- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- MG5 menetpróba
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Note-os lett a 2024-es Moto G Stylus
Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Enduro változatot kapott a Mobvoi TicWatch Pro 5
ma WearOS 3.5 rendszerrel és kettős FSTN és AMOLED kijelzővel érkezik az új modell.
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #48889 üzenetére
Jó, hát ezért tart ott most az F1 is, ahol tart. Régen ilyenből nem csináltak ügyet, voltak is izgalmas csaták. Ha nektek ez kell...
Egyébként pedig a versenyigazgatás/sportbírák feladata továbbra is a kiintés, addig a pilóta azt csinál, amit akar. Ilyenkor kék zászlózni kellene neki, hogy engedje el a mögötte érkezőket, ha nem is egyből black flag -et kap. Mielőtt vitába szállnál, sportbíró voltam pár évig, és ez a szabály. Én viszont nem láttam sehol sem kék zászlót.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #48920 üzenetére
16 éves kölök, bizonyítani akar mint mindenki más... ha nincs belőle bukás és végig csinálja hátsó szárny nélkül akkor most mindenki tapsolna neki. Persze hülyeség volt az alagút után így levédeni a teljes pályát, de azért nem tudom elítélni mert saját magától nem adta fel a futamot.
Hamilton kiállt volna anno? Nem hiszem..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #48920 üzenetére
Mi az hogy egy csomó idő, mire utasítást kapnak? Fönt a versenybírák egy pár másodperc alatt eldöntik, hogy ez így veszélyes, és ki kell szedni onnan. Rádión megy a posztokra az info, hogy kék zászló a veszélyes autónak, és már nem nyomhatja az alagútban. Tehát a balesetet követően a Rascasse után már simán zászlózhattak volna neki. Nem tették meg.
Nem hibáztatható a versenyző. Neki az a dolga, hogy versenyezzen, amíg nem intik ki, és a csapat nem szól rá, addig versenyben van. Le a kalappal előtte. Ez nem óvoda...mod: dehogy hülyeség, ez ilyenkor a szabályos forma, minden futam előtt végig kellett anno hallgatnom. Ezt a srácot azonnal kék zászlózni kellett volna, de sehol nem láttam, hogy villogott volna a lámpa.
Ahogy Motion is mondja.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #48929 üzenetére
Nem láttam a futamot, azaz az előzményeket, mennyit ment szárny nélkül a crash előtt? Mintha azt olvastam volna hogy 4-5 kört.. én ebből indultam ki, hogy ha ennyit meg tudott csinálni, anélkül hogy kiintették volna és hogy megtörte volna akkor be tudta volna fejezni a futamot, persze ha nem viszi túlzásba a védekezést
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
-Mike-
addikt
-
Peat;)
veterán
válasz #70869248 #49162 üzenetére
Kezd kicsit olyan lenni mint a Tour de France, csak nem saját maguk hanem a gumik állapotát nézik. Én nem szeretnék több négykerekű TdF-ot nézni. Igazából fene se tudja melyik autó mire képes, mert csak időmérőn egy körön számít hogy a határon mire képesek de ott is szemmel láthatólag a legjobb mechanikus beállítás a döntő és nem az aero/motorbeállítás. Jelenleg az a fontosabb hogy a középtartományban mennyire következetesek az autók, egy autósportban ez elég fura megközelítés. Ráadásul totálisan feleslegesség teszi pl a Kers alkalmazását. Schumival én teljesen egyet értek, ez már túlzás. De sajnos a csapatok közül is sokan preferálják a mostani rendszert.
-
#70869248
törölt tag
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #49181 üzenetére
Ez egy jó kép szerintem:
Ez alapján Schumacher jobban bent volt Grosjean mellett mint azt eddig gondoltam, szal innen már nem volt visszaút.. Alonsonak kellett volna (a többiek szempontjából) besorolni Hamilton mögé és akkor mindenki elfért volna.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
stvnppp
senior tag
válasz #70869248 #49421 üzenetére
Amit írtál, az 2006 Suzuka volt, amikor még a vbért küzdött, de műszaki hiba miatt feladni kényszerült a versenyt és a vbt is, utána már matematikai esélye sem nagyon volt. A legrosszabb az volt hogy előtte meg évekig semmi műszaki gondja nem volt csakígy pályája végén pont a vb harcban. A másik pedig 2006 Sao Paolo volt, ott már nem volt esélye vbért menni azért mutatott be akkora örömautózást mert mindegy volt neki. Fisichella csak egy előzésnél rosszul tért vissza az ívre, semmi szándékossag nem volt a gumihasításban...
-
lenox
veterán
Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Android játékok topikja
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Főzőcskés topic
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Diablo IV
- Apple notebookok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- BMW topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest