Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Eli_Stone

    aktív tag

    válasz Ryder62 #5615 üzenetére

    Azért gondolja úgy mindenki, hogy törmelék lett az összes rendszerből ahol relé van mert eddig nem láttál még olyat, hogy egy relé bármilyen károkozás nélkül elpusztul. Tehát addig amíg legalább egy kodex bejegyzés nem állít mást ez a logikus következtetés.

    Amúgy valami hasonlót éreztem én is miután végigvittem. Ez a játék nincs befejezve, nincs kellőképpen kidolgozva, és végképp nem lett rendesen letesztelve. Én kicsit meg is lepődtem a játékmenet közben (még a vége előtt), hogy mennyi 3D modell render hiba van mert az előzőekben nem volt ennyi. Ok ott is volt, a ME2-ben pl a Jacob loyality-n ahol jön a heavymech ott van középen egy pálma fa és akörül rejtélyes módon fel lehet ragadni a nagy semmire kb egy doboz magasságban, van egy hasonló az egyik hajós mellék küldetésen ott egy irányítópultnál lehet a semmire felragadni. De a ME3-ban rengeteg félre renderelt objektum van. A legtöbb általában az ajtó nyílásoknál és korlátoknál van. Egész egyszerűen rosszul pozicionálták a képet a modellhez képest, vagy vannak azok a vicces részek ahol nem fordulsz el a lövés irányába :D és lősz balra Shep meg jobbra néz :D vagy a pilótafülkében ragadás, ha Joker és EDI között állsz meg, stb... nem is folytatom mert annyi van, hogy holnapra sem érnék a végére, de ettől függetlenül én is lenyugodtam annyira, hogy végigvigyem még jó néhányszor különböző kasztokkal meg Femshep-el, persze annyi időt már nem szánok rá mint először így az Insanity-t vissza vettem Hardcore-ra és agyon mod-oltam a Coalesced.bin-t pl.: töröltem a fejlesztések, (default)fegyverek, pajzsok játékmenet függőségét, beledobtam egy givexp-t, hogy a kezdettől 60-as szintű legyek, beletettem egy giveparagon/renegade-et, felnyomtam az Alliance asset-ek kezdőértékét, hogy elérhető legyen az 5000+ EMS multi nélkül is
    Asszem csak ennyit változtattam rajta :D, mert a pénz mennyiségét a save editorral szoktam átírni, de lehet még azt is beteszem a coalesced.bin-be mert úgy gyorsabb. Meg keresgélek még, hátha azóta van már mod a bonusz fegyverekhez is plot függetlenítés, csak eddig még nem volt mert azt más fájl tárolja és kibontani ugyan ki lehet de visszacsomagolni már nem.

    Ezzel szemben a ME1-ben és 2-ben nem mod-oltam ennyit az 1-ben semmit, a 2-ben meg a gyorsabb játékmenet miatt a töltőképernyőket tüntettem el és a fegyverek sebzését állítottam erősebbre. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák