- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Windows CE fórum
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- iPhone topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Mobilarena
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
KubanitoS
veterán
válasz
Ryder62 #5126 üzenetére
Pontosan. Nagyon jól leírtad a lényeget. Szerintem a három játék közül a harmadik van leginkább lebutítva és ennélfogva szerintem a legrosszabb rész a sorozatban (és most a befejezést figyelmen kívül hagytam!).
Persze nem szabad egetrengető dolgokra gondolni. Százalékokra lebontva sacc/kábé mondjuk: ME 92% - ME2 95% - ME3 88%.
Most hogy elkezdtem a Mass Effect 1-et ismét, nagyon szembetűnő, hogy minőségileg mennyire toppon van. Őszintén szólva nekem az első rész tűnik a legjobban összerakott résznek (a második rész nálam azért jobb az elsőnél, mert tele van filmszerű és rendkívül jól összerakott jelenetekkel, amelyek közül jónéhány igencsak megindító). Ott van a felderítés a Makóval, amely rendkívül nagy szabadságérzetet biztosít (személy szerint én a Makót is imádom, nagyon élvezetes és fílinges vele az űrhegymászás és az irányíthatóságában sem találok semmi kivetnivalót). Személy szerint elvártam volna a harmadik részben egy (vagy több) tankos pályát, ahol a Makóval vagy Hammerheaddel (ízlés szerint) lehetett volna közlekedni. Erre ott is volt az utolsó londoni pálya például.
Az első részben vannak érdekességek, amelyek egyre inkább eltűntek a későbbi két részből. Például: ha meglátogattad a Citadelt, akkor szinte minden egyes alkalomkor történt valami érdekesség: először a hajódat meglátogatja egy Allience parancsnok, akinek nem szimpatikus a Normandy, pontosabban a ráköltött hatalmas összeg és nekünk kell elsímitani vele a dolgot. Vagy ott van az ismeretlen csaj esete, akit kiskorában elrabolt valamelyik idegen faj és vadállatként tartották, még beszélni sem tudott. Ő megtámadott egy őrt, elvette a fegyverét és fenyegetőzött. Nekünk kellett segíteni rajta. Ott vannak még a Councillel történő beszélgetések egyes küldetések után, ez ugyan megvan a második-harmadik részben is. A másodikban Timmel tudtunk beszélni, ami nem volt rossz, viszont a harmadikban örökké Hackettel kellett dumálni minden egyes küldetés után és mondandója lényege az esetek 99%-ban az volt, hogy "szép munka, még egy faj csatlakozott az ellenálláshoz. A Crucible építése most még gyorsabb lett, így tovább! Hackett out". A végén engem ez már rohadtul irritált személy szerint.
Azt már meg sem említem, hogy az első rész fejlődésrendszere szerintem magasan a legjobb. Az életed sem töltődik vissza mágikusan, használni kell az omni-gelt, de lehet a páncélba rakni élettöltő fejlesztést is akár. Nem logikus?
Nagyon is érezhető a játékok alatt a butítás!
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.