- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Xirtam #42016 üzenetére
Pedig ahogy a kolléga írja anno sokan ráugrottak ezekre témákra. Fellökött egy fotóst aki a cuccán taposott, a második esetben meg ahogyan a kommentelő is írja a videó alatt: Hamilton's fault.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
proof88
addikt
válasz Xirtam #42039 üzenetére
Tudtátok, hogy a NASCAR-ban a fan-ok bemehetnek a pályára plusz vezethetik is a NASCAR autókat?
én nem tudtam, én tegnap néztem életem első NASCAR-versenyét, és tök vicces, ahogy mondja a csávó hogy "start your engines" egyébként érdekes az egész, az F1 átvehetne már 1-2 dolgot, pl a forgatható kamerákat, meg ahogy NASCAR-ban realtime mutatja a kocsikhoz a neveket amikor ketten egymás mellett vannak, stb
-
DemonDani
addikt
válasz Xirtam #42043 üzenetére
én a WTCC-s forditott rajtos második futamot is elviselném ha már ott tartunk hogy mi lenne jó... na akkor aztán lehetne dolgozni a pontokért és az előzésekből sem lenne hiány, inkább ez mint a DRS meg KERS
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
DemonDani
addikt
válasz Xirtam #42046 üzenetére
"Nem lenne rossz, de akkor szándékosan lassan mennének."
ez azért sokszor bukóhoz vezet, meg azért nem is olyan eyszerű még attól, simán ez lenne a taktika, borulna minden, nehéz összemérni. akkor is lenne aki siet, a lassabb versenyzőknek több lenne az esélye, mellesleg képzeljük csak el a rossz taktika miatt mind a két versenyen 11. helyről induló Vettelt, Buttont, Hamiltont, vagy Alonsot, vagy Schumit is akár (bár nála ez alapból is összejött, de az öreg előzött a legtöbbet...)
2008-as utolsó verseny...
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
Oliverda
félisten
válasz Xirtam #42046 üzenetére
Épp ez az. Mindenki gyorsulni fog.
Szigorúan szvsz, de a Ferrari idén sem lesz VB. Véleményem szerint most teljesen felesleges volt, egy totál új autót tervezni. Pont fordítva gondolkoznak mint a többiek. Felvették a kesztyűt, hogy nem elég bevállalósak és most pont ez lehet vesztük. Egyik top csapat sem tervezet alapjaiban véve új autót erre az évre, mert nem érte meg a kockázatot. Annyi szabályváltoztatás nem történt, valamint annyira nem volt egyik konstrukció sem rossz. Ezzel szemben a Ferrari bevállalta. Na most egy teljesen új autót ilyen kevés tesztlehetőség mellett nehéz kellőképp megismerni. Talán a szezon második felére már össze tudják szedni magukat, de addig a többiek már távol lehetnek a pontversenyben. Szvsz elég lett volna a tavalyi konstrukciót tovább finomítani, mint ahogy a Red Bull és a McLaren is tette. Annyira nem volt az rossz autó. A gumimelegítést kellett volna orvosolni meg rágyúrni az aerora. Ehelyett most ismerkedhetnek az autóval, miközben a többiek már a következő nagyobb upgrade csomagon dolgoznak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D.Orion
veterán
válasz Xirtam #42036 üzenetére
Figyeld csak meg, hogy egész évben kullogni fog a Williams. A pilóták és a csapat azt nyilatkozik amit a sajtó és a szponzorok hallani akarnak. Elég csak ránézni a kipufogó rendszerükre... Annyira egyszerű, mint egy faék. Az autó orra is eléggé puritán. Az első szárnyban vannak jó elképzelések, de ami mögötte van.. konkrétan nincs ott semmi. Kicsit olyan faék jellegű az a kocsi. Persze ez mind erős magánvélemény, nem értek sem az aero-hoz sem a telemetriához, csak ránéztem a kocsira és azt mondom amit abból látok.
-
D.Orion
veterán
válasz Xirtam #42051 üzenetére
Most akkor konkrétan ez mind a válaszod? Ehhez csak gratulálni tudok, már bocs. Ha van valami egyértelmű bizonyítékod arra, hogy jó a Williams, akkor azt szeretném látni. Ezekből a teszt adatokból aki messzemenő következtetéseket tud levonni az ott ül már az egyik csapat boxában...
Laikusként nézd meg az autókat, nézd mégig, hogy melyik hogy használja ki a lehetőségeit. Vesd össze akár a McLaren-el a Williams-et. Rakd egymásra a két autót és láthatod, hogy milyen hiányosságai vannak. De ha lejjebb keresel, akkor rakd oda a Lotus mellé. Szembetűnően egyszerű és puritán a Williams kasznija.
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
válasz Xirtam #42049 üzenetére
Én azt nem tudom milyen megfontolásból írogatsz ilyeneket, de a Nascar autókban igen is van fék. Ha már Montoya-val példálózol, akkor tessék, itt van Hamilton:
„Azt hiszem, ez az autó háromszor nehezebb egy Forma-1-es autónál, de igazából ezt nem lehet érezni. A fékek meglepően jók, Tony elmondta, általában hol szoktak fékezni száraz pályán, és nem hiszem, hogy onnan sokkal messzebb fékeztem nedves körülmények között. Miközben a tévében úgy tűnik, folyamatosan csúsztatom az autót, én ezt nem éreztem. Nagyon stabilnak éreztem az autó hátulját”- dicsérte Tony Stewart autóját az F1 2008-as bajnoka.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
proof88
addikt
válasz Xirtam #42056 üzenetére
de alapvető a fék, és használják is a pályán, tegnap pl fékhiba miatt ment a falba az egyik, legalábbis miután összetörte azt mondta hogy beesett a fékpedálja fékezéskor ... és óvatosan kell használni h ne melegedjenek túl, szóval a kis fékek kb erre vonatkozhat, megfontoltan kell használni mert ha folyamatosan rosszul használod akkor túlmelegszik
-
#56474624
törölt tag
válasz Xirtam #42039 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy az én általam leírt tipp miért rosszabb, mint itt bárki másé?
Mert nem egyezik azzal, amit látni szeretnél? Csak mert a többihez nem szóltál hozzá, ha jól vettem észre.
Mindenki a tesztekből indul ki, na meg valamelyest az elmúlt évek erőviszonyából. De ugye utóbbit sem érdemes túl komolyan venni, láttunk már karon varjút néhányszor. Azt se felejtsük el, hogy a Renault Kubicával gyakran igen meggyőző tudott lenni, hogy ne menjek annyira hátra az időben, mikor vb-k lettek. -
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #42099 üzenetére
Minek körözgessenek, ha kész az autó? Csak növeli az esélyét, hogy az ellenség kikémleli őket.
Amúgy szerintem sokat mond, hogy a sorrend élén az a két csapat van, akiknek a legtöbb problémájuk volt az idei autóval. Ugye a Mercinél megint a gumi a gond, a Ferrarinál meg kb minden, mert teljesen új a koncepció.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #42162 üzenetére
Engem főleg a Toyota hiánya zavar. Pont 2009-ben léptek ki amikor a legsikeresebb évük volt.
2009 FORMULA 1 FUJI TELEVISION JAPANESE GRAND PRIX
Qualifying1. Vettel 1:32.160
2. Trulli 1:32.220Egy jobb képességű pilóta simán hozhatta volna 2009-ben a helyezéseket a Toyota-nak. Szinte végig dobogósok voltak. Kivétel, ha Trulli összetörte vagy Glock az autót.
