2
10. Alone in the Dark (még a 486, P1-es korszakból)
11. Mass Effect 3 (csak ne, hogy lemaradjon )@Wizard of Oz ez nagyon kemény 402db piros, zöld, kék cup cake egy darabig ízlelgethetik a BW-nél csak, nehogy a torkukon akadjon
[ Szerkesztve ]
-
-
Polllen
nagyúr
válasz Ryder62 #5615 üzenetére
Ki hogy éli meg... Ha van egy jó film, aminek kritikán aluli a vége, nem nézem meg újra, mert tudom, hogy a vége pocsék. Ettől a játék még élvezhető, csak sokat levon az élvezetből. Néhány embernél túl sokat.
A végén a kölyök amúgy azt mondja arról álmodik, hogy kijut a világűrbe... Ha nem kapna KO-t a teljes ismert világ, akkor nem álom, hanem természetes lenne az űrutazás...
[ Szerkesztve ]
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz Ryder62 #5615 üzenetére
Azért gondolja úgy mindenki, hogy törmelék lett az összes rendszerből ahol relé van mert eddig nem láttál még olyat, hogy egy relé bármilyen károkozás nélkül elpusztul. Tehát addig amíg legalább egy kodex bejegyzés nem állít mást ez a logikus következtetés.
Amúgy valami hasonlót éreztem én is miután végigvittem. Ez a játék nincs befejezve, nincs kellőképpen kidolgozva, és végképp nem lett rendesen letesztelve. Én kicsit meg is lepődtem a játékmenet közben (még a vége előtt), hogy mennyi 3D modell render hiba van mert az előzőekben nem volt ennyi. Ok ott is volt, a ME2-ben pl a Jacob loyality-n ahol jön a heavymech ott van középen egy pálma fa és akörül rejtélyes módon fel lehet ragadni a nagy semmire kb egy doboz magasságban, van egy hasonló az egyik hajós mellék küldetésen ott egy irányítópultnál lehet a semmire felragadni. De a ME3-ban rengeteg félre renderelt objektum van. A legtöbb általában az ajtó nyílásoknál és korlátoknál van. Egész egyszerűen rosszul pozicionálták a képet a modellhez képest, vagy vannak azok a vicces részek ahol nem fordulsz el a lövés irányába és lősz balra Shep meg jobbra néz vagy a pilótafülkében ragadás, ha Joker és EDI között állsz meg, stb... nem is folytatom mert annyi van, hogy holnapra sem érnék a végére, de ettől függetlenül én is lenyugodtam annyira, hogy végigvigyem még jó néhányszor különböző kasztokkal meg Femshep-el, persze annyi időt már nem szánok rá mint először így az Insanity-t vissza vettem Hardcore-ra és agyon mod-oltam a Coalesced.bin-t pl.: töröltem a fejlesztések, (default)fegyverek, pajzsok játékmenet függőségét, beledobtam egy givexp-t, hogy a kezdettől 60-as szintű legyek, beletettem egy giveparagon/renegade-et, felnyomtam az Alliance asset-ek kezdőértékét, hogy elérhető legyen az 5000+ EMS multi nélkül is
Asszem csak ennyit változtattam rajta , mert a pénz mennyiségét a save editorral szoktam átírni, de lehet még azt is beteszem a coalesced.bin-be mert úgy gyorsabb. Meg keresgélek még, hátha azóta van már mod a bonusz fegyverekhez is plot függetlenítés, csak eddig még nem volt mert azt más fájl tárolja és kibontani ugyan ki lehet de visszacsomagolni már nem.Ezzel szemben a ME1-ben és 2-ben nem mod-oltam ennyit az 1-ben semmit, a 2-ben meg a gyorsabb játékmenet miatt a töltőképernyőket tüntettem el és a fegyverek sebzését állítottam erősebbre.
[ Szerkesztve ]
-
leviske
veterán
válasz Ryder62 #6584 üzenetére
Szépen lassan csak kiderül, hogy mekkora szr lett valójában az EGÉSZ játék. Nagyon érdekes, hogy ezzel szemben a 2010-es év játéka, azaz a ME2 meg a fő sztoriszál szintjén negyede annyi környezetet nem mutatott fel, mint a harmadik rész, mégis mindenki ejakulált a játékélménytől.
Tény, hogy nem lett telerakva akkora valós epic pillanatokkal a játék, mint amit sokan vártak volna a trilógia befejezése alkalmából, de úgy gondolom, hogy korrekt munka lett, ami olyan kisebb kiegészítésekre szorul, amit az EXC DLC bőven foltozni tud.
MÁS: Reméltem, hogy a Victory pack mindenféleképp új karaktert ad, elég szomorú, hogy végül én is Vanguardot kaptam, ami már megvolt.
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz Ryder62 #6594 üzenetére
Nincs olyan, hogy kevés idő meg sürgetés csak maximum kevés erőforrás, az erőforrások nem megfelelő használata, és/vagy hozzá nem értő gárda aki azért is meg akarja csinálni mert, ha másnak is megy akkor nekem miért nem menne alapon.
A BW-nél az utolsó nem igaz mert láttuk már, hogy képesek sokkal jobbra is, itt az erőforrások ész nélküli használata pl: hatalmas mozifilmeket megszégyenítő reklám kampány és az e miatt keletkezett erőforráshiány (amit még tovább rontott a kiszivárgott Alpha/Beta demo és a forgatókönyv) okozta a gondokat. Abban a pillanatban, hogy kiszivárogtak a dolgok, nem az agresszív reklámkampányt kellett volna finanszírozni, hanem azt a pénzt és emberi erőforrást átcsoportosítani a fejlesztésbe, hogy elég legyen az idő megváltoztatni a sztorit és azt kellő odafigyeléssel le is lehessen programozni.
Vagy az EA-nek kellett volna észrevennie, hogy emelni kéne a keretösszegen mert ez így nem lesz meg. -
válasz Ryder62 #6613 üzenetére
Volt azért fejlődés is, mint például az, hogy beállítás szerint lekerültek a sisakok a társalgások idejére. A második részben elég fura volt, hogy Liara körbenyalta a gázszűrőket a sisakomon mikor megörült nekem az Illium-on.
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox tulajok OFF topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Renault, Dacia topik
- Autós topik
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Anime filmek és sorozatok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- 242 millió dolláros szabadalomsértési ügybe keveredett a Microsoft Cortanája
- Dacia topic
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Macbook Pro 16 M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.augusztus 4.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
- Asus V8460 Ultra ( Geforce 4 Ti 4600 )
- HP Prodesk 600 G5 DM, Tiny i5-9500T , 8-16GB DDR4 , 256GB NvME , 2 év gari , AAM számla
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest