- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Mobil flották
- Végre bemutatkozott a Pixel 8 és a Pixel 8 Pro
- Sony Xperia 5 V - kell-e nekünk zoom?
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Dragon Age: Inquisition – Game of the Year Edition
gp A fullos kiadás tartalmazza az alapjáték mellett az összes nagy DLC-t is.
-
Oracle szervereket akar Musk AI-cége
it A jelentések szerint egy 10 milliárd dolláros üzlet keretében bérelnék az Oracle szervereit.
-
A Galaxy A73 is telepítheti a One UI 6.1-et
ma Amennyiben rendelkezik ehhez szükséges 2,6 GB szabad tárhellyel.
Aktív témák
-
tibi666
senior tag
válasz MPowerPH #11443 üzenetére
massa jó, de hullámzó a teljesítménye. kimi úgyszintén, és ő hajlamos volt a bealvásra. egyikük sem igazi húzóember, akire futamról futamra építeni lehetne. a ferrarinál most a pilótakérdés letudva, az autó is rendben van, most már a vezérkarban, a döntéshozóknál kéne tisztogatni és rövid úton csúcsra érhetnének.
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #11456 üzenetére
Amúgy valszeg Alonso-val tényleg nem fordult volna elő ugyanez mert ő beállt volna a belső ívre és megpróbálta volna kifékezni a célegyenes végén csak Petrov ehhez még túlságosan n00b.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
7Heads Drago
veterán
válasz MPowerPH #11449 üzenetére
Szabályzat: [link]
b) Overtaking, according to the circumstances, may be carried
out on either the right or the left.
However, manoeuvres liable to hinder other drivers, such
more than one change of direction to defend a position,
deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or
any other abnormal change of direction, are strictly prohibited.
Any driver who appears guilty of any of the above offences will
be reported to the stewards of the meeting.
De én nem tudok angolul.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz MPowerPH #11470 üzenetére
Ahogy én értelmeztem. Nincs benne konkrétum hogy aki elköveti az milyen büntit érdemel. Ez a stewardok-ra van bízva. És mivel a Meki és a Renault között rendesen van erő különbség talán csak idő kérdése lett volna amúgy is az előzés. Ugyanez egy Ferrari-nál (valaki ezt emlegette) a kis időkülönbségek végett sokkal egyértelműben mutat a súlyosabb bünti felé. Mivel máshogy nem nagyon sikerülhetne neki megtartani a helyét.
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz MPowerPH #11467 üzenetére
Mondtam, Alonso jó versenyző, de egyrészt nekem nem szimpatikus, másrészt, nem annyival jobb, hogy Massa-t mellette senkinek nézzék.
Egyébként, szerintem ha tavaly nem lett volna a ringen a baleset, legrosszabb esetben második lett volna Button mögött.Tény, Alonso-nak vannak érdemei, ugye a 2 vb, de Massa meg mindig csak kisöcsi tudott lenni, mert a nagy nevek, akik mellette voltak, megfojtották.
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #11467 üzenetére
Örülök. Aki előzni akar annak egy idő után talán ki is kellene vágni a szélárnyékból ahhoz hogy előzni tudjon.
Vitaly Petrov:
"A verseny első fele rendkívül szórakoztató volt számomra. Sokat harcoltam és előzgettem. Az egyik legélvezetesebb számomra a Lewis Hamilton elleni csata volt. Férfias volt.
Sajnos a verseny közepén meg kellett állnom. A sebességváltóval akadtak problémák. Csalódott vagyok, hogy kiestem, de újabb tapasztalatokat gyűjtöttem és számomra ez is nagyon fontos. Ez segít nekem abban, hogy a következő versenyen még jobb legyek."
Ennyit erről. Az ügy nagytudású Palik és a "fujj Hamilton" tábornak köszönhetően lett így felfújva.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #11467 üzenetére
Nézd meg az idei évet. Első futam, Massa kikapott, duzzogott is. Második futam, egy jó rajt, és semmi több. Végig szerencsétlenkedte a futamot, a végén Alonsonak megtiltották, hogy támadja, aki az !!!utcsó!!! helyről zárkózott fel mögé. A mai futamon meg megint semmit nem mutatott, nagy nehezen elment Button mellett, és ennyi. Alonso egy kezdetektől kezdve döglődő autóval tartotta vele a lépést. Akkor miről beszélünk?