Úgy léptek ki , hogy a TF110 már készen volt. És valószínűleg verte volna a Red Bull-t. Egyértelműen látszott, hogy képesek a Red Bull-al menni. Sőt nekik volt a legjobb szélcsatornájuk stc. Egy értékes pilóta kellett volna nekik és kalap kabát csókolom.
Singapore Glock 7. helyről indulva 2. lett.
[ Szerkesztve ]
-
7600 GS
addikt
válasz Xirtam #42163 üzenetére
A Toyota nekem is nagyon hiányzik. És azért durva belegondolni, hogyha maradnak még, akkor jövőre nagyon bika autójuk lett volna. Ha jól emlékszek akkor a 2005-ös évük is szintén nagyon sikeres volt. Kár hogy Ralf visszavonult tőlük, mert szerintem ő egy kicsit az átlag felett volt. De ugye jött az a sérülés Indianapolis-ban.
Jól tudom hogy a mostani Pirelli tesztautó az tulajdonképpen a Toyota autója?
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Xirtam #42158 üzenetére
Nem rossz kis vidi. Nekem a "This is Formula 1"-ról egyébként a 2009-es BBC intro jut eszembe, nekem ez még mindig nagyon bejön.
"At 18.000 revolutions per minute, this isn't music. This is the scream of science."
Feel Good Inc.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Xirtam #42176 üzenetére
Ha úgyse nézel semmit magyarul, akkor nem tökmindegy, hogy mit adnak a magyar televízióban?
Peat; ): MTVx-en a külhoni adások feliratozva vannak. A szlovák néni szlovákul mondja, hogy most épp mit tesz a lábosba, mikor az autentikus ételt készíti, és a riporter is szlovákul kérdez, alatta felirat és esetleg egy kis halk zene megy.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Mastre
tag
válasz Xirtam #42162 üzenetére
Azért abban szerintem megegyezhetünk, hogy a leghülyébb lelépés a honda-é volt. Egy világbajnok autót/csapatot adtak el 1€-ért...
Ebből kifolyólag pedig, hogy a valaha volt legsikeresebb csapat a Brawn GP volt...
1 év /1 egyéni + 1 konstruktőri vb címNem volt az rossz befektetés Ross bácsinak
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz Xirtam #42176 üzenetére
És akkor a magyar filmeket milyen nyelvre szinkronizálva nézed meg? A kommentátorok milyen nyelven szólalhatnánk meg? Hadd öleljen keblére Meciar!
Különben meg 20 évnyi liberális oktatási liberalizáció után örülni kell, hogy ha magyar beszélt szöveget megérti a gyerek, nem hogy olvasni is tudjon.
Különben meg jobb lenne, ha inkább a mellébeszélések, vetítések és hülyére vevések húszzori elismételgetése helyett inkább be fognák a szájukat...
Utánam a kondenzcsik!
-
#56474624
törölt tag
válasz Xirtam #42294 üzenetére
Ezt ismertem, de azt nem tudtam, most sem látom, hogy az is fent van, hogy pl. az 1987-es Magyar Nagydíj 23. körében Senna milyen kört ment?
(#42296) giigz:
De régebben nekem megvolt egy ilyen honlapnak a címe, csak már nem emlékszem, meddig lehetett időben visszamenni, és már a honlap címét sem tudom.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Milyen program, ami...?
- Politika
- Így építsd a billentyűzeted!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPad topik
- Nők, nőügyek (18+)
- Elite: Dangerous
- További aktív témák...
- PNY GeForce RTX 3060 12GB VERTO Dual Fan (3 év garancia)
- IPhone 11 Pro 64GB Silver gyári független akku 83%
- iPad Pro M1 128GB wifi 2024.09. 29. Apple garancia
- ÚJ, MUNKA/ Ultimate 2k GAMING PC / i7 14700KF,32Gb,1+2Tb,RTX4070ti super 16Gb,win11home,2 év gari
- Apple iPad Air 6 2024 13 128GB Cellular 5G "ÚJ" 2027.05. 16. Apple garancia
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs