- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Telegram
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Mobil flották
Hirdetés
-
Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
ma Honor, Samsung és Motorola gépek biztosan érkeznek, hogy ősszel megpróbálják letarolni a piacot a saját kategóriájukban.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
it Folyamatosak a dollármilliárdos befektetések a felhő, az adatközpontok és az AI kapcsán, de a Business Insider jelentése szerint eközben emberek százait küldik el a Microsoft felhős ágazatától.
Aktív témák
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #8440 üzenetére
Mit jelent az, hogy nehezebben "esik át"?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #8440 üzenetére
Volt a McLarennek valami programja, amivel élőben lehetett nézni telemetria adatokat annak is, aki felrakta ezt magának ... Próbáltad? Miket lehet rajta nézni? Gondolom nem mindent, amit a mérnökök is néznek, de biztos érdekes.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz hunnylander #8446 üzenetére
Azaz! Köszi!
-
Iron Funeral
őstag
válasz hunnylander #8451 üzenetére
Nem túl gyors, de legalább könnyen elhagyja az aszfaltcsíkot
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #8466 üzenetére
Az átláthatóság jegyében!
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #8469 üzenetére
Igen Webbernél pont jól látszik a pár gyors időmérő kör és utána elkezdi a hosszú etapját, pont ~6mp visszaeséssel, ami kb a telitanknak felel meg.
Rosbergnél viszont érdekes a hosszú etapja, mert viszonylag jól kezd, utána folyamatosan romlanak a köridői. Mintha a Merci nem lenne túl kedves a gumikhoz, bár fene se tudja, igazából nem értem mit művelt ott.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #8471 üzenetére
Állítólag Bahreinre komoly upgrade jön.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #8471 üzenetére
2 hét múlva lesz pislogás amikor felteszik az új diffúzort
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8513 üzenetére
?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8515 üzenetére
Ezt miből sikerült leszűrni?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #8517 üzenetére
Hamilton tegnap még más véleményen volt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #8517 üzenetére
Massa versenyszimulációja azért erősebbnek tűnik Vagy már annak is örülni kell, hogy nem 2 sec-es hátrányból kezditek a szezont, mi?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #8544 üzenetére
Ilyen alapon akkor Ferrari Enzo, SLR Merci, 5.2-es R8, Porsche Carrera GT kellene, sőt tán még ezek is kevesek lennének. Na mármost ezekhez képest annyira mindegy, hogy egy túlhizlalt kéttonnás kupé (SL) vagy egy ötszáz lovas lassú keskeny magas tégladarab a SC. Szerintem. A gumik és a fékek úgyis lehűlnek, majd cikáznak versenyzők, eddig se volt ez másként. Nem a gyorsaságról szól, hogy mi lesz a SC, vagy szerinted eddig nem találtak volna megfelelőbbet az SL 63 AMG-nél?
[ Szerkesztve ]
-
#95904256
törölt tag
válasz hunnylander #8544 üzenetére
Az egész Formula-1 egy nagy reklám. Ha nem lenne reklámértéke, a gyári csapatok és szponzorok azonnal elhagynák a cirkuszt. Persze a Safety Car nem csak a show része, hanem valamennyire "biztonságtechnikai eszköz" is...
Egyébként tényleg rosszabb lenne az új SC az előzőnél?
SL 63 AMG:
525 lóerő; 1750kg(tankolva); 0->100km/h 4,6mp alattSLS AMG:
571 lóerő; 1620kg(önsúly); 0->100km/h 3,8mp alattszerk.: Egyébként az újabb nekem is jobban tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz hunnylander #8554 üzenetére
Igaz. De akkor miért is nem valami összkerekes konstrukciót nyomnak be SC szerepbe, ami legalább kanyarban tapad és ki tud normálisan gyorsítani? Tán csak nem a reklám miatt.
[ Szerkesztve ]
-
#95904256
törölt tag
válasz hunnylander #8554 üzenetére
Természetesen lehetséges, hogy a pályán rosszabbul fog viselkedni az új safety car mint a régi. Lehet, hogy erre majd csak Bernd Mayländertől fogunk választ kapni. De az adatok alapján nem tűnik rosszabbnak. Legalábbis nekem.
Találtam még pár infót a kocsikról:
2009 Mercedes-Benz SL 63 AMG F1 Safety Car Specifications
Length: 178,5 inch
Width: 71,5 inch
Height: 51,0 inch
Wheelbase: 100,8 inch
Front track: 61,8 inch
Rear track: 61,1 inch2011 Mercedes-Benz SLS AMG
Length: 182,6 inch
Width: 76,3 inch
Height: 49,7 inch
Wheelbase: 105,5 inch
Front track: 66,2 inch
Rear track: 65,1 inchVagyis szélesebb, laposabb, valamint a tengelytáv és a nyomtáv is nagyobb.
[ Szerkesztve ]
-
#95904256
törölt tag
válasz hunnylander #8559 üzenetére
Ezek alapján lehet, hogy tényleg vicc kategória ez az autó safety car-nak, de ilyen adatokat nem sikerült fellelnem.