1. futamon Massának köszönheti Alonso, hogy elé került, mert ha nem tartja fel a hátul lévőket, akkor Massa befordul 2.-nak, Alonso meg 3.-4. helyen. Onnantól meg semmivel nem volt lassabb Massa, mint Alonso.
2. futamon Massa tudott esőben rajtolni, Alonso nem.. Akkor miről beszélünk?(hogy téged idézzelek) Alonso olyan marha jó pilóta Massával szemben, akkor mért nem előzte meg? Hol mondta a csapat a fülére Alonsonak, hogy "nehogy meg merd előzni"? Már csak azért se, mert ez szabálytalan is..
3. futam Alonso volt az isten, mert szar kocsival jobb volt Massánál. Előzze meg, ennyi az egész. Azt meg had ne mondjam, hogy megint Alonso rajtolt előbbről, és megint Massa fordult előbb..[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
hunnylander
őstag
válasz MPowerPH #11506 üzenetére
Akkor is vétett a szabályok ellen, adjunk neki +25 mp-et?
Totál egyforma szigor azzal, ha Hamiltonnak is áthajtást adtál volna.
Miért csak Hamiltont akarod a joggyakorlat, precedensek és szabályalkalmazással ellentétes szigorral sújtani?
(#11510) gempula: Csakhogy te nem értesz hozzá, nem a te felelősséged és még csak nem is vagy elfogulatlan, amire az utal, hogy a szabályalkalmazási gyakorlattal ellentétesen ítélkeznél, holott a precedenseket te is ismerheted.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #11509 üzenetére
Annyira nagyon jó, hogy te a ferrari bennfentes embere vagy, és emellett ráadásul Alonso puszipalytása, hogy állandóan olyan dolgokkal dobálózol, amiről halvány lila fingod nem lehet.
Csak hogy érthető legyen, majd ha adsz nekem egy bizonyítékot arra a dologra, hogy "előzni a Ferrari nem engedte", valamint ha bemutatod nekem személyesen Alonsot, hogy tőle tudod, hogy hol és mire lehet/lett volna képes, akkor mindent elhiszek, amit mondasz. Addig csak találgatás, és a te meglátásod az egész.
De akkor maradjunk annál a felvetésénél, amit mondasz, hogy Alonso a király, Massa meg egy nagy 0.. és? Ha nézzük a VB döntőt mondjuk, ahol az egyik csapat űberkirályul játszik, minden a helyén, nagyszerű passzok, cserébe a másik meg rúg 3 gólt nekik, akkor mire mentek vele? Naugye..
Egyszerű az egész, ha Alonso annyival jobb, akkor menjen ő elöl, és ne Massa, előzze meg, hagyja ott. Ennyi az egész. Nem tudta(és ne gyere megint azzal, hogy a ferrari nem engedte, mert ez egy nagy hülyeség, úgy ahogy van). Az nem válasz, hogy engedje el. Ugyan mért? Verseny van, majd hülye lenne.Az meg hogy a rajt nem számít, az nem érdem Massának.. hát ha te mondod, csakhogy ha Alonso tudott volna úgy rajtolni, hogy Massa 2 hellyel hátrébbről nem hagyja ott(és a rajt után még egy McLaren is volt köztük), akkor most nem lenne miről beszélni. De ha nem is ezt nézzük mert most gond volt a kocsival, akkor nézhetjük az első futamot, ahol ha Massa nem tartja fel a többieket azzal, hogy kiment kívülre, és így el tudott menni Alonso belül, hanem szépen elfordul másodiknak, akkor még 2-en legalább szintén befordulnak Alonso előtt..
Innentől részemről befejeztem, mert látom neked semmi másra nem megy ki az egész, mint hogy lehúzd Massát, amennyire lehet. Én magam részéről egy szóval nem mondtam, hogy Alonso rossz, csak azt, hogy Massa sem, de látom neked tökmindegy, mert úgyis neked van igazad..
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #11515 üzenetére
Tiszta szégyen, hogy mégis Massa vezeti a VB-t, de tényleg
Itt meg tök jó, hogy saját magadnak mondasz ellen, a ferrari hozta ide Alonsot, hogy vigye a csapatot, de szintén szerinted a ferrari nem engedi a "sokkal gyorsabb" Alonsót előzniÉs kell is neki, hogy időmérőn megverje, mert rajtnál ugyis visszakapja
Ez már teljesen komolytalan. Szerintem vedd le az Alonso szemüveged, és úgy olvasd vissza a dolgokat. Kicsit erősnek érzem, hogy mindenkinél jobban tudsz mindent, még a ferrari csapatnál is.
