- Netfone
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Android szakmai topik
- Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
Aktív témák
-
Sundesz
őstag
válasz MPowerPH #48874 üzenetére
Én sem gondolom cikázásnak az esetet, csak arra reflektáltam, hogy a kommentátor már az élő adásban is wavingezett, aztána visszajátszás után is arra jutott, hogy több irányváltás történt. De mondom, szerintem sima ráfutásos baleset, esetleg csak abba lehet belekötni, hogy miért védekezett szárny nélkül.
Hörcsög Powa'
-
stvnppp
senior tag
válasz MPowerPH #48874 üzenetére
Azt csak azért írtam, hogy látszik, hogy nem értjük meg egymást, és hogy abból szokott lenni a baj...
Amúgy még annyit az esethez, hogy szerintem a pilótának kell ilyenkor észlelnie, hogy veszélyes, amit csinál, black flaget nem szoktak csak úgy fél kör alatt kiosztani, hiszen az a legdurvább büntetés.
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #48871 üzenetére
tökös?!
simán felpofoznám a rommá tört kocsi szerelőjeként.
1: törlesztésnek nincs helye a versenypályán.
2: vagy jóval hamarabb fékez, vagy elszáll a normál féktávon.
3: mégis mit szeretett volna? még 7 kört kivédekezni hátsó szárny nélkül?
..sok értelme volt betenni a másik elé az autóját, mindenki megúszta, de az az autó nullára tört.
c/p:
Azt egész biztos hogy ő tette, hogy behúzta a másik elé az autóját...
már az alagútban fel kellett volna adja a pozíciót és onnan arra utazni hogy el tudjanak menni mellette.
A versenye már menthetetlen volt a hiányzó hátsó szárnya miatt, ezt be kell tudni látni, és ennek megfelelően viselkedni.
Akár kiintik akár nem...a kormányt ő tekeri.Ez nem tökösség hanem szégyen, jó hogy kizárták.
Akkora a sebesség különbség, hogy a hátsónak nincs esélye sem, nem még kitalálni hogy hova bújok be mellé...
jól kiszámíthatóan bent kellett volna maradnia a fal mellett és aztán egyenesen kihajtani a pályáról a sikán-ban.
De nem, ő levédte a támadó ívet, aztán levédte az ideális ívet, aztán telibeverte a hátsó mert persze közben a két autó féktávja nem egy helyen van....
..mivel reális esélye nem volt semmire, pontot amúgy sem kapott volna a 11 helyen, ezért nagy az esélye hogy egyszerűen törlesztett, a hátsóval szemben...aminek pedig csak a pályán kívül van helye. -
rocket
nagyúr
válasz MPowerPH #48899 üzenetére
Az a baj, hogy ebben az esetben ez nem csata lett volna, hanem emberi elet(ek) veszelyeztetese, Monaco nem olyan palya ahol van 10 meteres bukoter az ilyen mutatvanyokhoz.
Elso szarny nelkul ezek az autok vezethetetlenek, megha 1 kor lett volna megertem, de 7 kor volt meg, igy erthetetlen mit gondolt.Kicsit magasabbra repul, es atesik a keritesen, akkor tarolt volna, alltak ott joparan a palyabirok kozul.
Palyabirok feladata is, de azert realisan kellene gondolkodni, az meg ebben az esetben nem azt jelentene, hogy 7 koron keresztul van eselyesem feltartani a mezonyt.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #48899 üzenetére
Ehhez nem kell szabály...versenyzői intelligencia kell hozzá.
A pályabírók nem érdekelnek, az egy csomó idő mire utasítást kapnak a fekete zászlóra.
Itt maga a versenyző az aki,...valamire gondolt, piszok kíváncsi lennék hogy mire, mert értelme semmi nem volt annak amit csinált.
Semmi nem indokolta, és semmi nem bátorította arra hogy ekkorát vállaljon és vállaltasson az őt követőkkel, pláne utcai pályán.
Ez ostobaság volt. -
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #48925 üzenetére
Na szal:
Egyfelől a pályabírók, sőt a versenyigazgatóság sem a gyorsreagálásáról híres, láttunk rá példát bőven
Másfelől persze versenyezzen ha alkalmas rá a technika, de ha alkalmatlan akkor ne.
..legközelebb mi lesz, defektes kerekekkel próbálja majd valaki kivédekezni a pozícióját?
..hülyeség volt és felesleges veszélyeztetés.Oliverda: aham, ha úgy gondolom.
-
Sundesz
őstag
válasz MPowerPH #48934 üzenetére
Integettek neki, amúgy nekem sem tűnt fel, de nem is figyeltem annyira. Állítólag utána még a középső ujját is bemutatta a stewardoknak, a csapata meg kirúgta. Megérte vitézkednie.
Hörcsög Powa'
-
quby
őstag
válasz MPowerPH #48934 üzenetére
Soha nem adnék többet superlicenset neki. B-type jol mondja. Ez inteligencia kérdése. Lehet hogy egy moszkvai kocannást igy rendeznek el de egy gp3-as versenyt nem. Olyan feelingem volt mint szimulátorversenyen egy public serveren.....
A legügyesebb állat az ürge, hiszen búzával teli pofazacskóval is képes repülni, miközben egy bagolyt egyensúlyoz a hátán.
-
-
-
-
-
Sundesz
őstag
válasz MPowerPH #49206 üzenetére
Csak a csapat nem tudta, hogy a lágy gumik hogyan fognak viselkedni pl. Hamiltonon (ugye nehezen melegedtek fel), mert az eddigi pályákon az új gumi már egy kör alatt is piszok sokat hoztott. Kockázatos lett volna látatlanban több körig is kint tartani, persze így utólag csak nyerhettek volna vele.
Hörcsög Powa'
-
raczger
őstag
válasz MPowerPH #49206 üzenetére
Alonso manővere váltotta ki a rajtbelesetet, nézd meg még ezt a videót addig, míg nem így látod: [link]
Alo megy Hamilton mögött, Alo mellett Gro, amellett pedig elkezdett jönni MSc. Gro helyesen próbál picit rátartani Alora, hogy eszébe se jusson a nyúlfarknyi helyen elmenni, mivel mellette a másik oldalon már elkezdett jönni MSc. Alo nem figyel kellően balra, azt hiszi lesz elég hely és hirtelen kitér balra, ekkor ér össze Alo és Gro kereke, amely megdobja Gro autóját, egyenesen MSc autójának.
Szerintem versenybaleset.Ne egy pillanatképet nézz meg, hanem belső kamerás felvételeket.
"e miről beszélsz, LOL. Megszólalt a nagy Kimi -s, aki még azzal sem volt tisztában, miért viseli kedvence Monaco -ban James Hunt sisakját. Facepalm... "
Facepalm, ugyanis semmi különösebb oka nem volt, hogy miért pont Monacoban vette fel ezt a sisakot, maga Kimi nyilatkozta (remélem érted, hogy Monacon van a lényeg).
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #49215 üzenetére
Hamilton kerékcseréje lassabb volt. Nem a teljes időt kell nézni, mert az autót nem a szerelők tolják vonaltól vonalig. Ha Ferrari tempóban végezték volna a munkát, akkor legalább 1 másodperccel kevesebb ideig tarthatott volna a teljes kiállás.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz MPowerPH #49221 üzenetére
Ebben most milyen új érdemi információt kellene lássak?
Ahogy írtam a boxmunka volt lassú. Ott megint eldobtak bő egy másodpercet. A beállás és a kiállás jó volt, nem azzal volt probléma.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hoffman_
nagyúr
válasz MPowerPH #49206 üzenetére
Alonsoval még polera sincs szükségük De én is örülök amúgy nagyon, hogy éledeznek. Már csak a Mekinek kéne összekapnia magát. Amúgy néha puffogok pár dolgon a futamok alatt, meg a redbull megint csal(), de összeségében nagyon örülök, az egész tavalyi szezon alatt ezért rinyáltam(sokakkal együtt). Most már csak az a baj, hogy nem merek megtenni senkit pénzre
Úgy mindenki:
Gorzsán gyors srác, ezzel nincs baj, csak nem komázza a Mestert valamiért. Tényleg figyelmetlen, kissé rutintalan - ami nem is lenne baj, egyelőre, ha nem azt nyilatkozná, hogy Sumi nekiment, ráadásul nem először. De nem ásom még a sírját, van benne potenciál, fejlődjön csak, meglátjuk később mi lesz a dologból.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
-
D@ni88
addikt
válasz MPowerPH #49223 üzenetére
Rá kell hagyni, és erősíteni, hogy Hamilton rengeteg időt hozott az új gumikkal, 120%-on autózott.
hangsúlyozom, hogy csak a Mclaren szerelők miatt került Alonso mögé, mert azok a hülyék felszorozták az 0,5s-el lassabb kiállásnál az időkülönbséget 3-4-el. Így az általuk publikált adatok miatt Hamiltonnak lassítania kellett, és át kellett adnia a dobogós helyet a volt kollégájának..
-
-
Oliverda
félisten
-
-
kukinyo
addikt
válasz MPowerPH #49351 üzenetére
Éppen a múltkor néztem erről egy műsort valamelyik természetbarát adón.Ott orvosok összehasonlították jó pár jelenlegi és volt F1 versenyző mostani képességeit.Shumit csodának tartják mert még most is sokkal jobb eredményeket produkál (erőnlétben, reflexek, gyorsaság, agykapacitás, probléma megoldó képesség, stb) mint a legtöbb, sokkal fiatalabb versenyző.
-
-
#56474624
törölt tag
válasz MPowerPH #49391 üzenetére
Szerintem hogy mik az autó "valós képességei", azt nem a mostani Massa alapján kéne megítélni.
Ami tagadhatatlan, hogy Alonso (mint anno Schumacher) mindig odateszi magát, mentálisan nagyon erős, de szerintem vezetői képességeket tekintve van a mezőnyben pár pilóta, aki képes ugyanarra a szintre. -
Motion_Blur
félisten
válasz MPowerPH #49391 üzenetére
"Alonso egyértelműen felülmúlja az autója képességeit, és bizonyítja azt, amit sokan már eddig is tartottak róla: hogy összességében ő a jelenlegi mezőny legerősebb, legsokoldalúbb versenyzője."
És ezt egyre több pilóta el is ismeri.. mondjuk ezzel nem is lehet vitatkozni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
kennystyle
tag
válasz MPowerPH #49391 üzenetére
A cikkben a monacoi "verseny" értelmetlenségét ez emeli ki leginkább.
"Schumacher gumijai azonban jól bírták a strapát - olyannyira, hogy amikor Räikkönen a 29. körben végre kiállt előle, 1:23.960-ról kapásból 1:19.228-ra gyorsult, és a következő három körben, egészen a saját kerékcseréjéig megtartotta az 1:19-es tempót a használt szuperlágy Pirelliken."
Azért az már viccnek is rossz, ha egy 4-5 másodperccel gyorsabb autóval nem lehet előzni.
Márpedig nem hiszem, hogy nem próbálta volna meg Schumi, ha reális esély van rá.