Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ryder62

    őstag

    válasz mrhitoshi #6609 üzenetére

    A ME2-ben is az Afterlife tömve volt bábukkal. Ott sorakoztak a felsőbb szinteken. Egész közel is lehet menni, kicsit sem feltűnő a mozdulatlanságuk, meg egyszínűségük.
    A másik az említett papír figurák amik ugyan mozognak de pont azért tűnnek ki mert annyira darabos a mozgásuk sőt szép pixelesek, recés élűek ( tegyél rá AA-t haha XD ) még távolról is.
    Ezek nagyon amatőr munkák, egy félét kellett volna csinálni: Vettek volna egy NPC-t lefagyasztják, beállítják mozdulatlanra egy adott pozícióba, kicsit homályosítják a textúráit és tádám, kész is egy bábú ami távolról tényleg npc-nek nézz ki, max nem mozog, tárgyként viselkedne a pályán.
    És mivel tárgyként kezelné viszonylag sokat le lehetett volna pakolni egy helyre. Gondolom az NPC-k mozgása és kidolgozottsága, és animációja okozz csak gondot egy xy szám felett.
    Ami megint hülyeség mert a ME3-ban a club a citadelen, vagy az Afterlife a 2-ben tömve volt npc-vel. Akkor egy olyan pályára miért nem tudtak egy Female turiant tenni például, ahol alig van karakter?

    Sztem az alapvető dolog hogy lusták. Minden játék fejlesztő lusta ha olyan dologról van szó hogy változatosság. Sok játékban van az a jelenség hogy pl egy adott tárgy csak egy féle képen nézz ki. Mert csak egy model van. Egy fajta textúrával. Csak sokszor vissza üt. Vagy ha van is több féle idiótán alkalmazzák ( ME2, Thane küldije, bevezető videó: Repülünk a Dantius tornyok felé és egy kicsit sem szembetűnő hogy minden légiautó piros és egyféle képen nézz ki. ) Mondjuk a játékban ezek a járművek több színben tündökölnek (piros pont) de viszont egy modell van csak (fekete pont)

Új hozzászólás Aktív témák