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8515 üzenetére
Arról lehet tudni valamit hogy pontosan miket foglalat magában az a "kamionnyi cucc"?
mod:
Valami látszik...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8571 üzenetére
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8578 üzenetére
Gondolom megy rá a hátsó szárnyra a kiáramló meleg levegő.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Thrawn
félisten
válasz hunnylander #8639 üzenetére
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #8639 üzenetére
Nagyon ötletes és nekem tetszett.
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8667 üzenetére
Hispania-Cosworth?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8670 üzenetére
Miért?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8691 üzenetére
Anderson bekaphassa. Remélem Pistáék legalább így lehetőséget kapnak.
Amúgy megmondóember Webber-nek most igaza van részben. Az FIA-nak meg megint el kellene gondolkoznia, hogy milyen szabályokat hozott. Amennyiben az általam feljebb említett, "ha nincs olyan autód 1 hónappal a rajt előtt amivel tesztelni lehet akkor szevasz" szabályt meghozták volna amikor felvették az új csapatokat, akkor most nem lenne ilyen helyzet. Pityuék talán már túl lennének a portimao-i teszten is...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8711 üzenetére
Demjén Rózsi Racing Team? Tibibával összeillenének...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
brownus
veterán
válasz hunnylander #8711 üzenetére
hogy lehet ilyen balfasz ez a todt??
aki nem futott pár kilométert az ne is indulhasson... legyen csak 20-22 vas, de mind versenyképes
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
válasz hunnylander #8716 üzenetére
Lehet bizonyos csapatok lobbiztak a hatterben, hogy ne kaphassanak gumit teszteleshez, felnek, hogy megismetlodik a Honda->Brawn tortenet, pedig ennek az esely jelen esetben igen minimalis.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #8738 üzenetére
.
-
!Overdose!
őstag
válasz hunnylander #8738 üzenetére
Kár értük!
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8747 üzenetére
Jó lenne ha nem kukáznák az egészet. Kíváncsi leszek de ha valóban nem fizetett még ki mindent Stefanovic akkor lehet hogy így már nem is fog és akkor ennyi volt. Még azt el tudnám képzelni hogy kivárnak egy kicsit hátha mondjuk a Hispánok 2-3 verseny után bedobják a törölközőt.
"Ennyire zavart volna valakit, ha idén ő próbálkozott volna?"
Elképzelhető. Coughlan-t talán ilyen szempontból lehet hogy ki kellett volna hagyni a buliból.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
7Heads Drago
veterán
válasz hunnylander #8743 üzenetére
A 13-as rajtszám hova lett? Elvitte a cica?
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Pá
addikt
válasz hunnylander #8751 üzenetére
És tudsz jó siteot? Amit linkeltem, csak hirtelen találtam, nem biztos, hogy az a legfajább.
Az fontos, hogy lehessen saját ligát indítani.''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
brownus
veterán
válasz hunnylander #8743 üzenetére
ennyire babonás népség hogy a 13ast nem osztották ki?
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #8778 üzenetére
Huhh..megnyugodtam.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #8778 üzenetére
Hát nem mindegy, hogy Schumira néz, és szerelmesen ámuldozik, vagy a hét vb címre néz, és attól ámuldozik.
-
brownus
veterán
válasz hunnylander #8778 üzenetére
lol, alapfokú vizsgája sincs aki ezeket fordítja??
(#8781) wildrain, nem mindegy
[ Szerkesztve ]
-
Xirtam
veterán
válasz hunnylander #8795 üzenetére
Nemtudtam. De örömmel láttom, hogy legalább a Hispania Racing valamivel komolyabban gondolta az egészet mint az USF1 jó tudom ott se 100%-ban a komolysággal volt a gond.
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #8801 üzenetére
Jaj!
#8803: Nem, jó ez így Remélem azért nem ez a legnagyobb erőssége a srácnak
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #8828 üzenetére
A www.motorsport.com sem veszi le, vagy rákereshetsz a www.autoevolution.com-n is
ott van..és még sok más helyen. -
Nowhereman
őstag
válasz hunnylander #8844 üzenetére
No, szóval a Dallarának már időre megvolt a kasznija, és a Campos is fizetett, de a tesztelésekre még sem adta át az autót a Dallara, hanem csak egy nagy tulajdonosváltás után. Jó ez tiszta, érthető, csak a hadd tartsam fel a jogot, hogy ne hiddjem el az egészet.
Zoran bácsi meg helyből meg vehette volna az USF1-től az indulási jogot. Az USF1 ezzel már eléggé lejáratta magát a FIA és a szponzorok elött, hogy tök felesleges lesz pályáznia 2011-ben.
A FIA indoklására meg simán ráirhatta volna, hogy szimplán nem akarnak egy keleteurópai csapatot, az legalább hihető lett volna...[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #8844 üzenetére
Hunny, milyen ülés szabva,..amit kiöntenek fél nap alatt? (amit most dobhatnak is ki..)
Egyébként meg egy valamilyen autó van ott, + a Toyota szellemi termékei 2010-re.Ezek az autók felmosnák az autót....ha meglennének. Az FIA meg biztos nem véletlenül lépte meg azt hogy nem ad nekik lehetőséget.
Ezt megtették a saját indokaik alapján, nem kell a szájukba adni semmit. Oka volt hogy így döntöttek.Te azt mondod én vagyok a naív, de mire mondod? Mert ha elképzeléseim nekem is vannak, de nem az a célja hogy azon másokat bántsak (ahogy nem is teszem)...és azt mondom neked, hogy soha ne is legyen olyan fontos számodra a saját elképzelésed hogy azon keresztül elfogadhatónak lásd hogy másokat minősítesz...akár naívnak.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #8851 üzenetére
Annyira ragaszkodsz ehhez a Tom és Jerry-hez ..nem zavar félre ne érts.
Sztem nincs itt semmi baj, majd az idő igazolja mi lesz...ha Stefan Gp. kifizeti a Toyota-t, szerez gumikat, és tényleg versenyzőket fog pályára vinni tesztelésből...ahogy a B tervük szólt, úgy 2011-re egész jó esélyük lesz (elbírálásig max fél év).
Igaz ez az USF1-re is.Adva van az FIA elbírálása...megvizsgálták a Stefan Gp esélyeit, és úgy döntöttek hogy nem.
..én pedig értem hogy mindenkinek megvan a maga elgondolása hogy az FIA miért döntött így.
De
Azért kell hagyni arra is esélyt, hogy az FIA nem bosszúvágyból, 'égőségből', illetve a keleteurópaiak iránti ellenérzésből gátolta őket, hanem mert nem feleltek meg.
Nem tudunk mindent, nem látunk bele milyen felkészültségben voltak.szerk
OFF:
Kimi kiállt a rally-ból ahogy nézem.[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #8861 üzenetére
Én komolyan mondom senki nem mondta nekik hogy a raktárban őrizgessék. Eleve tudták mit vállalnak, nincs indulási engedélyük.
..és mint írtam adni kell egy esélyt az FIA döntésnek, egyáltalán nem biztos, sőt csak feltételezés, hogy nem alapos indok miatt utasították el a Stefan GP-t.Azok az autók meg...hát a Toyota már 2009-ben félseggel ült a sorozatban, eleve úgy indultak hogy futamgyőzelem kell, aztán egyre csak elment a kedvük, míg nyílt titokká vált hogy el fognak menni.
Nem tudom mennyi energiát fektettek a 2010-s autóba....de így hogy egy kört sem kellett tenniük a pályán így aztán persze versenyképesek.
Én még mindig azt mondom, hogy ha egy jól festett kocsival, és médiával beharangozott pályán 30 kört Villeneuve-vel a volánnál letekernek, na és pár kerékcsere...
...akkor övék az USF1 helye...még Coughlan-nel is.Nekem nyolc, mindenki abban hisz amiben akar.
Én azért igen drukkolok a kis csapatoknak, nem azért mert nem fognak szétesni néha, vagy mert nem lesznek lassúak...nem.
Azért mert megcsinálták... -
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #8855 üzenetére
Ha találsz kémfotót, akkor tedd be létszíves!
-
SzalaiG
addikt
válasz hunnylander #8861 üzenetére
Szemétség, h nem hagyják indulni. Annyit mint a Hispánia biztos tudna....
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #8864 üzenetére
Ezt sejtettem, mintha már olvastam volna erről...
Köszi az infót!Frenky89: Király!
[ Szerkesztve ]
-
bdav
őstag
válasz hunnylander #8864 üzenetére
tesztkorlátozás enged nekik ilyen privát körözgetéseket?
10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
-
#70869248
törölt tag
válasz hunnylander #8883 üzenetére
Ebben igazad van...én azért gondoltam a mellette lévő dragpályára, mert a Rockingham-i ovál elég kicsi, sztem elég erősen módosított futómű kell ahoz hogy ne üssön le az ívbelső alja megfelelő sebeségnél, illetve nem tudom hogy a szabályok mennyire teszik lehetővé az -ovál mint végtelenített egyenes- használatát.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz hunnylander #8942 üzenetére
Kérdés, hogy milyen visszhangja lesz a csomagnak. Nem véletlen, hogy Bahrein elött nem jelentek meg nyilvánosan vele, bár valahol olvastma, hogy minden lépésnél rákérdeztek az FIA aktuális felelősénél, nehogy baj legyen...
Majd elválik. Brawn-t nem kell félteni, ha van miből, ő felépíti a várat. Schumival pedig egy pirosat már felépítettek közösen. Ha hozzák a formájukat, Rosberg megcsinálta a szerencséjét, mikor oda igazolt.
Sub-Dungeoneer lvl -57
Aktív témák
- OLED TV topic
- Sweet.tv - internetes TV
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Okos Otthon / Smart Home
- LEGO klub
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen