Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s4tch

    veterán

    válasz Dorian #85628 üzenetére

    Míg Toyotám volt, azt rendszerint márkaszervizbe hordtam bőven a garancia lejárta után is. Kb. 10-15%-kal volt drágább, mint egy maszek, és az alkatrész egész olcsó volt, ha nagy ritkán kellett valami (jellemzően szűrők, fékbetétek; egyszer romlott el gyújtótrafó, de az ~10 rongy volt, nem nagy tétel). Egyszer csalódtam bennük, elmondtam, igazat adtak, rendeztük. Ha újra Toyotám lesz, ismét hozzájuk fogok járni.

    A mostani Hondát maszekhoz hordom, nincs megbízható gyári szerviz a közelben. Általában ugyanahhoz a sráchoz viszem, aki anno a Toyotámat szerelte, amíg a márkaszervizben dolgozott. Ezzel szívtam már másik szerelővel, amikor a bejáratott arc nem ért rá: maszek, ismerős ismerőse. Kuplungszerkezet-csere után rosszul szerelte vissza a sebességérzékelő szenzort (eleve ki sem kellett volna szedni...), és a kuplungszerkezet bedarálta az alkatrész utolsó fél centijét, gyönyörű látvány volt. Gratuláltam a művelethez. Ugyanez a társaság talpas gömbfej csere után nem húzott le egy csavart, életveszély lett az autó. Ismét gratuláltam, soha többet nem megyek hozzájuk ezzel a kocsival. Suzuki, Fiat, Opel, VW csoport és pár gyakoribb márka gyakran forog náluk, rutinos banda, de Hondát még nem láttak, ne rajtam gyakoroljanak.

Új hozzászólás Aktív témák