Have a nice day
Everybody lies.
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #11512 üzenetére
Egyszer? A legelején ahogy észleli a veszélyt lehúzza jobbra aztán hirtelen vissza majd hirtelen megint jobbra de akkor már ott van MS így visszarántja. Mivel messze nem olyan széles ott az aszfalt mint Sepang-ban a célegyeneseben ezért annyira nem látványos de a lényeg ugyanaz.
A második és harmadik esetben valóban nincs cikázás viszont cserébe kb ötször olyan veszélyesek mert könnyen felszállhat a hátulról érkező. Ergo ha a cikázásért instant áthajtásos járna akkor az ilyenekért is.
Motion_Blur:
Nagyon hasonlót én sem találtam, talán a Hill-es eset hasonlít rá leginkább. Elsősorban azért linkeltem őket mert szerintem fajsúlyukban nagyjából megegyeznek az aktuális esettel és komolyabb büntetés egyik után sem járt. Ergo aki habzó szájjal büntetés után veri az asztalt az előbb nézzen szét a múltban egy kicsit. A többit meg majd az érintettek megbeszélik a versenyzői ülésen.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #11929 üzenetére
Nem volt megállapodás csak a nyugdíjas egylet kérte ezt de Whiting beintett nekik.
A szabályozás az FIA kódex szerint történik és nem a GPDA megállapodásai szerint. A GPDA egy nudli. Nincs is mindenki benne. MS is csak nagy unszolásra lépett be most hogy visszajött.
"Hiába próbáljátok itt védeni, ha legközelebb disznólkodik, megy higgadni a boxba."
Majd akkor megy a boxba ha úgy ítélik meg vagy ha olyat csinál amire feketén-fehéren le van írva hogy ez a szankció.
"Nem véletlenül a pilótáknak se tetszett, és nem véletlenül volt egy megállapodásuk."
Jó pár pilóta nem talált ebben semmi kivetnivalót páran meg pampogtak.
"A végén csak nekünk lett igazunk ezzel kapcsolatban."
Konkrétan miben?
Peat:
Hamilton ha egyszer odaér mögé akkor valszeg ki fog vágni majd, hogy elmenjen mellette és nem fog utánfutót játszani.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Peat;)
veterán
válasz MPowerPH #11932 üzenetére
Lehet velem van a baj, de engem totál nem zavarnak. A Virgin még Mercit is előzött.
Ők egy más kategória: azzal a költségvetéssel jöttek és építettek fel csapatot amihez a régi csapatok csak 1-2 év múlva fognak alkalmazkodni. Papíron is más versenykategóriát képviselnek, de legalább jövőre már a költségvetés az autó fejlesztésre fog menni. Nem kell embereket összecsábítani, kamionokat venni, FIA-t lefizetni, ezernyi dolog.
Barcelonában lesz érdemes megnézni, hogy mit jelent náluk a fejlesztés, nekem a HRT a fekete ló, belőlük nem tudom kinézni hogy előbbre jutnak. -
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #12090 üzenetére
Azt tudom hogy téged rohadtul nem érdekelnek a szabályok. Sajnos nem is ismered őket úgy látszik. Téged pár kollégával együtt csak az érdekel hogy minden futamon minél többször büntessék meg Hamilton-t.
Valóban nem véletlenül lesz kivizsgálva. Vettel majd megkapja a büntetését ha bűnösnek találják.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #12094 üzenetére
Ja, és hol ment volna máshol ha Vettel odaszorította?
Mondjuk vicces hogy a szabályok ismeretének teljes hiányában köpködöd folyamatosan a szabálytalan jelzőt.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #12197 üzenetére
Hamilton bemenetele a pit-be:
1:
Azért rántotta későn mégis kerékcserére az autót, mert látta hogy mögüle Alonso kimegy (sztem!)...és amíg nem szembe megy a menetiránnyal addig ezzel (egyenlőre) nincs baj...a szembe megy már lehet hogy onnan érvényes hogy max a merőleges fér még bele.
2:
Amikor Vettel-l együtt mentek ki, akkor ám Hamilton volt az elől haladó(!) Vettel bement mellé, de ő még egyenlőre támadó volt abban a helyzetben, és mivel Hamilton is úgy döntött hogy kimegy ezért adódott a szitu, de nem volt benne pozíciószerzés.
Nem úgy mint Alonso esetében, viszont nekem még az is belefért...bár sztem erre hamarosan érkezik egy szabálymódosítás.Amikor Hamilton és Vettel együtt jöttek ki, akkor az egyébként elég ártatlan szitu volt, csak látványos...mivel a McLaren kicsit elcseszte a kerékcserét (értsd. lassú volt szvsz), kapkodva engedték ki Hamilton-t, ő pedig kapkodva gyorsított ki, ezért megcsúszott a felfestésen.
Előzni nem előzhet, hisz speed limiter alatt mennek, akár szorítja Vettel akár nem, Hamilton ott már vesztes pozícióban volt.[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz MPowerPH #12232 üzenetére
Azt is visszanéztem még a verseny alatt, amikor leadták lassítva a belső kameráját, én azt még pluszba belassítottam, és egyértelműen először megmozdul az autója, aztán kialszik a lámpa. Minimális az időkülönbség, de mindenképpen a megmozdulása van előbb.
De ez azért nem meglepő, lévén, hogy meg is büntették miatta, és ahogy már írtátok, a versenybíráknak nyilván megvan a felszerelésük ahhoz, hogy tutira ítéljenek róla. -
sekli
addikt
-
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #12257 üzenetére
Vizsgálják is..
És? Kérdeztem én, hogy ki hol végzett? Nem, meg is írtam, hogy Massa nincs formában, de:
1. Marha sportszerűtlen volt ez Alonsotol, és nem csak én vélem így, hisz vizsgálják az esetet. Nem mondom, hogy büntetni kell érte, de ezt nem így kéne csinálni
2. Ha annyival jobb Alonso, és ezt most megtehette, ergo vagy nincs csapatutasítás, hogy ugyan ne előzd már meg a csapattársat, vagy ha van akkor ezt most így megszeghette, akkor nonszensz az a magyarázat az előző futamoknál, amit itt jópáran hajtogattak, hogy "Alonso Massa miatt szív, mert nem előzheti meg". És itt a pont.
Ha annyival jobb, akkor menjen, mert akkor meg tudja fogni a pályán is. Tudod nem elég gyorsnak lenni, előzni is tudni kell, ha tud, akkor meg nem kell attól félni, hogy kilöki, és vonatozni mögötte. Ennyi.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
MODERÁTOR
válasz MPowerPH #12267 üzenetére
Mint írtam, vizsgálják is az Alonso-Massa, és a Vettel-Hamilton dolgot is. Fentebb már linkelve volt, nézd vissza.
A Kínai Nagydíj után a sportfelügyelők, akiknek a munkáját a hétvégén versenyzőként Alex Wurz segíti, nem csak Lewis Hamiltont és Sebastian Vettelt, hanem Fernando Alonsót és Felipe Massát is kihallgatták.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
-
hunnylander
őstag
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #12284 üzenetére
Hát akkor írd meg nekik hogy te mint Hamilton antidrukker felháborítónak tartod hogy nem jár mindenért automatikusan stop and go. Biztos megfontolják majd.
"Mindennek van határa, szerintem azt ő már átlépte az előző és a mostani futammal együtt."
Szerinted... csak hogy a te véleményed ezekben a döntésekben szerencsére egyáltalán nem számít.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
ronaldo
őstag
válasz MPowerPH #12244 üzenetére
Massa van bepöccenve? Vonatozott Alonso az elmúlt futamokon (részben önhibáján kívül) a brazil mögött, ami azon kívül hogy mindkét Ferrari csúszott visszafelé, más célt nem szolgált. Vagy ott van ausztrália, ahol ha nincs Alonso, akkor egészen más a sorrend, hisz csak ő tudta megfogni hamiltont.
Szerintem ha Massa tükörbe néz, belátja, hogy ennyi már kijárt neki.
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #12294 üzenetére
Majd idővel fordul a kocka. Hosszú a szezon.
Azzal tisztában vagyok hogy az ellentéted vagyok... szerencsére. Ismerem az F1 szabályait ráadásul nem vagyok se dilettáns se jós és még csak BMW-vel sem kelek és nem is fekszek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen